Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Leuk maar nu lul je je zelf eruit en dwaal je helemaal af van het onderwerp... wat je ook bij onze vorige discussie deed.

Zoek je nog een baan in de politiek trouwens? daar kunnen ze wel mensen gebruiken die overal om heen lullen.
:z
Hij heeft zich vastgehouden aan het verhaal wat Joran verteld heeft. daaruit haalt hij zijn oordeel! en daar is niet uit te halen dat hij sexueel contact heeft gehad. wat de proffesor dus indirect wel beweerd. door het prostaat vloeistof verhaal...
Ze hebben sexueel contact gehad. Geen geslachtsverkeer maar wel 'een beetje vingeren' en zij had d'r hand in zijn broek. Wie zegt dat iemand voor zo'n aanval geslachtsverkeer dient te hebben?
 
En volgens mij lacht die peter evengoed nog uit, met die info wat hij gezegt heeft kun je eigenlijk nog net niks.
 
als ie r geneukt zou hebben, had hij er wel stoer over verteld. zo is ie wel.
Maar aangezien dat niet gebeurd is en het trillen een symptoom is dat bij veel andere ziektebeelden/doodsoorzaken past, snap ik niet waarom iedereen dit zo serieus neemt.

hij heeft wel letterlijk gezegt: lag haar te vingeren, te lullen.

is maar net hoe je dat opvat. als praten, of als neuken. hij zei ook nog van ik wou nog vragen of ze aan me pik ging zuigen:+

maarja hier ging dit topic toch niet over:P
 
die discussie tussen nicolas en john ook echt...

ik weet niet watvoor opleiding jullie doen, maar nicolas komt met veel meer een wetenschappelijke kant en john je probeert nicolas alleen maar onderuit te halen en voegt niets toe aan het topic?

en natuurlijk maakt de telegraaf het stukje iets sensationeler maar dan betekent niet dat het niet mogelijk is of zelfs totaal onmogelijk...
 
:z

Ze hebben sexueel contact gehad. Geen geslachtsverkeer maar wel 'een beetje vingeren' en zij had d'r hand in zijn broek. Wie zegt dat iemand voor zo'n aanval geslachtsverkeer dient te hebben?

Zucht,

Telegraaf zegt hij: ''Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt.

en om dan maar een beetje wetenschappelijk te praten, voorvocht is prostaatvocht loos.
 
die discussie tussen nicolas en john ook echt...

ik weet niet watvoor opleiding jullie doen, maar nicolas komt met veel meer een wetenschappelijke kant en john je probeert nicolas alleen maar onderuit te halen en voegt niets toe aan het topic?

en natuurlijk maakt de telegraaf het stukje iets sensationeler maar dan betekent niet dat het niet mogelijk is of zelfs totaal onmogelijk...

Om hier nog even op terug te komen.

Zo zie ik het dus zeer zeker niet... dit is een discussie forum waar dus discussies gevoerd kunnen worden. Nicolas maakt een opmerking waar ik het totaal niet mee eens ben. en dat probeer ik dan op mijn manier te onderbouwen. ik snap ook nog steeds niet wat een kranten artikel in eens met "de wetenschap" te maken heeft....

Het ging ook om een (vind ik dan) idote speculatie van een media geile proffesor die z.g.n. door wat opmerkingen van Joran kon constateren dat Natahlee was gestorven aan een prostaatvocht allergie...

Ik zeg niet dat het niet kan. maar er zijn op dit moment veel meer voor de hand liggende theorien.

Nogmaals ik probeer Nicolas helemaal niet onder uit te halen :*

/Edit. volgens mij mis ik wat reacties?
 
Zucht,

Telegraaf zegt hij: ''Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt.

en om dan maar een beetje wetenschappelijk te praten, voorvocht is prostaatvocht loos.
Kan een man dan niet ejaculeren zonder geslachtsgemeenschap te hebben? :)
 
Als je dit nu direct had vermeld dan was er geen discussie geweest :D

:*

Daar ging het toch ook niet om dacht ik in onze discussie?

Ik denk dat we elkaar dan verkeerd begrepen hebben en dat zal in de vorige discussie ook wel het geval geweest zijn :*
 
Kappen. :*

Maar net wat iemand zei op de vorige pagina , een ' beetje te vingeren en te lullen '. Maar net hoe je t opvat.

In mijn ogen heeft die Joran weinig gedaan als we ervanuit gaan Natalee trilde en letterlijk in zijn armen dood ging... :o
 
Back
Top