Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Ziet er opzich niet erg moeilijk uit (niet erg veel functies), heb jij je datum plane trouwens niet op het nulpunt? Doe je dat expres of gewoon zomaar?

Mja, is voor jullie ook vast niet moeilijk, maar is mijn eerste jaar dat ik dit krijg. Was allemaal nieuw voor me.
Screenshot is in de startmodus genomen, er komt nog een menubalk bij om te tekenen.

En wat bedoel je trouwens juist met datum plane? :p

bij mijn 3d cad programma zijn die blauwe x y z vlakken datum planes maar ik weet eigenlijk niet of dat bij elk programma hetzelfde heet

Ow, ik dacht dat het in dit programma reference planes genoemt werd.
En om op je vraag te beantwoorden, je kan ze zowel op het nulpunt plaatsen als op welke manier je ook maar wilt. Had het gewoon even zo geplaats voor alle kanten goed te zien...

Binnekort post ik nog wat nieuws (ben juist toch veel aan het oefenen voor het examen), hoop dat het dan wat indrukwekkender is :)

Kort vraagje: ik vind in CS2 de optie niet meer om zo'n lichtpuntje te maken in een foto. Iemand ??

(wat je ook krijgt als je met veel zon een foto maakt van iets glanzend)

2004276484682912611_rs.jpg

75% - fineliner(s) zijn leeg.. :X

Weer een rendering van mij kant :P 1e jaars kregen een renderlesje en ik volg het ook voor beter cijfer (vorig jaar 5 :7) Is wel goed gelukt vind ik... had hem vorig jaar ook gepost misschien, kregen weer dezelfde game-boy om te oefenen

[IR]http://i5.tinypic.com/6oniet0.jpg[/IR]

Shine is ok, maar waarom pakt iedereen toch altijd wit, pak eens blauw, of groen, of iig een steunkleur als ondergrond, krijg je meteen meer sfeer in je reflecties en schaduws.

Even een vraagje, wat ik vrij gemakkelijk kan downloaden ergens.. Een programma waarmee ik technische bouwtekeningen mee kan maken, wat niet echt moeilijk is om te doen als beginner. Weten jullie wat voor mij? Alvast bedankt!

Back