Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Wat ik alleen niet begrijp is dat als Joran bekent zou hebben, nu nog rond loopt. Ik denk als hij bekend zou hebben, gelijk ingerekend zou worden en al helemaal nooit vrijgelaten. Het zou best wel eens kunnen zijn dat er iets heel anders aan de hand zou kunnen wezen! Mja ben benieuwd :)
 
SBS6, de thuiszender van Peters' misdaadprogramma, weet te melden dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. De dood van Natalee zou een ongelukje zijn geweest, geen moord.


dit stond op Geenstijl.nl
 
Die moeder van Joran is ook een kwal hoor... "Nee mijn zoon zou zoiets nooit doen, ooo nee" :X

Aanpakken, en als het zeker is dat Joran het gedaan heeft (opzettelijk) mogen ze hem van mij de doodstraf geven :+

Nee maar daar ben ik in sommige gevallen wel voor...

Maar zondag zien we wel :W
 
Ben idd ook erg, benieuwd heb de vorige aflevering over deze zaak ook gezien. Via de verborgen camera heeft één van die gasten verteld wie het heeft gedaan en hoe. Dus ik ben benieuwd:D
 
Als het een beetje tegen zit voor Joran word hij nog uit geleverd aan Amerika ook. en dan zit mischien de doodstraf er wel in ;)

Laten we het hopen :X
 
Gister stond er op die geenstijlsite, dat een goede arubaanse vriend van joran met hem gepraat heeft en alles uit hem proberen te trekken. Dat in opdracht van de politie.
 
Pfff vind het allemaal maar een gedoe :S
Omdat die meid nu in het nieuws is geweest maakt heel de wereld zich er druk over ,die berg met andere dooie mzz tja nouja daar hoor je niemand over .
Maargoed we zullen het zondag allemaal wel gaan zien.
 
Back
Top