This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Organisatie voor legale meeting in Twente

Mocht Enschede, niet lukken, kan ik mischien mn overbuurman vragen, of hij iets voor mekaar kan krijgen, hij werkt bij de gemeente Oldenzaal.
 
Morgen hebben we een gesprek met bureau UIT die de gemeente helpt met het verkrijgen van evenementen.
Gemeente Enschede wil meer evenementen hebben en daarvoor is bureau UIT in het leven geroepen.
Als hun ons plan zien zitten dan kan alles verder geregeld worden.
 
we zullen zien he... als hun het niet goed keuren hebben we aaltijd nog een andere lokatie dus we zullen de moed niet snel opgeven
 
We zijn al weer terug van de gemeente.
Binnen 15minuten waren we al klaar met het gesprek.
Hij vond dat we alles zeer goed hadden geregeld en was er erg goed over te spreken.
Die man gaat in gesprek met politie,brandweer en go planet (eigenaar van het terrein) en gaat zijn best doen om de vergunning te regelen.
 
hey man dit ziet er wel goed uit.. als er een datum bekendt is laat het dan ff horen denk dat ik ook wel ff kom! Ps ik zit in de organisatie van legale meeting in apeldoorn.. ik hou jullie topic zeker in de gaten.. succes!!