M.S.T. PiaBoost

en toch vond ik dat geel met zwart mooier,

maar smaken verschillen gelukkig.:)

iig ziet het er allemaal super uit, alles netjes afgewerkt, hopen dat het knalt dit jaar!:winner:
 
eey vet ding man , jammer van je carterdeksel man , toch meen ik me te herinneren dat Joël selder (JS-tuning) ook met open carterdeksel reed vorig jaar , verders ja het vermogen vet hoor !! nu nog afstellen dan maar :) merk je trouwens verschil met de v-force membraan??

ben benieuwd naar het resultaat suc6 verder ;)
 
Last edited:
eey vet ding man , jammer van je carterdeksel man , toch meen ik me te herinneren dat Joël selder (JS-tuning) ook met open carterdeksel reed vorig jaar , verders ja het vermogen vet hoor !! nu nog afstellen dan maar :) merk je trouwens verschil met de v-force membraan??

ben benieuwd naar het resultaat suc6 verder ;)

Carterdeksel trek ik me niets vanaan, ik rijdt toch geen sbo.
Verschil met v-force membraan kan ik niet weten omdat ook me cilinder enzo vervangen is t.o.v. vorig jaar.
 
Ik ben dus ook zaterdag naar Meppel geweest.
Booster ging niet goed. Hij loopte wel goed door, maar men start was echt beroerd. Het is dus een slechte keuze geweest van mij om een langere vertanding te monteren. Vandaag heb ik de orginele vertanding op men werk terug ineen geperst en terug gemonteerd. Hopelijk schiet hij nu terug zo hard weg als vorig seizoen. Maar daar heb ik vertrouwen in.

Verder heb ik me er goed geammuseerd.
Hier een foto van de scoot @ Meppel + een deel van het MST team :)
Je kan trouwens altijd eens een kijkje nemen op onze site:
http://www.mica-sprint-team.tk

404kpbq.jpg
 
Back
Top