Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

denk ook dat de bewijzen voor zondag al op internet te vinden zijn, maar petje af weer voor Peter zeg

Dit wordt dus al 2,5 jaar door een land als Amerika onderzocht, hele eiland overhoop gehaald etc. en een klein team uit Nederland lost het op.

edit: wordt trouwens een lastige keuze Peter R / Carnaval

dan maar effe op en neer fietsen naar huis
 
Last edited:
Ik vind Peter R de Vries ook een enorme hooghartige lul, maar als die dit opgelost heeft neem ik mijn petje toch voor um af hoor.
 
Ik hoop dat ie gelijk heeft en weet wie het gedaan heeft....!
Het moet GVD nou eens opgelost worden!
Dan is het tenminste ook eerlijk tegenover de ouders van Nathalie!

En dat ze de dader maar ophangen, vooral omdat hij alles voorliegt en dingen verzwijgd!
 
Knap gedaan van Peter r de vries, Op de telegraaf.nl zeggen ze ook al dat joran bekend heeft.. dus ik ben benieuwd..

Zondag carnaval viere, dus ik zal het moete opnemen:p
 
Dikke respect als ie het opgelost heeft. Hij krijgt nu wel dikke media aandacht, en ik vraag me af of de details tot zondag bewaard blijven.
 
HIj gaat er dik geld aan verdienen :D

Las net op nu.nl dat er al diverse amerikaanse tv stations zijn uitzending van zondag willen kopen :p
 
Nu meldt dat Joran heeft bekend

http://www.nu.nl/news/1416544/13/'Joran_van_der_Sloot_bekent_moord_Holloway'.html

Nu vind ik NU een scheitsite dat nog weleens een handje heeft nieuws zonder te controleren te kopieren. Dus die vertrouw ik niet.

Ik kan uit de video alleen opmaken dat hij de dader weet, er wordt niks gezegt dat joran de dader is (al is dat hoogstwaarschijnlijk wel zo). Maar Nu.nl trekt wel weer een mediageile conclusie uit die video.

Vind de vries trouwens wel een relaxte kerel, vind het altijd leuk om naar zijn programma te kijken :)
 
Ik vind Peter R. de Vries echt een held :W. Vet programma ook.

Ik ga het opnemen zondag, ik zit dan in Tilburg (echt kut). Ben benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft, ik hoop echt dat de zaak is opgelost.
 
Peter de Vries houdt alle mogelijkheden open om de mensen zo nieuwsgierig mogelijk te maken ja, die vent is ook niet achterlijk. In RTL Boulevard wil hij nieteens bevestigen dat ze vermoord is.

Pure marketing...
 
weet niet zo goed wat ik er van moet denken, denk zelf niet dat joran het gedaan heeft. niet om hem te verdedigen want hij intreseerd me niks, maar heb all zoveel inside verhalen uit aruba gehoord over die griet dat ik zelfs betwijfel of ze wel dood is.
 
Back
Top