Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Vandaag even een logo gemaakt voor het Full Gass Team.

Dit is hem uiteindelijk geworden:

logoo6.jpg


Website volgt nog :)


-

logowartwitho2.jpg

Typografie kan veel beter
 
Dat is gewoon het aprilia logo :p Ik vind het niks bijzonders.

Maarten lekker bezig. Ik vind alleen dat gedeelte met de kleuren wat te langzaam gaan. Op welke school zit je?
 
Dat is gewoon het aprilia logo :p Ik vind het niks bijzonders.

Maarten lekker bezig. Ik vind alleen dat gedeelte met de kleuren wat te langzaam gaan. Op welke school zit je?

dankje :)
Krijg hopelijk over een paar weken mijn diploma van het MBO grafisch lyceum rotterdam (digital media design)
En ga nu een toelatingstest doen voor de de hoge school voor de kunst in utrecht (HBO). richting audio visueel en special effects.
 
Komende week op sollicitatie gesprek voor mijn 2e stage :) hoogstwaarschijnlijk kan ik ook gewoon werken daar zegmaar en teld de eerste periode van 5 maanden als proeftijd/stage :D

(gaat over een dtp/grafisch vormgeef bedrijf)
 
Zijn er hier mensen die mij een beetje op weg kunnen helpen met een aantal goede 3ds max tutorials oid. liefst video tutorials.

Wil namelijk wat meer 3d aan mijn films toe gaan voegen, maar ben altijd een beetje bang geweest voor 3dsmax. Op school ook eigenlijk alle 3dmax modules onvoldoende gescoord en deze later opgehaald door te ruilen met klasgenoten.

Ben dus echt een wreede beginner, en hoef niet gelijk een gezicht te modelleren of animeren, maar ik wil graag de basics onder de knie krijgen.
Ik wil bijv. een stukje typografie op een toffe manier laten bewegen met de juiste belichting, rendersettings etc.
 
Even een vraagje:

Laatste tijd ben ik veel bezig met brushes in photoshop op school.
Maar daar hebben ze 9 van de 10 keer best veel :)

Alleen thuis op me imac heb ik dus alleen die std. dingen. Maar ik heb wel wat lopen google maar er staat niet echt bij of het voor een imac / mac is dus kan ik deze wel gewoon gebruiken ? En in welke map moet het komen :P
 
@ wes, je hebt een mac begrijp ik?

Iig op een mac pro is het als volgd:
Brush downloaden
Dubbelklikken terwijl je photoshop aan hebt staan
En dan staat hij gelijk in je brush bibliotheek (bij mij iig)

Werkt hetzelfde als fonts toevoegen, downloaden-dubbelklikken-klaar.

Werkt op elke mac hetzelfde denk ik aangezien ik op mijn oude g3 hetzelfde kon doen.

Mocht je interesse hebben in een aantal brushes, spreek me even aan op msn.
 
Zijn er hier mensen die mij een beetje op weg kunnen helpen met een aantal goede 3ds max tutorials oid. liefst video tutorials.

Wil namelijk wat meer 3d aan mijn films toe gaan voegen, maar ben altijd een beetje bang geweest voor 3dsmax. Op school ook eigenlijk alle 3dmax modules onvoldoende gescoord en deze later opgehaald door te ruilen met klasgenoten.

Ben dus echt een wreede beginner, en hoef niet gelijk een gezicht te modelleren of animeren, maar ik wil graag de basics onder de knie krijgen.
Ik wil bijv. een stukje typografie op een toffe manier laten bewegen met de juiste belichting, rendersettings etc.

Beter ga je Cinema 4D leren...3Dsmax gebruikt niemand in de video business. Cinema 4D is veel gebruiksvriendelijker/makkelijker te leren en heeft speciale plugins voor motion graphics en video.

Oh je gaat btw toelating doen voor de HKU? Ik ben nu aan het afstuderen aan de HKU Image & Media Technology.
 
oke thanks 4 de tip :) op het glr komen we alleen maar in aanraking met 3dsmax.
Op mijn stage gebruikte ze ook allen 3dsmax maarja elke werknemer daar kwam ook van het glr.

Ik wil idd een toelatings test gaan doen op de hku. de richtingen Digital Video Design, Audiovisual Media, Animation, en 3D Computer Animation and Visual Effects spreken mij allemaal wel aan. Erg moeilijk om een keuze te maken dus.
Ben ook pas laat begonnen met informatie verzamelen omdat ik eerst gewoon van plan was om te gaan werken.

Ondertussen weet ik dus dat ik het liefst naar de HKU wil, maar daar ben ik dus te laat voor, mogelijk gaan er in augustus nog inschrijvingen open, en er is nog een soort talenten dag. Maar ben bang dat ik nog een jaartje moet gaan wachten.

Dat zorgt er iig wel voor dat ik rustig mijn keuze kan maken en niet overhaast opzoek moet naar een kamer in utrecht :P
 
Back
Top