PIA Carters zuigen of?

Waar is ie precies gescheurd?
Ken ook wel iemand waarbij zijn nu zijn 2e blok is gecheurd, maar dat kwam waarschijnlijk doordat ie burnouts maakte.
Was met 18pk setup ook.

het 1e blok was gewoon een oud blok, en in dat carter zie je donkere plekken zitte, wat ws al scheurtjes in zaten

dit is gewoon een nieuw blok.
en ja alle rubbers zitten waar ze horen, etc..

ik ga morgen carter uitelkaar halen en kijken of ik donkere stukke zit zitten. zoja was die al niet goed.

het is niet te lassen , gewoon in het midden gebroken. als het nou een scheurtje was, dus niet compleet was gebroken, dan is het nog wel gelast kunnen worden. maar dit helaas niet.

tja je rijd niet standaart, dus om nou bij twins te gaan zeuren:rolleyes:
denk dat je gewoon pech heb en dat je opnieuw moet beginnen.

Luuk said:
Hoezo zou je het niet kunnen lassen?

dan blijft het alsnog een zwakke plek. :)
en een kans dat het weer voorkom is nog steeds aanwezig maar je kan het wellicht altijd proberen ;) i.p.v een nieuw carter aan te schaffen

Ja eerst maar eens kijken of twins wat vergoed of iets, zou het heel jammer vinden , dat ik er mee moet stoppen. ik heb alles te koop staan , om te kijken of er intresse is,

Maar met nieuw blokje bedoel je gewoon direct uit de fabiek of onder een oude zip gelift en deze gestraald? Echt klote voor je man - alles erop bouwen en opgeluicht denken dies klaar en in 1 moment kan allles weer uit elkaar en opnieuw beginnen.

of nou iig alles overzetten

mijn carter was verleden jaar ook gebroken van me ouden blok
die was al meer dan 30.000km oud heb ik toen gewoon gelast met een dikke strip en het werkte perfect

later heb ik een nieuw blok ergens geregeld omdat dat oude blok alles dol was
maar lassen ken gewoon hoor no problem die van mij was ook precies bij het honing raad gebroken

ja ik vind dit natuurlijk ook heel jammer.. en ja is gewoon heel nieuw blok uit de fabriek . ik zou het ook jammer vinden, vooral omdat hij die dag ervoor nog getest was bij twins. ik ben nog in overleg met antony, als je het zo ziet kan hij er ook niets aan doen , maar goed mischien de leverancier, of hijzelf , want ja hij is diegene die toch het blokje levert, ik ga daarvan uit dat die goed is, nu kan je wel zeggen ja het is voor 45 km/ h bedoelt, maar goed volgens mij ben ik de enigste hier op het forum die dit probleem heeft.( met een compleet nieuw blok) en er zijn geen gekke dingen mee gebeurt, en amper mee gereden.

van de week ga ik antony opbellen en kijken hoe we dit opgaan lossen, ik wil hem zeker geen slechte naam geven, want voor dit probleem altijd een top service gehad.maar goed jullie zien/horen het vanzelf wel

Oja over dat lassen , ik weet het niet, blijft natuurlijk altijd een zwak punt, en het is gegoten alu volgens mij zo carter. maar ik denk dat jij dit heb laten lassen?

maarja ik weet niet of ik dat wel gaat doen, straks breekt dat ding doormidden bij 100 +

Ik ga nu me carter bekijken en mischien fotos posten

nou ik had zo een dikke strip erop laten lassen dat ik me achterwiel niet eens meer kon plaatsen dat heb ik uiteraard ffies bijgewerkt

van de week viel dat oude gelaste blok van een kast op het beton maar breken dee dhet niet hoor

bij mij is ie alleen niet op die naad gebroken maar 3 cm daarnaast.
en heb breuk bekeken , bovenin de breuk was hij wat donker, dus mischien zat daar al wat kleine scheurtjes?

lassen zou ik niet doen.... giet alu lassen is moeilijk en het blijft idd altijd een zwak punt.

als je nog door wilt gaan (ik kan goed begrijpen dat je nu ff moedeloos word :X ) dan zou ik tog een nieuw cartersetje scoren als ik jou was. (of iig het grote carterhelft dan...)

Back