Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Idd Pronk! Weet je wat ik ook raar vind:

Dit kwam vrijdag bij pauw en witteman:
http://pauwenwitteman.vara.nl/Archi...=1805&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=7474cb9726

en dan zitten ze zondag avond nog even te chatten van heej wat een verrassing :D

Hieruit is wel op te maken dat peter het ook wel voor de Faam doet! anders houdt hij zich mooi koest en wacht tot hij HARDE feiten heeft (Wat hij tot nu toe nog niet heeft gehaald) Iedereen had zo'n idee van: wanneer komt peter nou weer met een uitzending.

anticlimax dus
 
Idd...beetje ongeduldig ofzo? Snap niet waarom hij niet heeft gewacht tot Januari ofzo, misschien dat hij dan idd hoertjes naar NL had gestuurd en ze iets hadden om hem op te pakken. Ik ben geen deskundige maar volgens mij is er nu alsnog geen bewijs voor een echt grote misdaad of wel?

ben zo te zien niet de enige met deze gedachte:+
 
feit is dat die dus nu wel geld heeft aangenomen... dat zou hem daar in tailand nog wel kunnen nekken.
maar ook ik denk dat er nu weer weinig gebeurt
 
Wel geinig als hij daar in een keldercel in thailand komt te zitten voor drugssmokkel ofzo :p dan zien we m nooit meer terug. iig niet meer met z'n dikke pens, hongert ie wel uit
 
Nou nou, ik vond die eerste geniaal :D weken rond gelopen met alleen: eey conjoo die auto is vieeesssssss man (maanden mn ringtone geweest ook ) die politie is zooo dom :D
 
Back
Top