###Piaboost MHR powered###

Marcel said:
Kunnen jullie uberhaupt wel zelf afstellen?


Ik heb hem al een beetje aan het afstellen geweest zodat hij al redelijk lekker knalt maar op testbank kan je nu eenmaal beter afstellen en hem iets scherper zetten. En ik moet 100 % zeker zijn dat sproeier groot genoeg is!
 
PIABOOST said:
Ik heb hem al een beetje aan het afstellen geweest zodat hij al redelijk lekker knalt maar op testbank kan je nu eenmaal beter afstellen en hem iets scherper zetten. En ik moet 100 % zeker zijn dat sproeier groot genoeg is!
Oke, maar het is niet zo dat je em compeet onafgesteld brengt?
dan heb ik niks gezegd..
ik bedoel dat je em gewoon in elkaar zet en dat hij alles doet .. :)
 
Marcel said:
Oke, maar het is niet zo dat je em compeet onafgesteld brengt?
dan heb ik niks gezegd..
ik bedoel dat je em gewoon in elkaar zet en dat hij alles doet .. :)

Neenee ik zet hem zelf al een beetje op z'n punt.
Compleet onafgesteld komen zou een beetje gek zijn ;)

Gr Jeroen
 
Vinny is vanavond terug, dus hij is morgen open, edit: tot morgen avond laat!

verder ziet het er best netjes uit allemaal +ralf+
 
na waar zede geweest wheelcat of na de joma als gy in wheelcat waard word ik gek zat by die van os :p honderd meter verder :p en euh wat pk's blaasde het maschientje ? nu nog onafgesteld ?
 
tof project man. tis de een van de enige denk ik met piaggo blok der onder .

en tis een zeer mooie setup ook man . zie je wel at lelystad

kom je ook naar meeting harelbeke 2005 (belgie)? breng anders je vrienden met hun stunt's lc ook mee .
 
Ik ben vandaag toch naar scootermania geweest. Booster is afgesteld.
Door men "kleine" carb (24mm) heb ik maar 18.232 pk kunnen neer zetten. Na lelystad komt er een 28mm op. Maar ik vind het toch een redelijk mooie score. Het voordeel is dan weer dat ik wel een hoog koppel heb. 50Nm onderin.

De kappen zijn terug van de spuiter. In de bewerkte voorkap zitte nog een paar foutjes. Na lelystad wordt ze dus terug afgeschuurd, afgewerkt en terug gespoten.

Deze nacht om 3 uur opstaan om naar lely te gaan. Dus ga nu maffe en hopen dat ik nog een 2 uurtjes kan slapen :p

See you @ lely
 
Ik ben dus terug van Lelystad. Ik vond het er erg plezant, alleen spijtig van het slechte weer vandaag. Ik heb weer veel gewonnen op lely, enkel tegen 1 zipje ben ik verloren, dat ding starte iets beter dan mij maar we bleven toch samen.

De kappen staan dus terug op de booster. In Lelystad heb ik wel zonder voorkap gereden. Hier enkele foto's van hoe de booster er nu bijstaat met de bewerkte voorkap.



 
Waarom die T gaatjes in de voorkap?? Dat deeltje snap ik dan weer niet zo best. Voor de rest vindk die booskijkers wel vet :p
En met zwart+fluor geel kan je niet misgaan natuurlijk.

grtz Daniel
 
DG SF2 said:
Waarom die T gaatjes in de voorkap?? Dat deeltje snap ik dan weer niet zo best. Voor de rest vindk die booskijkers wel vet :p
En met zwart+fluor geel kan je niet misgaan natuurlijk.

grtz Daniel


Die gaten zijn bedoeld voor extra koeling aan radiator, maar aangezien de luchthappers te ver naar onder staan waardoor ik nog geen koeling genoeg krijg aan radiator rijdt ik met een gewone zwarte voorkap die niet bewerkt is zonder spotjes of zelfs zonder voorkap. Dat zuollen de meeste op lelystad wel gezien hebben. Deze voorkap gebruik ik dus als custom voorkap.

@ thierry:
Ja het ding knalde in lely al behoorlijk. Nu in de week 28mm gaan halen en hopen op meer ;)
 
ik vind hem zo mega vet geworde echt de mooieste booster en kdenk ook wel een van de snelste :d met 50nm onderin jam jam :d en die 24 kan je wel aan mij kwijt ;)
 
ik vind hem zo mega vet geworde echt de mooieste booster en kdenk ook wel een van de snelste :d met 50nm onderin jam jam :d en die 24 kan je wel aan mij kwijt ;)
 
Sandokan said:
Doe er aub andere velgen onder want dit vind ik net tractor banden

Vanvoor komt er nog een andere band op. Ik vind deze ook nergens op lijken maar hij is nog goed en ander band is dus nog niet zo direkt noodzakelijk. Vanachter ligt er een goede band op maar moet ook binnenkort vervangen worden want deze is bij kaal geburnd ;)
 
FF photoshoot gehouden
Carterkap is al afgeschuurd (te zien @ foto's) nu moet ze nog gepolijst worden.

Hier dan de foto's:













Hij zal ook zo te zien zijn aanstaande zondag in Harelbeke.

C U
 
Back
Top