King of Pop overleden.

Ze zongen allemaal vrij matig tot slecht vond ik. Vond dat aziatische achtergrond zangeresje op t laatst nog t best eigenlijk. Enneh Lucien, je kunt je er wel druk over maken, maar het blijft een showbizzfamilie in Amerika, dan is alles toch al duidelijk?

Dat maakt het wel wat voorspelbaarder ja. Maar als ik erover nadenk blijf ik het geschift vinden.

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in dit topic, maar kan iemand mij vertellen waarom 'the king of pop' nieteens live durft te zingen tijdens een concert? Toen ik dat eergister op tv zag daalde mijn respect ineens met factor 10...hoe kan je in godsnaam gaan playbacken als je 'de grootste allertijden bent'?

Vond het echt belachelijk.

Focus lag meer op dansen denk ik. Valt niet mee om en te dansen, en live te zingen en tussendoor gilletjes te slaken :P

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in dit topic, maar kan iemand mij vertellen waarom 'the king of pop' nieteens live durft te zingen tijdens een concert? Toen ik dat eergister op tv zag daalde mijn respect ineens met factor 10...hoe kan je in godsnaam gaan playbacken als je 'de grootste allertijden bent'?

Vond het echt belachelijk.

Op youtube staan zat live sets waar hij zowel zingt als danst!
Maar geen enkele artiest kan zolang dansen EN zingen, dat put je gewoon uit.

Ik denk dat het om de volgende concerten zou gaan, niet om die al geweest zijn Robbie ;)
Denk dat Pronk bedoelde dat MJ niet live zou zingen in t O2 stadion... daar heb ik echter niks overgehoord.

Ik denk dat het om de volgende concerten zou gaan, niet om die al geweest zijn Robbie ;)
Denk dat Pronk bedoelde dat MJ niet live zou zingen in t O2 stadion... daar heb ik echter niks overgehoord.

Nee het ging om het concert wat ik afgelopen week op tv zag :P Maar het is idd erg lastig om te zingen en te dansen tegelijk, maargoed...had het gewoon niet verwacht van zo'n artiest...ging er gewoon 100% vanuit dat hij wel live zou zingen, toen dat niet zo bleek te zijn stond ik echt perplex.

Man, ik vind dit filmpje echt zo vet he!!

YouTube - michael jackson - moon walk

Dat stukje waar je alleen maar de beat hoort laat Michael echt zien hoe ie kan dansen. Geweldig.

Filmpje is tof ja 8)

Vond sommige dingen ook een beetje overdreven hoor op die herdenking. Echt veel geblaat :X .. Ja t was een superster, en ja hij is dood. Nee mensen zullen em niet vergeten. Klaar:+ .. Net als dat ene wijf dat over het huis van afgevaardigden of weetikveel wat begon:?:L ..

Maja, misschien voor hem wel beter dat hij dood is, enige publiciteit die hij kreeg was negatief. En dat voor de afgelopen 10 jaar?

Ik vond het een mooie herdenking. Als je miljoenen fans hebt, dan kan je niet een normale herdenkingsdienst organiseren, even nadenken hé.

Verder hoop ik dat ze hem op Neverland begraven, en er iets ála Graceland van maken.

Neverland ziet er helaas niet meer uit, er is van alles al weg gehaald.

Hoe was het daar? :D

Apart dat je nu pas dingen ziet & hoort waardoor je het bijna een normale vent gaat vinden. Had toch altijd wel medelijden met hem.

Musicaal hadden we ws niet veel soeps meer gekregen...vage acties ws des te meer. Ik gruwel al bij de gedacht van foto van MJ op z`n 60ste oid..
Mss wel beter zo.

34214311.jpg

brrrr.

En die andere broers maar denken dat zij een andere vader hebben :D

Die andere broers hebben diezelfde platisch geneukte hoofden. Viel me op tijdens de herdenking, allemaal zo`n neus. Er was nog eentje ofso die de gewone traditionele brede neus had.

Back