Orange Evolution Rox [Reborn]

Ziet er idd leuk uit, tip als je zoiets diepte wil geven ipv met die matten etc, is aluminium hoeklijn. Lekker licht, bij te buigen in een ronding. Vastzetten en afwerken ;).. scheelt tijd en gewicht.

Ik weet al wat je bedoeld, idd goede tip..
Volgende keer als ik zoiets probeer te maken zal ik eens aan de slag gaan met die strips.. want die matjes in een hoek plakken is verdomd rot want dat gaat steeds los als het nat is of het blijft aan mijn kwast plakken :| :D

U onderbuik trekt wel wreed hard op mijn onderbuik e... :Z maarja, succes ermee. Die voorkap is knap gedaan ;)

Ja die onderkuip lijkt idd op de jouwe, maar dat was dus niet mijn bedoeling eigenlijk. :*
In 2005 reed ik al met een gepolyesterde (verlaagd) onderkuip, maar ik wilde hem iets anders hebben, en ben er vorig jaar dus wat voor gaan bedenken en laatst zag ik ook dat jij ook zo'n kappie had gemaakt ;)


@ de rest, bedankt voor reactie's op het kapwerk!

Mischien dat ik een compleet andere kont maak.. vindt het namelijk zonde om deze niet af te maken of te slopen. Maar dan ook echt iets totaal anders.. met een eigen vorm ofzo.. maar daar moet ik dan ff de tijd voor nemen :)
 
eeey anton!!

vind ie achterkap erg gaaf, allee nvind ik die monoseat te hoog...

voorkap is wel origineel en bruut!!

wanneer komt er nou een mooie zadelhoes in je topic te staan? :7

succes man en ik zie je,
laterz Ken
 
Vind die hoge monoseat wel bruut staan :) maar ik denk dat je het beter ziet als hy op je rox zit.. Maar het word zeker wel een strak ding denk ik zo!

Succer verder.
 
eeey anton!!

vind ie achterkap erg gaaf, allee nvind ik die monoseat te hoog...

voorkap is wel origineel en bruut!!

wanneer komt er nou een mooie zadelhoes in je topic te staan? :7

succes man en ik zie je,
laterz Ken


Jaa, die zadelhoes gaat helemaal goed komen. ;)
Ik heb al een ontwerp in gedachten, maar ik moet hem nog uitwerken en dan zal ik me moeder maar weer eens aan het werk zetten :D
De hoofdkleur van de hoes wil ik dezelfde kleur zilver als me frame en me blok. :W
 
heej man net projectje, en die diepte moet inderdaad in een rox voorkap zitten. ik heb er ook diepte in gehouden, alleen dan met pur :P

ik blijf hem volgen, onderbak is wel bruut ;) eigenlijk heel dat ding :D
 
Jammer van de balhoofdmoeren en de tp vertandingsdeksel , dat die zo nasty uit zien , Anton .

De rest ziet er zeker nice en fruitig uit :*.
 
Jammer van de balhoofdmoeren en de tp vertandingsdeksel , dat die zo nasty uit zien , Anton .

De rest ziet er zeker nice en fruitig uit :*.

Ja die moeren zijn rood... dat staat ''snel'' 8P
Nee maar ik ga die nog opschuren en voorzien van frisse lak. ;)
 
Bedankt iedereen!
Nee Erwin, geen nieuwe kleurtjes :P.. ik laat die 3 kappen (voorkap,achterkap,onderkap) gewoon in dezelfde kleur oranje spuiten. ;)
 
Back
Top