Tijdje geleden sinds de laatste echte update. Voornamelijk druk met andere dingen, maar project pruttelt nog steeds voort.
Planning is dat deze maand het R/T blok in elkaar en onder de SR zit. Ben nog in afwachting van wat onderdelen, maar verwacht wel dat het moet lukken. Nog wel wat voortgang geboekt ondertussen, heb alle lagers in het blok vervangen, dus het hele blok is nu 100% vers
Daarnaast is het gelukt nog twee R/T specifieke uitlaten te regelen, dus heb nu drie R/T specifieke uitlaten om mee te banken en vier totaal
Van boven naar beneden:
- R&D R/T uitlaat nieuwe type (RD9616600C)
- HK R/T uitlaat (HK-EXHAUST70M/RT)
- Yasuni C21 (Tub910b, nieuwe type)
- Yasuni R/T uitlaat (S6-9616606). Lijkt verdacht veel op oude type C21
En verder ook nog Polini PWK34 gehaald, voornamelijk omdat er geen VHST33/34 is en mijn tuner voor de PWK34 alles heeft liggen dus wel zo makkelijk om die te gebruiken. Misschien dat ik later nog wat andere carbs ga proberen, maar verwacht dat dit wel ok moet werken.
Ook een PWK28 gehaald voor het Stage6 Racing blok zodat ik dezelfde onderdelen voor beide kan gebruiken. Die komt helaas alleen behoorlijk tegen de cilinder aan met de wig naar voren, dus moet nog even nieuw wigje maken zodat dat ook weer goed past. Zo blijven we lekker bezig
Bij de R/T hier gelukkig geen last van omdat die cilinder veel kleiner is