Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Dat Joran schuldig was, was 2 jaar geleden ook al duidelijk. Ben blij dat ie uiteindelijk toch z'n straf niet ontloopt.

Ik ga zeker kijken ja zondag... beter is ie idd schuldig, ik hoop het echt.
 
wat een fucking hoop bullshit weer allemaal....

moet je echt weer voor in Holland zitten :X
net zoiets als de grote nierdonorshow.

komop, lossen ze het op, maar moet iedereen wel nog paar dagen wachten....
 
Aan jou hebben we iets wil je zeggen? hou die reacties gewoon voor je

Mag je alleen reageren over Joran ?

Mensen die wat te zeggen hebben over Peter R. de Vries... tja... daarvoor lijkt me dit het aangewezen topic.
Beetje heen en weer discussieren mag toch wel ?

Ik vind Peter ook een kwal, maar hij doet zeker wel goeie dingen. Soms volg ik z'n programma. Bv wanneer hij die kampers pakte die alles en iedereen oplichtte, wat was het prachtig om de reacties te zien van die kneuzen zeg.



Edit, Sandor. De nierdonorshow is zeker geen bullshit.
Als je dat zegt, snap je het hele idee er achter niet. Die show was niet voor niks het televisie moment van het jaar.
 
wat een fucking hoop bullshit weer allemaal....

moet je echt weer voor in Holland zitten :X
net zoiets als de grote nierdonorshow.

komop, lossen ze het op, maar moet iedereen wel nog paar dagen wachten....

Peter is het OM niet.

Het zijn zijn bevindingen. Hij mag doen wat hij ermee wilt. Natuurlijk gaat hij voor maximaal incasseren. Daar doet hij niemand pijn mee. De begunstigste zijn toch al ingelicht.
 
Peter is het OM niet.

Het zijn zijn bevindingen. Hij mag doen wat hij ermee wilt. Natuurlijk gaat hij voor maximaal incasseren. Daar doet hij niemand pijn mee. De begunstigste zijn toch al ingelicht.

dat heet kijk cijfers scooren :p eerst een beetje uit lekken dat er iets gaande is en dan pas uitzenden :p

niet eerst uitzenden en dan pas dat heel nl het achteraf hoord

maar iedreen richt zich wel op joran en hij is dan wel de laaste bekend persoon die haar heeft gezien, maar dat er de zelfde nacht een onbekende prive jet is vertrokken vanaf aruba hoor je niemand over.
 
Hier dus het gesprek waarop de media baseert dat Joran het heeft bekend.

Jammer genoeg (of toch niet) ben ik dan snowboarden ben wel benieuwd.
 
peter r de vries heeft gezegt dat hij voor. 110% zeker is van zijn zaak..
anderzijds waarom laat je anders de moeder van nathalie naar nl komen..
amerika wil uitzendrechten kopen..iets met 7 nullen ..
 
Waarom laat je alleen de moeder naar Nederland komen en niet die "stiefvader" om haar te steunen, terwijl ze zoiets ergs te horen krijgt? Die stiefvader scheen Natalee toch ook misbruikt te hebben.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.
 
Waarom laat je alleen de moeder naar Nederland komen en niet die "stiefvader" om haar te steunen, terwijl ze zoiets ergs te horen krijgt? Die stiefvader scheen Natalee toch ook misbruikt te hebben.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.


Je geeft zelf het antwoord al :X

Dat zou er mee te maken kunnen hebben ;)
 
Edit, Sandor. De nierdonorshow is zeker geen bullshit.
Als je dat zegt, snap je het hele idee er achter niet. Die show was niet voor niks het televisie moment van het jaar.

Het heeft helaas alleen niks opgeleverd...

Er zijn tig keer zoveel aanvragen binnen gekomen voor de inschrijf formulieren maar er is maar een paar % van terug gekomen.

(bron) donor registratie.
 
Waarom laat je alleen de moeder naar Nederland komen en niet die "stiefvader" om haar te steunen, terwijl ze zoiets ergs te horen krijgt? Die stiefvader scheen Natalee toch ook misbruikt te hebben.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.

Ze zijn inmiddels gescheiden...
 
Back
Top