PIA Carters zuigen of?

razorr

Aapke!
Sorry dat ik het mischien hier neer zet. maar heb gvd me blok terug van twins , dus ik denk ik ga hem vandaag testen , na 1x heen en weer is het carter gebroken.

hoe het kan zou ik dus echt niet weten.

het was een gloednieuw carter , alle boutjes zaten erin. alleen ik miste 1 pas bus in het carterkap, maar goed als alle boutjes erinzitten en goed vast, dan werkt dat natuurlijk ook als een soort pas bus + toen hij dus vandaag brak zat die pasbus er wel in.

ik snap er geen ene reet van ,

iemand enig idee, of het zelf wel eens heeft gehad?
 
Advertisement - register to remove this

als het een splinternieuw blok is zou ik denken aan fabrieksfoutje, of dat hij ooit ergens een x gevallen is. aan de tune kunsten van twins zal het denk ik wel niet liggen. en ik heb hier ook 2 dooie pia blokken liggen maar komt ook omdat er roekeloos en met snelle setup mee gereden is
 
Setup is evo etc.., maar is nieuw,en normaal mee gereden , en weinig. en natuurlijk wel met carterkap..

zou het kunnen zijn dat hij een opdonder heeft gehad op testbank?, dus bv niet rustig remmen, maar in een keer hard.
 
je kan aan het breekoppervlak wel zien wat de oorzaak is van het breken (metaalmoeheid, gietfout etc)

rij je met een staaf als achterveer ?
 
dit is al je 2e keer he ?

zaten er geen rubbers tussen je subframe en blok ofzo waardoor het hele zooitje gewoon gigantisch is gaan trillen ?

net als met uitlaten :) als je die niet in de rubbers hangt scheuren ze ook
 
Nee gewoon een normale achterveer, ik ga morgen bekijken of straks of er donkere stukken in het carter zit zoja, is het gewoon een gietfout, en is het twins die het gaat vergoeden.

er is gewoon normaal mee omgegaan en amper mee gereden
 
Nee zit gewoon rubber tussen dat subframe, en dat moet ik het ook merken als ik vanaf 0 rustig wegrijd, dan zal hij inweze hard moeten gaan trillen, maar dat is dus niet zo.
 
wel vreemd trouwens.... anthony test 7 uur lang met je zip... jij rijd 1 rondje en je carter scheurt in 2en
 
goed warm gedraaid, gewoon stationair. toen stukje rustig heen en weer gereden dus 11k ofzo toen iets gasgegeven, toen stationair gaf gas zoemend geluid ik keek scheur in carter.

ligt dus zeker niet aan mij ofzo. en ja idd vreemd
 
Het was een compleet nieuw carter .
Alle boutjes zaten erin.
Normale achterveer
Normaal mee gereden niet eens 50 km.
 
Back
Top