Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Zoek eens naar aruba...

De zuidkust is prachtig met zandstranden..de noordkust is rotsachtig & er zitten haaien..

Als je iemand daar dumpt, is het binnen een dag pleite.. :!
 
Al met al, van kleine jongen op Aruba tot wereldberoemdheid.... ik zeg: petje af...

Meen je dat nou? Waar moet hij trots op zijn, dat ie een onderzoek naar een verdwijning heeft verneukt? (En waarschijnlijk nog meer op zijn naam heeft)

Adolf Hitler dat was ook een wereldberoemdheid :rolleyes:
 
Volgens mij was het sarcasme, maar hoe kan hij in godsnaam het onderzoek naar de verdwijning verneuken als hij zelf de verdachte is 8P Lijkt me dat dat juist de bedoeling is vanuit zijn ogen gezien.
 
Al met al, van kleine jongen op Aruba tot wereldberoemdheid.... ik zeg: petje af... Ook petje af voor Peter R de vries... Beetje investeren in een lokale "vriend" en miljoenen / miljarden opstrijken aan uitzendrechten.. Heel knap toneel van beide partijen!!

Idd van beiden heren knap werk, misschien is er wel een complot tussen die twee en delen ze de winst :p
 
Last edited:
Wat betreft het verhaal dat hij gedaan heeft tegen die "vriend". Dit is precies hetzelfde als de IRT-affaire toendertijd.. infiltreren en onder valse voorwendselen mensen dingen laten zeggen, die ze later 100% tegen ze gebruiken... Ongeldig dus.
Precies hetzelfde?. IRT affaire was vanuit het OM opgezet, deze zaak is door een particulier behandelt. Juridisch een groot verschil.
 
Wat betreft het verhaal dat hij gedaan heeft tegen die "vriend". Dit is precies hetzelfde als de IRT-affaire toendertijd.. infiltreren en onder valse voorwendselen mensen dingen laten zeggen, die ze later 100% tegen ze gebruiken... Ongeldig dus.



En dit noemen ze speculeren?
 
Zoek eens naar aruba...

De zuidkust is prachtig met zandstranden..de noordkust is rotsachtig & er zitten haaien..

Als je iemand daar dumpt, is het binnen een dag pleite.. :!

er zitten wel haaien ja maar het is niet zo dat het ervan stikt oid ;) imo kan er gewoon een 'lijk' bijv wel 2 weken drijven oid zonder dat het misschien gezien wordt

bepaalde stukken van de noordkust liggen ook helemaal vol met kleren/schoenen/peddels en stukken hout enzo van bootjes die zijn kapot geslagen. die mensen wouden illegaal naar aruba toe
 
Denk sowieso dat ze niet op aruba zelf ligt/lag , maar idd int water. T hele eiland is doorzocht, zelfs door paar collega`s van me die daar toendertijd zaten.. Maarja, we gaan t morgen zien 8)
 
er zitten wel haaien ja maar het is niet zo dat het ervan stikt oid ;) imo kan er gewoon een 'lijk' bijv wel 2 weken drijven oid zonder dat het misschien gezien wordt

bepaalde stukken van de noordkust liggen ook helemaal vol met kleren/schoenen/peddels en stukken hout enzo van bootjes die zijn kapot geslagen. die mensen wouden illegaal naar aruba toe

Noordkust sterft van de haaien, op elke plattegrond van Aruba staan er haaien afgebeeld en dat doen ze niet voor niets :P
Zuidkant is wel veilig.
 
Dat is een onzin verhaal van die haaien, er wordt gezegt dat ze die haaien aan de noordkust voeren om ze aan de zuidkust met de stranden weg te houden. Maar die beesten zwemmen toch zo naar de andere kant ??

En die haaien zijn trouwens ook niet allemaal van die monsters zoals in Jaws, hier eentje die een stel vissers hadden gevangen:
a3yr78.jpg
 
Je zit ook met de temperatuur, stroming, voedselaanbod, geografische verschillen enz enz

Ik heb met lokale duikers gesproken op Aruba en die hadden flinke jongens gespot, het zijn idd geen Jaws beesten maar groot genoeg om je flink te verwonden, laat staan in een groep.
 
Je zit ook met de temperatuur, stroming, voedselaanbod, geografische verschillen enz enz

Ik heb met lokale duikers gesproken op Aruba en die hadden flinke jongens gespot, het zijn idd geen Jaws beesten maar groot genoeg om je flink te verwonden, laat staan in een groep.

Duikinstructeurs op Aruba zijn/waren vrienden van me en die zeggen ook dat het onzin is dat ze alleen aan de noordkant zitten. De hele caribbischezee zit vol met die dingen.
 
Ze zullen vast ook aan de zuid kant zwemmen maar veel meer aan de noordkant, iedereen zegt het daar op Aruba en het staat op elke plattegrond aangeduid dat DAAR haaien zitten.
 
dat er aan de noordkant meer zitten zou kunnen ja, maar er wordt zo ontiegelijk veel onzin gelult op dat eiland dat ik niet meer weet wat ik geloof

ontopic: In ben zo langzamerhand echt benieuwt wat er nou allemaal in die uitzending komt, Peter lijkt zo zeker van zijn zaak
 
Wat ik alleen ff kwijt wil, is dat ik echt niet snap waarom heel Nederland (en dan vooral op tv) zo aan het speculeren is! Gister zag ik iets op tv waarin iemand vertelde

" Waarschijnlijk is ze buiten bewust zijn geraakt en is ze in haar eigen braaksel gestikt. Vervolgens wist Joran uit paniek niet wat hij moest doen en heeft haar in zee gedumpt omdat hij dacht dat ze overleden was"

Dan denk ik echt van....WTF...wacht gewoon nog 1 dag op de uitzending en dat weet je het. Ik snap best dat het wereldnieuws is hoor en wereldnieuws scoort kijkcijfers, maar dan nog snap ik echt al die dingen niet van : wat als...? maar misschien...? waarschijnlijk is...?

En wat haaien betreft....een lichaam is na een maand echt wel verdwenen in zee, ook als er geen haaien zitten. Denk aan kreeften,kleine roofvisjes, en gewoon de invloed van de zee zelf, daar blijft echt niets van over.
 
Back
Top