M.S.T. PiaBoost

con esa tapa del carter te va a romper a los tres dias , el embrague hace presion sobre el carter , si lo quitas la por torsion se te va a rajar el carter casi fijo , mu wapo to de competi y tal pero luego aver cuanto t dura loko

Geen SBO dan voor mij. :)
Ik kan immer niet bedenken dat er ooit iemand zen vinger door de dranghekken zal steken in men carterdeksel wanneer ik voorbij gereden kom.

Maar ja, regels moeten er zijn...

Opzich is het best logisch..

stel dat je perongelijk iets te dicht langs iemand rijdt (zachtjes) en ze broekspijp blijft erin haken..

Opzich is het best logisch..

stel dat je perongelijk iets te dicht langs iemand rijdt (zachtjes) en ze broekspijp blijft erin haken..

Ik ga echt niet gek doen en dicht tegen de dranghekken rijden, is voor niemand veilig, voor mezelf niet en voor de toeschouwers niet.

Maar ik maak me er niet druk om. Ik ben voorstander van strenge regels, want die moeten er zijn, zeker als er een verzekering aan te pas komt ofzo.

Maar de regels moeten wel een beetje normaal blijven en niet overdreven worden. Kijk bijvoorbeeld naar de TNT carterkappen voor mina hori, daar kan je ook gemakkelijk met je vingers aan draaiende delen, maar die mogen dan wel op de sbo.

De reden die ze me op eindhoven vertelde was toch dat ze met hun vingers draaiende delen aan kunnen raken en moest ik het dus afplakken met ducktape.

Maar een ander carterkap kopen voor de sbo zit er niet in denk ik.

de regel is er voor als het los komt niet als een raket word afgeschoten. tevens hoeft alleen de moer worden afgedekt. als de moer los komt kan hij niet weg en het koppelinghuis kan er niet aflopen.

die sbo regels zijn idd te overdreven beter blaas je gewoon sbo proof meetings :D veel relaxter bijvoorbeeld meinerzhagen :P

je scoot staat er nice bij succes verder

een andere caerterkap kost geen drol, als je toch al geld aant uitgeven bent voor et ding :|....

gwn sbo knallen, gezellig man :)!

SBO zal er zowiezo al niet meer inzitten voor mij.
Is volzet zie ik net.

Stond ik net op het punt om voor een goed prijsje een carterkap te kopen :)

Heb jij het email adres of site van SVB paints?
Zou paar spullen willen laten spuiten door hun.
Kun je het mij via PM sturen aub?
Vette piaboost trouwens ;)
Greets

effe iets anders he
benzine die in het tankje zit loopt volgens mijn berekeningen niet vanzelf de carb in.
tip: blijven weelien, dan krijgt hij wel benzine

gr.

effe iets anders he
benzine die in het tankje zit loopt volgens mijn berekeningen niet vanzelf de carb in.
tip: blijven weelien, dan krijgt hij wel benzine

gr.

Er loopt in het tankje nog een darm naar de bodem gelijk er in een karttankje zit. Als hij dan nog niet genoeg aanzuigt plaats ik er wel een vacuum pompje tussen.

En toen waren we :
4fy46js.jpg

+ralf+

Back