M.S.T. PiaBoost

Hoger dan vroeger staat hij iig niet!
Hoogte is hetzelfde gebleven. Vanvoor staat hij iig al heel laag en met zen kont wat omhoog. Heb het zo altijd vet gevonden dus het zal zo blijven :)
Lijkt mss hoger met de paddock dan vroeger.

Ook een onderkuip komt er niet op, ten eerste omdat het heel moeilijk passend is te krijgen als men radje er terug onder hangt en omdat het te veel weegt *D

Op de vorige kleur was ik een beetje uitgekeken en vind dit vind ik meer klasse hebben.

Als alles mee zit ga ik wss ook SBO rijden.

Alvast bedankt voor de reacties
 
heey, ik izt er nu noges naar te kijken maar is je steun voor het zadel (ter vervanging van je buddy) niet te hoog. je zadel zit nu best ver boven je kappen?

grt jordi
 
heey, ik izt er nu noges naar te kijken maar is je steun voor het zadel (ter vervanging van je buddy) niet te hoog. je zadel zit nu best ver boven je kappen?

grt jordi

Idd dat heb je goed gezien, steun zelf is niet te hoog maar men achterkap is gewoon te laag vanvoor aan men voeten gemonteerd, hier moet ik nog iets op verzinnen want het stoort mij nu op het moment erg hard.

Kappen zijn er maar ff op gegaan om te zien hoe het eruit komt te zien, moet iig nog veel aan gebeuren eer hij klaar is om er mee te rijden.
 
Ga je ook op hem slaan , omdat hij ook zelfde kleur heeft als jouw ?

Mooi scoot btw ;)

Ciao

vecht ruzies ergens anders uit nie in deeze jongen zijn page:)

Ontopic:
dikke boost weetje wel hebbek je al gezegt :)
hoop jou te meeten dit seizoen :)

en op die foto te zien (de laatste, vooraanzicht) lijkt het of je kap niet goed zit of je wiel niet in het midden??
ik denk eerder het wiel want ik zie geen bussen oid. zitten om het wiel te centreren :)

succes
 
Back
Top