Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Al zouden ze hem niks meer kunnen maken. helemaal ongstraft komt hij er niet vanaf. heel ned weet nu wie hij is dus op de arbeidsmarkt kan hij het zowiezo wel vergeten voor een helelange tijd...
 
Nogmaals, tuurlijk doet dat er niet toe! wat een flauwekul zeg. er was hem zelfs geadviseerd om onder te duiken. je kan toch nagaan dat hij nu een doelwit is. heel nederland kan hem wel schieten zowat. en dat is niet MIJN mening maar gewoon een feit. lees zijn hyves maar eens door. wat hij daar allemaal voor zijn kiezen krijgt....

Wat heb ik eraan ( en daar ging het dus om) waar hij zich bevind. "van mijn apart ligt hij ergens te rotten" dat waren mijn woorden. ik heb helemaal geen belang bij waar hij is. en als er morgen in de stentor, telegraaf etc staat dat hij in Leewarden zit denk je dan werkelijk dat de mensen die daar wel belang bij hebben die informatie uit een krantje moeten halen???
Ben jij echt cognitief beperkt of wat? Voor de zoveelste keer, het gaat om beeldvorming van het gedrag van een verdachte. Dus het doet er wel toe ook al kan jij dat niet afleiden uit die informatie. Abstract denken heet dat, moet je eens proberen.

Wat er op hyves en dit forum staat is niet representatief voor de werkelijkheid. Als 18-jarige kereltjes lekker lopen te dreigen op internet wil niks zeggen of hij gevaar loopt, hoogstens over de publieke opinie. Hij hoeft helemaal niet onder te duiken, hij kan gewoon bescherming krijgen van de politie, net als ieder persoon in Nederland. Onderduiken zou imo hetzelfde gedrag zijn als een vriend bellen ipv hulpdiensten als een meisje in je armen een aanval krijgt.

edit/ en laat nu maar zitten, we worden het toch nooit eens :)
 
Last edited:
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
Bron: De Telegraaf (zegt denk ik genoeg:X)
Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2008 @

Na het aanhoren van de bekentenis die Joran van der Sloot deed voor de verborgen camera van Peter R. de Vries over de wijze waarop Natalee Holloway haar laatste adem zou hebben uitgeblazen, weet de Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz waaraan de Amerikaanse tiener is overleden. ''Haar lichaam was niet bestand tegen het prostaatvocht dat Van der Sloot afscheidde'', is de stellige overtuiging van de 68-jarige dermatoloog.

Het voormalig hoofd van de afdeling geslachts- en huidziekten van het Erasmus Medisch Centrum, herkent in de manier die Van der sloot beschreef hoe Holloway ineens begon te trillen en bewusteloos viel een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn 33-jarige loopbaan driemaal tegenkwam. In De Telegraaf zegt hij: ''Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt. Ze kregen astma-achtige aandoeningen, raakten in shock en stierven. Dit verhaal past precies in dat plaatje.'' Volgens Stolz overlijden in Duitsland twee vrouwen per jaar aan deze aandoening.

Hij kan zich voorstellen dat Natalee Holloway op deze wijze is overleden en dat Van der Sloot daarna van het lichaam af wilde: ''De jongen wist zich mogelijk geen raad en heeft haar lichaam in paniek weggemaakt. Moet je je voorstellen dat je als jonge jongen opeens met een dode in je armen ligt...''
 
Joran verklaard alleen dat hij der heeft aangeraakt en gevingerd, als hij sex met der heeft gehad zou hij het zeker tegen patrick vertellen. Ik denk dat zij is overleden aan de combinatie van drugs en alcohol.
 
Niet dat ik Telegraaf fan ben, maar dit is een echt vooroordeel. Prima artikel met een betrouwbare medische bron.

Nu ben je dus wat mij betreft echt helemaal je geloofwaardigheid kwijt.
No offence maar als je dit serieus wil nemen?? dat je uberhaupt wat serieus wil nemen wat er in de Telegraaf staat....
Hij heeft niet eens zijn "prostaat vloeistof" gedeelt met haar. dus wat die z.g.n. proffessor allemaal zit te vertellen is alleen maar een vorm van speculeren...

Er zijn zoveel dingen die die reactie's kunnen veroorzaken.

En over het "onderduik" verhaal laten we daar idd maar over op houden want daar komen we nooit uit...
 
Ik denk dat er hier zijn die beter weten wat er bij wetenschappelijk onderzoek wordt verstaan, dan jij.

En dat is verder niet lullig bedoeld, maar dit is gewoon goed te gebruiken.
 
Het voormalig hoofd van de afdeling geslachts- en huidziekten van het Erasmus Medisch Centrum, herkent in de manier die Van der sloot beschreef hoe Holloway ineens begon te trillen en bewusteloos viel een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn 33-jarige loopbaan driemaal tegenkwam.

deze kans van 1 op 50 miljoen neem ik niet serieus. Als je kijkt naar de andere omstandigheden zijn andere doodsoorzaken veel aannemelijker.
 
Nu ben je dus wat mij betreft echt helemaal je geloofwaardigheid kwijt.
No offence maar als je dit serieus wil nemen?? dat je uberhaupt wat serieus wil nemen wat er in de Telegraaf staat....
Hij heeft niet eens zijn "prostaat vloeistof" gedeelt met haar. dus wat die z.g.n. proffessor allemaal zit te vertellen is alleen maar een vorm van speculeren...

Er zijn zoveel dingen die die reactie's kunnen veroorzaken.

En over het "onderduik" verhaal laten we daar idd maar over op houden want daar komen we nooit uit...


Hoe weet je dat dat niet is gebeurd, jij geloofd elk woord dat Joran zegt? Het is gewoon één van de opties..
 
Hilly, de kans is inderdaad klein (1 op 50 miljoen lijkt mij dan wel heel klein) maar het is mogelijk...

Nu ben je dus wat mij betreft echt helemaal je geloofwaardigheid kwijt.
No offence maar als je dit serieus wil nemen?? dat je uberhaupt wat serieus wil nemen wat er in de Telegraaf staat....
Hij heeft niet eens zijn "prostaat vloeistof" gedeelt met haar. dus wat die z.g.n. proffessor allemaal zit te vertellen is alleen maar een vorm van speculeren...

Er zijn zoveel dingen die die reactie's kunnen veroorzaken.

En over het "onderduik" verhaal laten we daar idd maar over op houden want daar komen we nooit uit...
Jij was erbij? :)

En waarom zou je de Telegraaf niet serieus nemen?
 
Last edited:
die joran verzwijgt veel nog, lijkt me duidelijk. opeens dood... ja tuurlijk, zou kunnen hoor maar dan dump hij dat lijk niet, dus er is gewoon meer.
 
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
Bron: De Telegraaf (zegt denk ik genoeg:X)
Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2008 @

Na het aanhoren van de bekentenis die Joran van der Sloot deed voor de verborgen camera van Peter R. de Vries over de wijze waarop Natalee Holloway haar laatste adem zou hebben uitgeblazen weet de Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz waaraan de Amerikaanse tiener is overleden. ''Haar lichaam was niet bestand tegen het prostaatvocht dat Van der Sloot afscheidde'', is de stellige overtuiging van de 68-jarige dermatoloog.

Het voormalig hoofd van de afdeling geslachts- en huidziekten van het Erasmus Medisch Centrum, herkent in de manier die Van der sloot beschreef hoe Holloway ineens begon te trillen en bewusteloos viel een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn 33-jarige loopbaan driemaal tegenkwam. In De Telegraaf zegt hij: ''Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt. Ze kregen astma-achtige aandoeningen, raakten in shock en stierven. Dit verhaal past precies in dat plaatje.'' Volgens Stolz overlijden in Duitsland twee vrouwen per jaar aan deze aandoening.

Hij kan zich voorstellen dat Natalee Holloway op deze wijze is overleden en dat Van der Sloot daarna van het lichaam af wilde: ''De jongen wist zich mogelijk geen raad en heeft haar lichaam in paniek weggemaakt. Moet je je voorstellen dat je als jonge jongen opeens met een dode in je armen ligt...''

Kortom een compleet incompetente hoogleraar of een sensatie geile journaist bij de telegraaf. U mag het zeggen.

Hoe ik erover denk? 2de en 3de alinea is het commentaar van de hoogleraar, die een analyse op basis van beschikbare informatie doet. De eerste alinea is een verdraaid verhaal op het commentaar van de hoogleraar door een achterlijke, idiote, domme, etc journalist. Enkel aandacht trekken met zulke alinea's. Kansloze kk lui.
 
Hilly, de kans is inderdaad klein (1 op 50 miljoen lijkt mij dan wel heel klein) maar het is mogelijk...


Jij was erbij? :)

De proffesor haalt zijn oordeel uit het verhaal van Joran. net als ik dat dus doe. en daar word niet verteld dat hij orale of vaginale seks met haar heeft gehad.

De proffesor was er ook niet bij he? :)

Beetje onzin dus dat jullie dat verhaal serieus nemen...

Waarom telegraaf niet serieus nemen? ik weet niet onder welke steen jij gewoond heb de afgelopen 23jaar. maar het is algemeen bekent dat de telegraaf een Roddel krant is ;)
 
Kortom een compleet incompetente hoogleraar of een sensatie geile journaist bij de telegraaf. U mag het zeggen.

Hoe ik erover denk? 2de en 3de alinea is het commentaar van de hoogleraar, die een analyse op basis van beschikbare informatie doet. De eerste alinea is een verdraaid verhaal op het commentaar van de hoogleraar door een achterlijke, idiote, domme, etc journalist. Enkel aandacht trekken met zulke alinea's. Kansloze kk lui.

Idd!
 
Back
Top