Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Jawel, en dat gaat ook wel komen.
Maar aangezien dit pas m'n 5e en 6e schilderij zijn, vond ik 't eerst belangrijker om beetje de technieken onder de knie te krijgen.

Vroegah had ik een hekel aan schilderen, aangezien ik er niet 'strak' mee kon werken. Maar ik zie nu wel steeds meer de lekkere kanten van werken ermee. Ik gebruik ook altijd m'n vingers en doekjes om lekker te smeren etc.

Zo is 'ie btw tot nu toe:
2003451205713053029_rs.jpg

Ben niet helemaal tevreden over de schaduwpartijen in de hoed, maar ja, fuck it. Al doende leert men, toch? :+

Wil nog een leuke tekst erop knallen, maar daar moet ik nog even over denken.

De PGR4 blikken zijn er... alleen sorry voor de gare foto (beetje slechte kwaliteit camera geweest geloof ik)

[ir]http://www.scootertuning.net/gofast/GF_pgr4blik.jpg[/ir]

Maar was wel een hele nieuwe ervaring om zoiets te maken. Je moet met zoveel dingen rekening houden waar ik nooit bij stilgestaan had...

Mod edit: Warez request, niet toegestaan uiteraard. Voor software moet betaald worden, de makers moeten er ook van leven :)

Last edited by a moderator:
@ De_allerheilige
die hand op page 16 vind ik echt :W
Morgen ff een mooi canvas doekie kopen en ook iets in die style prutsen :D

Mja dat geel wilde ik er dus liever in hebben.. :P Voor de kleur van m'n team dat is geel/zwart dus dat vond ik wel leuk.
Ik dacht eerst dat ik er iets aan moest toevoegen soort van lijntjes ofzo in een andere kleur..

Back