zo...we hebben weer eens wat gemaakt...
de koppelingskom! (zijn voor 3 blokken ook 3 stuks van)
ik heb de frameplaten afgewerkt (afbramen)...moet nog 1 stukje wegfrezen..dus daar geen foto's van.
tussendoor besloten met een programmeerbare ontsteking te rijden...jeroen is de leverancier van deze mooie onstekingen...bedankt voor de service!
de ontstekingen liggen bij de kamaraad..dus foto's volgen nog.
daarvoor wel accupacks gezocht..en via koen heb ik wat te pakken gekregen.
hij had nog wat liggen....en ze kwamen vandaag binnen!..bedankt voor de snelle levering!
nu nog een lader bij conrad bestellen...en dan zijn we compleet.
verder nog 2 pasbussen voor het carter gedraaid (oude waren gaar) en de koelpijpjes gedraaid en schuin afgeslepen.
deze moeten geTIGt worden....het is van 14x2 hydr. pijp gemaakt..en dat last door de coatlaag erg bagger.
daarnaast nog 3x een uitlaatpakket gesneden..kijken of het goed uitkomt en of er nog andere versies nodig zijn...tevens ook wat deelflenzen uitlaatflenzen gesneden:
naaf voor de voorvelg...de schijf blijft aan de poot hangen..en velg gaat er met naaf af.
daarnaast nog 4 kroonplaten gesneden.. (oude zijn te koop..2 verschillende breedte's!)
de naloop van de voorvork is te verstellen...in 3 standen..in de kroonplaat worden de stukjes weggefreesd die erboven liggen...
dit principe wordt ook bij de 20mm dikke frameplaten gedaan. maar die lopen krom (door de afstand ''radius'' van de onderste beverstingsbus ten opzichte van de vasten ''bovenste'' bus).
hieronder nog eens inclusief een stuurklem voor de stuurdemper.
standen voor de achterbrug...dit moet nog ''negatief '' in de platen gefreesd worden.
daarnaast nog 8 voetsteunen gesneden....voor beide fietsen 1 set reserve.
oude voetsteunen (staat wel 48 in..wat je eruit kunt halen..) zijn te koop en hebben dezelfde afmetingen als grc.
nu snel de achterbruggen maken en alles eens in elkaar friemelen.
tot horens!