Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Over 5 jaar is iedereen het Joran verhaal vergeten, en is Joran 5 jaar ouder en ws een metamorfose ondergaan. Levert m echt geen problemen op hoor.

Ik hoorde trouwens op tv dat de Vries een even hoge straf als Joran kan krijgen voor de camera actie, DAT zou dus fraai zijn :D

Verlopig is het nog steed op het nieuws en zal iedereen zijn gezicht wel onthouden...

Een baan kan hij de eerste 3 tot 5 jaar cker wel vergeten... dit ook omdat zijn naam wel blijft plakken bij de mensen.

Denk aan O.J simpson. die naam is ook niemand vergeten....
 
Peter R. zit nu wel in Amerikaanse talkshows geloof ik? Nu heb ik niet echt meer het gevoel dat hij het doet om de zaak op te lossen, maar meer voor het geld, wat ik jammer vind... Al kan ik hem geen ongelijk geven.
 
Niet om het 1 of ander hoor maar ik snap deze reactie denk ik niet helemaal?
Neem je het nou op voor die vuile leugenaar?

Iedereen schilderd hem slecht af. En als je liegt ben je dan gelijk slecht? Het is allemaal niet echt goed te praten, maar hij liegt voor zijn eigen bestwil. Hij zal dingen gedaan hebben die niet goed zijn, maar misschien moet je je is in zijn situatie plaatsen. Net als die stakkers die nu inneens hem gaan opwachten op de plek waar hij vermoedelijk woont. Allemaal van die SJonnies die hem wel ff gaan slaan 8P Wat een kanslose.... Het is een zaak tussen hem en de justitie. Niet die van enig ander. Ook al blijft het leuk om er over te speculeren :o

Edit// en of ie wel of niet kan werken. Altijd zal hij wel wat vinden. Geen hoge functies ws.

En vrouwen, sommige vrouwen vinden het gewoon interessant wat hij doet en hoe hij doet. Ook dat zal dus geen probleem zijn.
 
Je vergeet alleen dat hij misschien wel een dode op ze geweten heeft, en iig een hoop leed veroorzaakt heeft. En ook al zou die geen straf krijgen van justitie zal zijn leven ook nooit meer hetzelfde zijn.
 
Ja misschien idd, en hoe dat is niet duidelijk. Maar om dan bij ze huis te gaan staan :? Sorry dan ben je gewoon een kansloze drabber die een beetje stoer probeerd te doen. Ook al heeft hij het gedaan zoals ie zei. Wtf bemoeien die gasten zich dan mee. Ze kennen heel die nathalie niet en hebben niets met deze zaak te maken.
 
Ja misschien idd, en hoe dat is niet duidelijk. Maar om dan bij ze huis te gaan staan :? Sorry dan ben je gewoon een kansloze drabber die een beetje stoer probeerd te doen. Ook al heeft hij het gedaan zoals ie zei. Wtf bemoeien die gasten zich dan mee. Ze kennen heel die nathalie niet en hebben niets met deze zaak te maken.

7 miljoen mensen in nl kijken het programma. maximaal 30 ramptoerisen gaan hem opzoeken. Wat is je punt?
 
Iedereen schilderd hem slecht af. En als je liegt ben je dan gelijk slecht? Het is allemaal niet echt goed te praten, maar hij liegt voor zijn eigen bestwil. Hij zal dingen gedaan hebben die niet goed zijn, maar misschien moet je je is in zijn situatie plaatsen. Net als die stakkers die nu inneens hem gaan opwachten op de plek waar hij vermoedelijk woont. Allemaal van die SJonnies die hem wel ff gaan slaan 8P Wat een kanslose.... Het is een zaak tussen hem en de justitie. Niet die van enig ander. Ook al blijft het leuk om er over te speculeren :o

Edit// en of ie wel of niet kan werken. Altijd zal hij wel wat vinden. Geen hoge functies ws.

En vrouwen, sommige vrouwen vinden het gewoon interessant wat hij doet en hoe hij doet. Ook dat zal dus geen probleem zijn.

Ik heb niet gezegt dat hij slecht is (als is hij dat wss wel) ik heb gezegt dat het een leugenaar is...

En liegen voor zijn eigen best wil? gast hoe durf je dit te zeggen man!

Die gast heeft 2,5 jaar lang tegen de hele wereld gelogen! en de moeder van nathalie in de waan gelaten dat ze nog leeft terwijl hij beter wist!

Dus een beetje jammer dat je het voor hem gaat opnemen...
 
Misschien ben jij niet de enige die dat nieuwsbericht zal lezen... En daarbij betekent het veel meer. Als iemand onderduikt dan geeft dat indirect aan dat er meer aan de hand is, ook al is dat speculatief.

Om hier nog even op terug te komen....

Hij had dus blijkbaar reden genoeg om onderteduiken want ze stonden hem dus op te wachten thuis om hem te grazen te nemen. Wat ik dus al voorspeld had ;)
 
Ik heb niet gezegt dat hij slecht is (als is hij dat wss wel) ik heb gezegt dat het een leugenaar is...

En liegen voor zijn eigen best wil? gast hoe durf je dit te zeggen man!

Die gast heeft 2,5 jaar lang tegen de hele wereld gelogen! en de moeder van nathalie in de waan gelaten dat ze nog leeft terwijl hij beter wist!

Dus een beetje jammer dat je het voor hem gaat opnemen...

Denk nou is als hem! Overigens liegt hij nog steeds.
 
Ik snap dus ook echt niet dat er mensen bij zijn 'onderduik adres' gaan staan. Wat zou je daar willen bereiken. En ik snap al helemaal niet waarom je hem iets zou willen aan doen. Je kent hem niet, die Natelee niet en je weet alleen die dingen die je op de tv hoort. Alsof hij de eerste en enige is die een moord heeft gepleegd of wat ie ook maar gedaan heeft, wat nog niet eens bewezen is ook. Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn, helaas.

Nou niet denken dat ik het voor hem opneem, heb me vanaf begin niet geinteresseerd hierin. Het is gewoon gigantisch opgeblazen door de media, en iedereen praat elkaar gezellig na.

Ik denk ook niet dat ze Joran nog pakken hiervoor, ze hebben 0,0 bewijs.
 
zie liever dat hij opgepakt wordt en opgesloten dan dat hij door een aantal sjonnies inelkaar wordt geslagen, bedoel iedereen heeft recht op een eerlijke berechting. en eigenrecht is emotioneel recht = niet eerlijk.
 
Boeiend, NL rechtsysteem slaat toch nergens op.
Zie liever dat hij half verminkt alsnog de cel in gaat, ook al is het dan niet zo lang hij zal zn lesje wel geleerd hebben lijkt me.
 
vind echt dat je een heel bekropte mening hebt wat dit betreft en dat je alleen maar de grote massa volgt.


Van der Eem weigert commentaar

Joran-infiltrant mag VS niet in

Geen talkshows in de VS voor Patrick van der Eem.
Toegang geweigerd

De man die in een auto met verborgen camera Joran van der Sloot zijn 'bekentenis' over de dood van Natalee Holloway ontlokte, is de toegang tot de VS geweigerd.
New York

Van der Eem zou met Peter R. de Vries op tournee gaan langs grote tv-stations in New York. Ze zouden te gast zijn bij onder meer Larry King en Good Morning America. Na een vlucht van meer dan negen uur werd Van der Eem bij de douane op luchthaven JFK vastgezet.
Drugsveroordeling

Volgens De Vries hebben een in het verleden afgewezen visumaanvraag en een drugsveroordeling van 13 jaar geleden in Nederland Van der Eem genekt.

© RTLNieuws.nl

laatste wijziging: 07 februari 2008 21:54
 
Die Patrick was paar dagen terug bij mn zus op dr werk (Okura Hotel A'dam) en ze zei dattie enorm haast had met uitchecken

trouwens, die Natalee, why didn't she Holl Away +pippi+
 
Back
Top