This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Vergeet niet dat dit de duitse Montana is :MNTN.
als je gaat vragen of je deze blikken bij henxs mee kan nemen begint tie te janken.

ouwe lul die henk. Die hele scene is inderdaad belachelijk. Iedereen die elkaar voor het minste of geringste af loopt te zeiken op internet. maar IRL hebben ze geen praatjes meer.

ik ken inderdaad casroc van zien. zijn shit is niet echt mijn ding. die 3d shit. hij zit al wel bijzonder lang in de scene.

edit: ik haal mijn blikken bij de verfkampioen in tilburg.

ik haal mijn blikken ook bij de verfkampioen in tilburg.. omdat hier in eindhoven maar 1 zaakje is met bussen en die vraagt er € 5,- voor..

wel sinds kort heeft een schrijver waar ik vaak me ga een soort van eige shop geopend aan huis. scheelt 20 cent met tilburg dus opzich ook wel de moeite..

tis btw wel koud om te painten maar een echte schrijver geeft er niks om he.. daarom ben ik a.s weer te vinden in de Berenkuil, uphooken met wat gasten uit Rotterdam..

beltons zijn gewoon de beste bussen die er zijn ...

en maik niet zo ruig met painters die je kent he whahaha... ik ken ook alle kings hier uit eindhoven whahaha.. Bomb, Jeas, Samson mers enz enz

Btw bjorn, xtje uphooken in Eindhoven ?

Tja oke, maargoed danny casroc heeft een eigen bedrijf, hij word BETAALD om te komen spuiten, dat is even iets anders dan normaale bekende spuiters

maargoed ik vind het zowiezo altijd vet, zolang het maar geen rommel is wat ze spuiten .

Kerel als je nogsteeds die bussen moet, maak dan nog eens een lijsje.
en geef me 3 groote tassen, ik haal wel voor je hoor
ik krijg ze voor inkoop prijs, dat is volgens mij 3 euro ofzo

Dit moesten de 1e jaars maken dit kwartaal, vorig jaar had ik het vak niet gehaald maar nu is het eitje voor me. Renderen is wel even kutten maar hij lijkt redelijk realistisch vind ik (nog wel een beetje te clean om echt te zijn). Voorwerp is niet echt een product denk ik.

[IR]http://i18.tinypic.com/71ph4ys.png[/IR]

Probeer te werken met meerdere, soft, spotlights, met een licht blauwe of oranje kleur. Dat geeft meestal wel een nice beeld.

Uit verveling een ijsje gemaakt
[IR]http://i12.tinypic.com/7yrcuad.jpg[/IR]

Kerel als je nogsteeds die bussen moet, maak dan nog eens een lijsje.
en geef me 3 groote tassen, ik haal wel voor je hoor
ik krijg ze voor inkoop prijs, dat is volgens mij 3 euro ofzo

Verfkampioen tilburg verkoopt blacks voor 3.00 en MNTN Gold voor 3.10
scheelt dus ook niet heel veel. heb hier voorlopig een behoorlijke voorraad staan iig. zal kijken of ik eens wat flicks kan posten hier.

ben nu aan het schilderen. ik heb alleen maar de volgende kleuren: geel wit rood en blauw. dus moet ff kijken hoe ik het allemaal ga aanpakken. anders gebruik ik wel blikken voor de overige kleurtjes.:love:

Vandaag alles van Kroonjuwelen gekeken.. Heb die serie al tijden willen zien, maar was het eigenlijk een beetje vergeten..

Ken iemand dese voor me photoshoppen

door de achtergrond wit, of te wel weg te make, en de letters swart, en die hand het selfde te laten ?

Vandaag alles van Kroonjuwelen gekeken.. Heb die serie al tijden willen zien, maar was het eigenlijk een beetje vergeten..

mooie docu en serie.. heb t op dvd maar staat idd ook @ youtube..

vet dat ze die metrotunnels ingaan enz.. gister met een kerel gesproken uit rotterdam die vertelde dat amsterdam niets voorstelde en ik een x naar rotterdam moest komen.. haha