Powerlifting bank kopen? of niet?

Bloodoo

Well-Known Member
Mja vraagje voor de mensen die aan fitness doen hier op het forum . Ik heb hier in het krantje van de GB (in België) een aantrekkelijke prijs gezien voor een spieroefeningsbank van 62€ + Halters:staaf en schijven voor 37 van 45 kg (in totaal) dus 1 lange staaf en 2 kleine staafjes en gewichten erbij. Dus 99€ voor alles, vinden jullie dat een goede aanbod? Er staat geen merk bij geschreven. Ik weet dat het hier een rare plaats is om dit te vragen maarja.
 
Advertisement - register to remove this

45 kg is een beetje weinig :p maar als je later nog wel schijven erbij kunt kopen dan is het een mooie koop hoor. met zo'n bank en halters en grote stang kan je veel oefeningen doen! ik zoe ut doen!

tjo tjo
 
Ligt echt puur aan de kwaliteit van je bankje dat je koopt. Kijk wel ff of die breed genoeg is... Vaak zijn die huis tuin en keuken fitness spullen veels te smal. Ding moet rond de 1.50 meter breed zijn. dat gewicht is zeker te weinig. Na 3 maanden trainen moet je toch wel wat kilo`tjes bijkopen.
 
Tja, ik zou persoonlijk gewoon lekker een abbo nemen bij je plaatselijke sportschool. Maar valt die bank ook nog in te stellen? Kan je hem schuin zetten? Als ie gewoon plat is wordt je nogal gelimiteerd in de oefeningen die je kan doen
 
als ik jou was zou ik naar de sportschool gaan, daar heb je nm alle goede gewichten, kwaliteits apparaten en ook alle apparaten om allen spiergroepen te trainen.... als je gaat bankdrukken train je vooral je triceps en borst... je kan dit op verschillende manieren doen maar wou je je andere spiergroepen achterlaten dan?
 
Back
Top