Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

ik maak me er niet druk over integendeel, maar het is gewoon interessant hoe dit na zoveel tijd helder wordt

Ik verwacht dat de "usual suspects" hier weer de hoofdrol gaan spelen, alleen ben ik beniewd wat er met het lichaam is gebeurd aangezien heel Aruba is omgeploegd tijdens het zoeken. Dan denk je toch al snel aan luchubere maffiapraktijken

Ik denk wel dat die Nathalie dom is geweest, aangezien ze niet zo'n brave reputatie had en zowiezo met die mafkezen in de auto stapt
 
Als het een beetje tegen zit voor Joran word hij nog uit geleverd aan Amerika ook. en dan zit mischien de doodstraf er wel in ;)

Laten we het hopen :X

Als hij hier berecht word dan loopt hij binnen 4 jaar alweer op vrije voeten...

Of gaat Nederland een uitzondering maken omdat het nu zo'n media hype is en opeens met een celstraf van 20+ jaar komen? Zie ik ook nog wel gebeuren dan....
 
Laten we nou maar gewoon afwachten.. Je kan speculeren wat je wil met ''Ja ik wist dat hij schuldig was'' etc. Maar het lijkt me dat wij niet de mensen zijn die daar over kunnen beslissen.

Stel dat hij het niet gedaan heeft, dan is die toch wel aardig beschuldigd.
 
Tijdje terug stond er op GeenStijl een verhaal dat Nathalee door haar stiefvader seksueel is misbruikt en vermoord.
De moeder wist hiervan...

Was wel een interessant document geschreven door 2 journalisten/onderzoekers. Zij konden zelfs de plek aanwijzen waar ze begraven is.
Heb hier alleen niks meer over gehoord?
 
Vind het wel leuk :D Allemaal speculaties, verhalen die er in ene komen :p
We weten allemaal niet wie het heeft gedaan en hoe het is gebeurd en waar het lichaam is. OP het internet staan er veel dingen over majah wie zegt dat het echt is :)

Ik wacht gewoon af tot zondag en dan weten we allemaal wat er is en gebeurd en wie het gedaan heeft :)
 
tsja het is wel bekend dat ze dood is en Joran en zijn kornuiten een hoofdrol spelen in de verdwijning, dus hij is zowiezo de sjaak
 
Tijdje terug stond er op GeenStijl een verhaal dat Nathalee door haar stiefvader seksueel is misbruikt en vermoord.
De moeder wist hiervan...

Was wel een interessant document geschreven door 2 journalisten/onderzoekers. Zij konden zelfs de plek aanwijzen waar ze begraven is.Heb hier alleen niks meer over gehoord?

Maar daar is dus niks gevonden, want dan hadden ze het daar wel opgegraven. Als je namelijk ziet wat er allemaal aan gedaan is om haar te vinden hadden ze daar ook wel gezocht.

Hier trouwens nog een stukje over Joran waar die vannacht uit hing.

http://www.barneveldsekrant.nl/index.php/page/219?&mod[594][detail_id]=187671
 
AL die verhalen van journalisten die vertelllen allemaal bull-shit om de aandacht te krijgen en geld te verdienen. Zo zit dat wereldje gewoon in mekaar. Dus als 2 journalisten zeggen dat ze ergens begraven ligt, en ik heb na 1 uur nog geen bevestiging, dan lach ik erom. Beetje sensatie schoppen :S
Maar dat heeft allemaal geen zin. Ik begin het pas serieus te vinden zoals nu: hij heeft bewijs en gaat dat zondag bloot leggen. Dit is dus geen bull shit, want als hij geen goed bewijs etc heeft gaatie kei en keihard af... Dus dit keer is het serieus maar gewoon even wachten tot zondag. Van tevoren zelf dingen gaan vertellen 'hoe het zou kunnen zijn' en zelf verhalen mooier maken dan het is en 'geruchten gehoord'. Dingen zeker weten, dat is belangerijk voordat je gaat babbelen
 
Dus als 2 journalisten zeggen dat ze ergens begraven ligt, en ik heb na 1 uur nog geen bevestiging, dan lach ik erom.

Wat doet Peter R de Vries dan nu? Die journalisten gaan ook af hoor als ze zomaar iets verzinnen, net zoals Peter.
 
Zojuist was bij Pauw&Witteman een telefoongesprek te horen met Joran van der Sloot, wat even daarvoor was opgenomen. Hij loopt dus nog gewoon vrij rond, en verwachtte zelf ook niet binnenkort opgepakt te worden.

Wat hij ongeveer vertelde:

A.s. zondag is hij idd te zien in de uitzending van de Vries. Er is een (verborgen camera)opname te zien van een gesprek tussen Joran en een "vriend". Tegen die vriend vertelt Joran dat hij samen met iemand anders Natalee Holloway gedumpt heeft op zee. Ze zou onwel zijn geworden tijdens seks met Joran op het strand. Daarna besloot hij haar te dumpen.
Dat is het verhaal dat hij aan die vriend heeft verteld.
Maar in het telefoongesprek van vanavond zei hij juist weer dat dat hele verhaal tegen die vriend een soort van grap/leugen was. Die vriend zou dat graag hebben willen horen, en dus heeft Joran het op die manier tegen hem verteld. Het is verder allemaal niet waar, aldus Joran.

Ik moet zeggen, ik vind het een heel erg vreemd verhaal, maar het maakt me wel steeds benieuwder naar de uitzending van komende zondag.
 
Hmmm....dat is ook weer supervaag. Ik wil wel eens horen in wat voor zinnen hij dat tegen die jongen heeft gezegt. Als het echt als grap bedoeld was, moet je dat ook wel kunnen terug horen.
 
Hij zei net dat die vriend waar ie het aan vertelde, nogal van de grote/sterke verhalen was. Dat heeft hem ertoe aangezet dit zo aan hem te vertellen. Hij gaf toe dat het erg dom was zoiets te vertellen... Dat is dan iig geen leugen :|
 
Tja, of hij is zichzelf helemaal in een hoek aan het drijven, of hij is helemaal gestoord (geworden/geraakt) nadat het allemaal gebeurd is. Denk niet dat een normaal mens zolang uitgemaakt zou kunnen worden als moordenaar enz. Stel je eens voor als hij het niet zou hebben gedaan. Iedereen kijkt op hem neer als een slecht mens. Ik denk dat weinig mensen zo sterk kunnen blijven. En als hij dan 1 x uit ze dak schiet tegen Mr. de Vries vind ik dat helemaal niet zo gek. Je ziet de frustratie enkele minuten daarvoor al, en hoort het in ze stem. Zoals ik eerder zij als hij dat kan spelen/ of zichzelf heel goed voor de gek kan houden, dan weet ik het niet meer.
 
Ik zou persoonlijk alles al bekend hebben, na alle tonnen stront die die Joran over zich heen gehad heeft de laatste JAREN!...

Ook al heeft hij het gedaan, dan is hij zo slim geweest om goede verklaringen af te leggen, en op de goede momenten te zwijgen.


Wat betreft het verhaal dat hij gedaan heeft tegen die "vriend". Dit is precies hetzelfde als de IRT-affaire toendertijd.. infiltreren en onder valse voorwendselen mensen dingen laten zeggen, die ze later 100% tegen ze gebruiken... Ongeldig dus.

In verband met die verklaringen is hij toen in December opgepakt, omdat Peter R toen alles doorspeelde aan jusitie. Hij is daarna weer op vrije voeten, dus denk eerlijkgezegd dat hij vrijuit gaat & dossier wordt gesloten..

Al met al, van kleine jongen op Aruba tot wereldberoemdheid.... ik zeg: petje af... Ook petje af voor Peter R de vries... Beetje investeren in een lokale "vriend" en miljoenen / miljarden opstrijken aan uitzendrechten.. Heel knap toneel van beide partijen!!
 
Die kerel is zo intelligent dat hij 2.5 jaar over zoiets kan liegen... Maar wel zo stom is om dat mokkel op zee te 'Dumpen'. Dat gelooft tog helemaal niemand. Als er niets door zijn toedoen gebeurd is had hij haar echt niet hoeven dumpen. Overdosis gebeurd op aruba wel vaker. Er zit gewoon veel meer achter dan dat er nu bekend is.
 
Back
Top