D DePaaJ Opperslet 22 August 2003 #1 Dit keer een Peugeot 206...... Dat de mooiste mag winnen!!!! De auto voor: De inzendingen: Rikkademous! Kimkoz! stormer! SendaSM! *EmankciN*! NRG MC3 RIDER! Remon_dna! Killin ark! MHRamey! Yamabws! DePaaJ! Last edited: 22 August 2003
Dit keer een Peugeot 206...... Dat de mooiste mag winnen!!!! De auto voor: De inzendingen: Rikkademous! Kimkoz! stormer! SendaSM! *EmankciN*! NRG MC3 RIDER! Remon_dna! Killin ark! MHRamey! Yamabws! DePaaJ!
D DePaaJ Opperslet 22 August 2003 #2 aangezien je niet op jezelf mag voten heb ik voor Yamabws! gevote vanwege zijn originaliteit !!
B Bob Jaguar racer 22 August 2003 #5 Originally posted by InsaneMalebrain MHRamey heeft mijn stem :W Click to expand... Die van mij ook.
killin ark HolyGangTuning 22 August 2003 #7 welke autos zijn er allemaal al geweest.. dan weet de winnaar welke auto hij kan uitzoeken..
Grijz Well-Known Member 22 August 2003 #9 Wordt nog spannend We hebben nog geen bmw's getjoent... misschien dat een leuke volgende auto? Bmw 5 serie (niet de nieuwste) ofzo? Last edited: 22 August 2003
Wordt nog spannend We hebben nog geen bmw's getjoent... misschien dat een leuke volgende auto? Bmw 5 serie (niet de nieuwste) ofzo?
RMY Piledriver bonus! 22 August 2003 #13 Iemand anders zal em dan wel ff moeten hosten, Tiscali valt wel eens weg de laatste tijd.
D DePaaJ Opperslet 22 August 2003 #14 wat een lelijke auto.... maarja maakt het des te uitdagender om hem te tunen
Y Yamabws Well-Known Member 22 August 2003 #16 Mijn stem is gegaan naar MHRamey. Gewoon de mooiste (buiten die van mezelf dan ) is deze iets voor de nieuwe contest??: als deze het wordt voor de contest, heb ik hem nog wel staan in 1024x768
Mijn stem is gegaan naar MHRamey. Gewoon de mooiste (buiten die van mezelf dan ) is deze iets voor de nieuwe contest??: als deze het wordt voor de contest, heb ik hem nog wel staan in 1024x768
Funk_dm ::SA MEMBER:: 22 August 2003 #19 ik vin die alfa wel een goed idee, niet een ingewikkelde achtergrond enzo. lijkt me wel wat.