Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Iemand al wat gehoord over de halfbroer van Joran van der Sloot? Die schijnt vaak met justitie te maken hebben gehad. En die heeft precies het profiel van de zogenaamde "Daury" die Joran bescheef in de verborgen camera actie.

Die halfbroer heeft een boot op Aruba, en hij is ook niet echt een lieverdje.
Dus weer iets nieuws denk ik?
 
@ Ben. Ja, hij heeft haar alleen maar de zee ingemikt zonder dat hij zeker wist of ze dood was :rolleyes:

ik geloof er geen donder van,

wat ik denk is dat hij haar óf een paar trappen heeft gegeven, of er zat iets in haar drankje, waardoor ze moest overgeven, over Joran zijn schoenen.

dus er zat bloed of overgeefsel op die schoenen wat kon leiden naar cruciaal bewijs, dus heeft hij ze weg gegooid.

maar dat zijn natuurlijk ook maar een van de zoveel theorieën..
 
Peter en Patrick worden eerder veroordeeld dan Joran. Dat soort camerabeelden schijnt strafbaar te zijn. Joran kan, als hij morgen naar de rechter gaat, ze overmorgen al verboden om uit te zenden te maken. Kan hij er wéér geld aan verdienen..
 
Niet meer , ze zijn niet meer strafbaar die Peter en Patrick. Omdat die camera's met toestemming in Patrick zijn auto zijn gedaan. Niet zonder toestemming in de auto van Joran. ;)
 
Er zal vast wel een kern van waarheid achter zitten aangezien meneer Spong niet een van de domste is ;)

Daarnaast, het feit dat een professor een diagnose vaststelt op basis van een stukje film van 3 seconden bewijst maar weer dat de gemiddelde professor niet helemaal in orde is. Ik bedoel…dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.

1. Misschien trilde ze helemaal niet en heeft Joran dit weer eens verzonnen.
2. Misschien deed Joran het trillen helemaal niet goed na.
3. Misschien had ze het gewoon koud ;)
4. Misschien trilde ze van genot
5. Misschien kreeg ze een epileptische aanval
6. etc.

Dat er ook nog eens mensen 2 pagina’s over verder speculeren slaat nog eens helemaal alles 8P
 
weeeeer een nieuwe theorie ( door een of andere professor wijsneus): volgens hem is zij al gestorven in de honda civic. en daarom hadden deepak en die andere hun auto zo goed gereinigd.

dit zag ik gisteravond op nova(dacht ik)
 
Dit is eigenlijk net zo nutteloos als welke sproeier er in je scooter moet :P

Alles is mogelijk, 1 ding is zeker, ze vinden der nooit meer patrick, de oceaan is grooot weetje
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2DoyEIaQzOU"]YouTube - joran bekend nog veel meer!!![/ame]

Misschien zitten hier nog wel harde bewijsstukken bij.:W
 
eehhhh, t begint n beetje op nutteloze filmpjes topic te lijken. Discussie over de zaak is welkom, maar hou het een beetje beperkt met 'offtopic' :)
 
Back
Top