Probleem met Poeg-4-ever (peter)

Status
Not open for further replies.
ah ok vat hem.

BEN nog steed lijp gister had hij ook zon lul verhaaltje maar later zei hij dat hij gewoon liep te lullen.
Kon het nie echt waarderen maar k als hij het lollig vind.
Maar wil GVD me slot gewoon terug als ik over 2 weken mijn scoot weer heb wil ik hem wel op slot KUNNEN zetten.
En geloof mij nu maar: De politie is zo lui als stront!
 
EHmz Blaze,,,,,

Ik d8 als peter dit leest dat ie mischien begrijpt dat hij stom bezig is en dat ik ECHT mijn slot terug wil.
 
Originally posted by jespervdbrand
EHmz Blaze,,,,,

Ik d8 als peter dit leest dat ie mischien begrijpt dat hij stom bezig is en dat ik ECHT mijn slot terug wil.
.

ga gewoon je slot halen ?
 
Originally posted by Patrick
poeg 4ever is dat niet ene erik wouters?

neh das srvmille uit duiven:p, en peter is mijn vriend helemaal niet, ken die gozer gaan niet behalven van forum, maar die jesper die stelt zich aan. Als ie er nu gewoon langs gaat, je gaat toch niet na de wouten om zo'n slot:|
 
Originally posted by Big pimpin
Ga gewoon vanavond naar z'n huis toe z'n ouders zijn vast wel thuis en anders neem je paar vrienden mee;)

Ja dat kan ik ook wel doen ensow maar vind ut een beetje kansloos om daar met mijn opgepompte vrienden aan te komen.
Die ene heeft laatst al een boete van 150 euro gekrgen voor mishandeling dus ik wil die jongen nie opfokken (hoe graag hij ddan ook op dit moment peter voor zijn kop wil schoppen)

EN hij woont met zijn broertje samen op een flat.
Zijn vader is schipper dus ouwe lui wonen op een boot
 
tss...hij fucked met jou...jij fucked met hem, haal desnoods je hele scooter terug man...kom nou
 
nou ik zie het probleem niet eigenlijk :D leen ff zo'n abusslot van iemand en ga naar die dewd toe en draai dan ff dat abusslot om het achterwiel 8) ,en als ie dan weer begint met gezeik dat je je slot niet terugkrijgt tjah dan mag ie ze alle2 houden he :p maar dan ook zonder sleutels ,kijken hoe ie reageert})
 
Ja ik zie het probleem ook niet. Gewoon leuk op dat grapje inspelen en zeggen dat je meteen langskomt. Vervolgens langsgaan en slot terugpakken. Het hoeft niet altijd rechtmatig te gaan toch.
 
idd je gaat er gewoon langs en anders kan je toch wel wat rake klappen laten vallen...
die dwd is zowiezo niet echt maarja
 
Originally posted by #CARMA#
nou ik zie het probleem niet eigenlijk :D leen ff zo'n abusslot van iemand en ga naar die dewd toe en draai dan ff dat abusslot om het achterwiel 8) ,en als ie dan weer begint met gezeik dat je je slot niet terugkrijgt tjah dan mag ie ze alle2 houden he :p maar dan ook zonder sleutels ,kijken hoe ie reageert})

:D Oke offer me slot op :) Wil ik wel mee

:W
 
Originally posted by Blaze
hij zal wel een geintje maken.

wat heeft hij aan een slot zonder sleutel ?

ja en wat heeft hij aan en sleutel zonder slot:p
 
is dit soort mislukte actie om te stoken ofzow?? of ben je echt een <bliep> dat je het zelf niet op kunt lossen? sry hoor maar als hij dat slot niet aan mij trug zou willen geven en hij woont dichtbij dan zorg ik wel dat ik met paar mensen erheen ga en zijn kosten hoger zullen zijn dan die €10 die hij voor het slot wil.
 
Grappig, dat ik voor asociaal uitgemaakt wordt terwijl mensen het verhaal maar van 1 kant horen, terwijl dit forum toch echt bekend staat om het hoge niveau :|
Nja, omdat ik een zgn startpinter ben, had ik van de mensen hier ook niet echt normale reacties verw8 (Op Blaze na).

Ik was gewoon ff met dat dingetje bezig, zie ik op eens een etui liggen, 1 of ander gaar ding. Ik nja, boeiend, en gooi dat ding weg. Kwartiertje later (in de onderkuip) kom ik een combinatietang (mooi dingetje trouwens) tegen en een ketting van een slot. Zie ik Jespertje op msn, en vertel het. Komt hij meteen aan dat hij die zooi meteen moet hebben. Was al niet op een toon waar je blij van wordt, dus ik ga beetje lopen fucken. Dan komt ie: ja, ik doe wel aangifte. Kijk, dat vind ik dan wel leuk, dat wil ik dan ook wel zien. Dus ik zeg: suc6, ik moet nu werken, ik zie je nog wel. Hij: Ja, ik weet waar je werkt, dus ik kom wel langs met de politie.

Nja, ik kom terug van mn werk (hele tijd in angst gezeten :| ) en iedereen op msn noemt me peter de crimineel. Nja, ik wordt gelinkt naar dit topic en zie dit 8erlijke geblaat en moet toch even lachen. Ten eerste omdat ik jullie reacties zie na 1 kant van het verhaal. Ten tweede omdat Jesper mij op komt zoeken met vrienden (je weet waar ik woon, suc6). Kijk, als hij gewoon ff zegt dat hij die zooi graag terug wil ga ik echt niet moeilijk doen, ik heb zelf genoeg sloten en zon ding van een knaak is nou niet bepaald iets waar ik op zit te wachten. Mja, meteen op zon toon dat ik het terug moet geven en dat anders de politie komt of een paar vrienden (al dan niet zichtbaar :| ) mij komen opzoeken, dan heeft ie dus pech.

Dat was het zo ongeveer, en het feit dat jullie je zo druk maken over een slot van een knaak vind ik genoeg zeggen over dit forum. (Ban me maar B0em, Erik)

p.s. Erik: ik ben WEL grappig 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top