Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Maja ik snap dat hele joran gebeuren ook echt niet meer....
Nu word het gewoon een nog grotere media stunt dan dat 't was....

Die joran die gaat maar gewoon door met z'n zaakjes met de gedachte: fuck man, mij pakke ze toch nooit meer, als ik daar mee weg kom, kom ik overal mee weg.

Iedereen 'weet' dat hij het gedaan heeft maar dat hij toch niet gepakt gaat worden, dus laat die gast aub met rust en hoop gewoon dat ie een vroege dood sterft door zo'n thaise hoer met aids ofzo :)
 
hun gooien ze niet ind e handel tog, laat ze gewoon overkomen en stuur ze weer terug..

imo hebben ze een paar dingen wel dom aangepakt idd.
Nee, als je dat doet doet Joran niks fout.

Ik kan nu ook wel een paar thaise over laten komen naar Nederland. Wat doe ik daarmee fout? Niks


Het is gewoon de 2e overloaded hype onthulling wat gewoon slappe hap blijkt te zijn
 
Heb meer het gevoel dat het gewoon persoonlijk is geworden tussen die twee, vooral omdat Peter hem de eerste keer niet heeft kunnen pakken.
 
Idd, gewoon in een bar laten werken is niks strafbaars aan

Daar ging het niet om. Bij P&W heeft de Vries aangegeven die meisjes geen valse 'hoop' te willen geven. Ze zouden alles opgeven voor een 'carriere' in Nederland, en gelijk weer terug gestuurd moeten worden na aankomst. Meer een ethische kwestie dus.
 
te triest voor woorden dit hele verhaal.

voor peter idd een manier om weer in de spotlights te staan en een paar miljoen kijkers te trekken. hoe hij zich in de aflevering heeft geprofileerd en hoe hij zich gedraagt bij p&w zegt voor mij voldoende. hij heeft een obsessie voor aandacht, geeft geen flikker om die natalee of de zaak daar omheen.

wilde gewoon weer een aflevering aan amerika verkopen wat natuurlijk veel meer geld oplevert als een sbs6 showtje.

als peter echt oprecht is in zijn bedoelingen joran te laten veroordelen zou ik graag zien dat hij alle verworven inkomsten afstaat aan een goed doel, en zijn emmy award niet had geaccepteerd. een dergelijk verhaal is namelijk niet iets waar je een prijs voor wil winnen.
 
te triest voor woorden dit hele verhaal.

voor peter idd een manier om weer in de spotlights te staan en een paar miljoen kijkers te trekken. hoe hij zich in de aflevering heeft geprofileerd en hoe hij zich gedraagt bij p&w zegt voor mij voldoende. hij heeft een obsessie voor aandacht, geeft geen flikker om die natalee of de zaak daar omheen.

wilde gewoon weer een aflevering aan amerika verkopen wat natuurlijk veel meer geld oplevert als een sbs6 showtje.

als peter echt oprecht is in zijn bedoelingen joran te laten veroordelen zou ik graag zien dat hij alle verworven inkomsten afstaat aan een goed doel, en zijn emmy award niet had geaccepteerd. een dergelijk verhaal is namelijk niet iets waar je een prijs voor wil winnen.
Wat een bs. Waarom zou hij zijn prijzen moeten afstaan? Slaat echt nergens op. En hij moet toch ergens van leven? Dus inkomsten afstaan is ook echte onzin.

Joran zat in deze zaak gewoon fout. Hij heeft geld aangenomen voor de kosten die hij ging maken om vrouwen naar NL te exporteren onder valse voorwaarden en met illegale doeleinden. Dat bedreigen was niet zo netjes maar kan ik moeilijk mee zitten. Dat je die Peter verwerpelijk vindt is prima maar vergeet dan niet voor de handigheid de feiten.
 
Laten we ook niet vergeten dat Joran gewoon fout bezig is. Als je het hele gebeuren met Peter weg denkt, is hij gewoon bezig met vrouwenhandel.

Ookal is het niet zo ver gekomen (gelukkig) hij was het zeker wel van plan.
 
te triest voor woorden dit hele verhaal.

voor peter idd een manier om weer in de spotlights te staan en een paar miljoen kijkers te trekken. hoe hij zich in de aflevering heeft geprofileerd en hoe hij zich gedraagt bij p&w zegt voor mij voldoende. hij heeft een obsessie voor aandacht, geeft geen flikker om die natalee of de zaak daar omheen.

wilde gewoon weer een aflevering aan amerika verkopen wat natuurlijk veel meer geld oplevert als een sbs6 showtje.

als peter echt oprecht is in zijn bedoelingen joran te laten veroordelen zou ik graag zien dat hij alle verworven inkomsten afstaat aan een goed doel, en zijn emmy award niet had geaccepteerd. een dergelijk verhaal is namelijk niet iets waar je een prijs voor wil winnen.

Lijkt wel of ik die narcist van een Freek de Jonge weer hoor praten :r
 
Ik vind wel mooi dat joran gewoon alles doet wat ie wil. Nu zit hij lekker met z'n ballen in Thailand. Daarvoor lekker op Curacao.
 
Beter dan dat er niks gedaan wordt denk ik altijd maar. die kut politie doet toch geen drol. ook daar in aruba na 9 maanden nog geen vinger uitgestoken en hier in nederland doen ze ook niks. Nee! Fietslampjes controleren dat is van belang.
 
te triest voor woorden dit hele verhaal.

voor peter idd een manier om weer in de spotlights te staan en een paar miljoen kijkers te trekken. hoe hij zich in de aflevering heeft geprofileerd en hoe hij zich gedraagt bij p&w zegt voor mij voldoende. hij heeft een obsessie voor aandacht, geeft geen flikker om die natalee of de zaak daar omheen.

wilde gewoon weer een aflevering aan amerika verkopen wat natuurlijk veel meer geld oplevert als een sbs6 showtje.

als peter echt oprecht is in zijn bedoelingen joran te laten veroordelen zou ik graag zien dat hij alle verworven inkomsten afstaat aan een goed doel, en zijn emmy award niet had geaccepteerd. een dergelijk verhaal is namelijk niet iets waar je een prijs voor wil winnen.



Gast weet je eigenlijk wel waar je het over hebt? het stukje bij P&W heeft ie netjes gedaan, en wat weet jij ervan wat een "showtje" bij sbs opleverd? hij doet gewoon zijn werk zoals hij al gezegd heeft bij P&W.
dus als hij een prijs krijgt voor iets wat hij gepresteerd heeft moet ie dat afslaan? een beloning voor het goede werk wat ie gedaan heeft IMO
je snapt nog niet half hoe dat wereldje inelkaar zit he? er gaat een heleboel ism justitie hoor. ach wat je vind moet je zelf ook maar weten ik vind je opmerking iig rond uit belachelijk.
 
Hij heeft toch echt wel een punt hoor. Freek de Jonge slaat een beetje door in z`n opmerking, maar ik vind het ronduit belachelijk dat meneertje De Vries in die eerste Joran aflevering die moeder van Nathalee voor de camera`s zijn eigen stuk over Joran laat zien. Dat die moeder soort van gaan zitten huilen voor de camera`s. Dat heeft niets, maar dan ook NIETS met journalistiek te maken, dat is puur bezig zijn met het maken van 'mooie' televisie. Dat is gewoon de amusementswaarde van het programma verhogen op basis van iemand die niet meer leeft. Dus ja, Peter maakt er wel degelijk een show van(dat mag die van mij ook), maar wat hij niet mag is overdreven vaak op televisie komen om het hele gehoer te verdedigen als iets wat puur objectief is.

En Peter beroept zich keer op keer weer (zoals veel irritante journalisten; ook in het voetbal) op het objectief weerspiegelen van wat er gebeurt is. Bekijk vervolgens het tegenstrijdige karakter van het overdreven gedemoniseer van Joran (uiteraard denk ik dat hij er wat mee te maken heeft, maar dat zogenaamde objectieve programma van Peter is voor de helft zo suggestief als maar zijn kan) of het in de show halen van de moeder van Nathalee, met deze stelling. Wat heeft het in godsnaam voor de hele zaak zin om een soort van huilende moeder op televisie gezien die m.i. behoorlijk gemaakt aangeslagen reageert op het verlies van haar dochter?
 
Back
Top