rossi-nr.1
minibiker
zo...weer eens wat gedaan.
flens voor de carb gemaakt..hier is hij 6 a 7mm smaller door..en de binnenzijde loopt van 16mm naar 20 oid..met een radius van 100...wat dus lekker aanvoelt!
daarnaast heb je de domme originele klem niet meer.
carb afgedraaid in mijn kleine draaibankje..dit door een asje exact 16mm te draaien..en via de gasnaald met een bus te klemmen.
opstelling in de mal voor het maken van de achterbruggen.
hier zijn 3 stuks van gemaakt:
krukas afgedraaid..alleen nog een spiespaan frezen...vlakke inleg bij het vliegwiel..en halve maan bij de koppeling.
daarnaast nog 4 ringen gedraaid om het achterwiel te klemmen op de achteras.
2 waveschijven gemaakt.
3mm....deze wordt met paspennen op hun plaats gehouden..en de borst waar hij op leunt is langer...3,5mm zodat deze zwevend word!
zo staat het frame schematisch in elkaar..best al een leuk gezicht!
nieuw velgontwerp van me kameraad!...erg mooi!
hier de voorzijde van de ander...het moet zich nog bewijzen..maar hier hebben we zeker vertrouewn in!..dit in combo met een mooi hydr. remtangetje.
de achterassen zijn ook gedraaid...hier alleen geen foto van..dat komt nog.
daarnaast zijn we nu bezig met de vliegwielen...zodat het blok straks definitief in elkaar kan.
kroonplaten zijn strax ook klaar dus dan kunnen de voorzijden in elkaar.
binnenkort nog wat andere foto's!...van de frameplaten etc.
erwin en X
flens voor de carb gemaakt..hier is hij 6 a 7mm smaller door..en de binnenzijde loopt van 16mm naar 20 oid..met een radius van 100...wat dus lekker aanvoelt!
daarnaast heb je de domme originele klem niet meer.
carb afgedraaid in mijn kleine draaibankje..dit door een asje exact 16mm te draaien..en via de gasnaald met een bus te klemmen.
opstelling in de mal voor het maken van de achterbruggen.
hier zijn 3 stuks van gemaakt:
krukas afgedraaid..alleen nog een spiespaan frezen...vlakke inleg bij het vliegwiel..en halve maan bij de koppeling.
daarnaast nog 4 ringen gedraaid om het achterwiel te klemmen op de achteras.
2 waveschijven gemaakt.
3mm....deze wordt met paspennen op hun plaats gehouden..en de borst waar hij op leunt is langer...3,5mm zodat deze zwevend word!
zo staat het frame schematisch in elkaar..best al een leuk gezicht!
nieuw velgontwerp van me kameraad!...erg mooi!
hier de voorzijde van de ander...het moet zich nog bewijzen..maar hier hebben we zeker vertrouewn in!..dit in combo met een mooi hydr. remtangetje.
de achterassen zijn ook gedraaid...hier alleen geen foto van..dat komt nog.
daarnaast zijn we nu bezig met de vliegwielen...zodat het blok straks definitief in elkaar kan.
kroonplaten zijn strax ook klaar dus dan kunnen de voorzijden in elkaar.
binnenkort nog wat andere foto's!...van de frameplaten etc.
erwin en X