Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

lekker boeiend...
dat is 13 jaar geleden gebeurd...? en nu?
dat veranderd niks aan wat hij voor elkaar gekregen heeft.

Nou ik denk dat dat niet geheel onbelangrijk is... als hij geen zuivere koffie is wie zegt dan dat wat hij hier gedaan heeft wel helemaal klopt...

Ik ben niet van de complet theorieen maar dit zou zomaar kunnen ;)

Die Patrick was paar dagen terug bij mn zus op dr werk (Okura Hotel A'dam) en ze zei dattie enorm haast had met uitchecken

trouwens, die Natalee, why didn't she Holl Away +pippi+

Holl Away is geen goed engels. dus grapje klopt niet ;)
 
Ik snap dus ook echt niet dat er mensen bij zijn 'onderduik adres' gaan staan. Wat zou je daar willen bereiken. En ik snap al helemaal niet waarom je hem iets zou willen aan doen. Je kent hem niet, die Natelee niet en je weet alleen die dingen die je op de tv hoort. Alsof hij de eerste en enige is die een moord heeft gepleegd of wat ie ook maar gedaan heeft, wat nog niet eens bewezen is ook. Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn, helaas.

Nou niet denken dat ik het voor hem opneem, heb me vanaf begin niet geinteresseerd hierin. Het is gewoon gigantisch opgeblazen door de media, en iedereen praat elkaar gezellig na.

Ik denk ook niet dat ze Joran nog pakken hiervoor, ze hebben 0,0 bewijs.

0,0?:X zijn genoeg dinge die naam hem wijzen, en met dat gesprek heeft hij ook al veel vermoedens bevestigs, alleen is het vrijwel zeker dat hij over haar doodsoorzaak liegt..

En jou argument "Je kent hem niet, die Natelee niet en je weet alleen die dingen die je op de tv hoort. Alsof hij de eerste en enige is die een moord heeft gepleegd " slaat echt op poep. Zo kanje over iedere moordenaar en verkrachter praten..:rolleyes:

en het is niet alleen die bekentenis maar ook hoe hij er over prate enzo.. bewijst genoeg hoe ziek hij is..
 
Dude, je snapt zijn punt toch wel?

Elke dag worden er mensen verkracht en vermoord op gruwelijke wijze, omdat ,, Joran '' het gesprek van de wereld is ga je maar ff voor ze deur staan? Doe dat dan ook bij elk andere crimineel...

Het is echt veelste overdreven, tuurlijk is het erg wat er gebeurd is, maar nathalee is niet de enige die zoiets overkomt, ik denk dat niemand haar kent dus lfb...
 
ik zit nu al 2 maand op aruba ivm stage en het is altijd leuk hoe ook al die amerikanen er over speculeren wat er gebeurt is
zelfs gisteravond sprak iemand me aan en die dacht dat ze bewusteloos lag en was in haar eigen kots was gestikt.

maar ik geloof ook nog heel veel dingen niet wat die heeft gezegt tijdens die verborgen camera actie

ik heb het huis van van der sloot gezien en dat is echt wel een dik uur lopen wil die zijn wezen lopen vanaf het plaats delict iig:)

ik heb peter r de vries op 24 jn ook nog gezien en in het vliegtuig gezeten omdat ik voor begraveis naar huis ben gegaan.
toen wist ik al dat er wat aan de hand was want er zat zo'n lange stop op de zaak.
nouja zo zie je maar
ik geloof iig niet dat dit verhaaltje in de auto de volledige waarheid kan zijn
 
Las gisteren in de krant dat die stief vader van Holloway niet onder de indruk was van de onthulling van Peter R de Vries.
Ze hadden hem vlak na haar verdwijning gevraagd of ze last had van epileptische aanvallen, die gast denkt nu ook dat de Arubaanse Justitie dit allemaal al veel eerder wist maar daar niks over kwijt wou.

[off topic] Dat doe je maar via pm [/off topic]
 
Last edited by a moderator:
Was afgelopen vrijdag leuk bij Pauw & Witteman, Freek de Jonge begon Petertje ff af te zeiken dat ie het erop vond lijken dat Peter meer voor de faam ging dan om het echt op te lossen. Werd ie behoorlijk link op :D. Vind dat Freek groot gelijk heeft.
 
Ik heb me ook rot gelachen.. vooral Peter z'n manier van kritiek ontvangen en de reactie daarop is altijd leuk.. is net een groot klein kind :p
 
Ik snap het ook niet waarom hij nu al gebelt heeft, als hij nou echt die jongen meisjes liet komen naar Nederland, en die andere 2 een wettelijk excuus te geven, konden ze hem eindelijk eens pakke
 
Idd...beetje ongeduldig ofzo? Snap niet waarom hij niet heeft gewacht tot Januari ofzo, misschien dat hij dan idd hoertjes naar NL had gestuurd en ze iets hadden om hem op te pakken. Ik ben geen deskundige maar volgens mij is er nu alsnog geen bewijs voor een echt grote misdaad of wel?
 
Back
Top