###Piaboost MHR powered###

jow je brommerke gaat nog lekker hé ;) ;)

mooi kappen ook

btw ik ben die gast met die stunt lc cameleon met da nitro gat :p die bij DVH Tuning stond

groetjes geofn

geofn said:
jow je brommerke gaat nog lekker hé ;) ;)

mooi kappen ook

btw ik ben die gast met die stunt lc cameleon met da nitro gat :p die bij DVH Tuning stond

groetjes geofn

Ja booster gaat idd redelijk goed ;)
Jou stunt was ook wel knap gedaan. Alleen een vette setup zou er niet onder misstaan maar ik vind hem optisch al zeer mooi.

laatste pic is down :( het ding vlamt echt wel en als de lichte van het startsysteem niet zo snel ginge was je start echt wel beter geweest ps nog bedankt voor de lift

PIABOOST said:
Vanvoor komt er nog een andere band op. Ik vind deze ook nergens op lijken maar hij is nog goed en ander band is dus nog niet zo direkt noodzakelijk. Vanachter ligt er een goede band op maar moet ook binnenkort vervangen worden want deze is bij kaal geburnd ;)

Haha ik heb het over VELGEN geen BANDEN;) doe er nrg velgen of runner velgen onder dat zal zeker weten veel mooier staan als deze 10inch wieltjes

Deze velgen blijven er voorlopig op. Want als ik vanachter laagprofiel steek zal hij ook sneller optrekken omdat wielomtrek kleiner is. Mss komt er in de loop van tijd nog wel de nrg velg op die ik heb liggen.

Is het hier dood aan het vallen ofwa? Niet veel reacties meer tegenwoordig :D

Heb nieuwe stuurpen geplaatst en carb is ook gemonteerd. Gasreactie is veeeeel beter en booster vlamt nu met 28mm ook al beter dan met 24mm. Binnenkort nog maar eens gaan banken en afstellen. Hopen op 20+pk's wat wel mogelijk is.

ow jeah ga voor 20+ ik heb em al zien vlamme met 28 onafgesteld vette acceleratie goede stuurpen ps nog mercie voor u dellie en voor vorige clamp post eens pics met deze clamp

Ik heb nog ff photoshoot gehouden nu met nieuw stuurpen, 28mm en NRG achtervelg.
De achtervelg moet nog fluo geel gespoten worden en de randen van beide velgen moeten nog gepolijst worden.

Hier dan de pic's:

-Nieuw stuurpen. (veel beter voor te sprinten o.w.v. dat stuur veel lager staat)

-totaal pic:

-Blokje (let op 28mm :D)

-NRG achtervelg

-en de rest van de pic's

rydah said:
what radiator do you use to fit under the stock front panel. i cannot seem to find one to fit under my panel.

It's a radiator from a aprilia but I don't know what type of scooter.
A yamaha aerox radiator fits allsowe under the front panel.

GRZ Piaboost

blijf em ubermachtig vinde khoop dat het projectje er alleen nog op vooruit gaat maar hy mascheert nu al machtig in mijn ogen khoop echt dat je over de 20pk grens gaat mzzls

Ik heb even alle updates in de eerste post geplaatst.
Vind zelf dat dit veel overzichtelijker is en vanaf nu komen ook alle nieuwe updates in de eerste post.

Weer een Update.
Het is weer even geleden. Ik heb de rand van achterste velg gepolijst en het resultaat mag er wel zijn. Nu komt er nog vanvoor nog een sonic voorvelg in maar die moet ik eerst zien te bemachtigen. Beugel voor voorkap heb ik ook aangepast zodat de voorkap nu perfect past met de radiator en dat hij niet meer zo schuin naar voor staat zodat hij mijn voorwiel niet meer raakt. En heb dus weer even een photoshoot gehouden.

Enjoy :p

Hier dan de gepolijste rand van de NRG velg:

Nog enkele foto’s:

En dit staat ook nog in onze garage:p

Groepsfoto:
2 schoonheden als je het mij vraagt :D

Dat was het dan.
En nu reacties plaatsen hé gasten want het is blijkbaar lang geleden :L

Back