Onthoofding Soldaat in Irak

Status
Not open for further replies.
idd het is wel heel gruwelijk, maar toch... Kijk als die mensen de beelden krijgen te zien wat Amerikanen met hun soldaten doen, honden los laten op naakte Iraquezen etc... Dan krijgen hun wraakgevoelens, dit is dan natuurlijk wel veel erger. Maar toch vind ik dit deels schuld van Amerikanen door hun gedrag tegenover Iraqueese gevangenen.
 
idd het is wel heel gruwelijk, maar toch... Kijk als die mensen de beelden krijgen te zien wat Amerikanen met hun soldaten doen, honden los laten op naakte Iraquezen etc... Dan krijgen hun wraakgevoelens, dit is dan natuurlijk wel veel erger. Maar toch vind ik dit deels schuld van Amerikanen door hun gedrag tegenover Iraqueese gevangenen.

het was een zakenman en geen militair! ik zweer het je he, als ik aan de macht was dan was er niemand meer in irak! allemaal uitmoorden en hoe meer ze lijden hoe beter
 
Originally posted by area_51_member
idd het is wel heel gruwelijk, maar toch... Kijk als die mensen de beelden krijgen te zien wat Amerikanen met hun soldaten doen, honden los laten op naakte Iraquezen etc... Dan krijgen hun wraakgevoelens, dit is dan natuurlijk wel veel erger. Maar toch vind ik dit deels schuld van Amerikanen door hun gedrag tegenover Iraqueese gevangenen.

het was te verwachten hey, maar dit is gewoon echt te ziek voor woorden, en helemaal erg is dat mensen staan te springen om dit filmpje te willen kijken, server staat volgens het nieuws telkens overbezet, en niet normaal meer dit.
 
maar de amerikanen gaan geen zakenlui mishandelen maar gasten die bom aanslagen plegen en op mensen schieten dus wat is er nou erg aan het is gewoon hun verdienden loon voor het plegen van moord enzo dussss
 
Tering man, echt ernstig. En dat Allah Akbar erbij irriteert me alleen nog meer. Die moslims zijn echt zo dom, het enige wat hun drijft is dat domme geloof van ze, dat in de middeleeuwen is blijven steken!

Ik vind dat de coalitie troepen NU weg moeten uit Irak, en laat die mensen maar de tering krijg in hun heilige woestijn!

ik kreeg de link van iemand in mn MSN, [SPAM]www.lepel.nl[/SPAM]die site is tevens voor de rest ook kkranzig :r
 
ik weet niet wie er erger is:
dege die het gedaan heeft , of al die lui die precies doen wat ze ermee bereiken willen.
dat is namelijk dat zo veel mogelijk mensen t kijken.

doe normaal en kijk niet negeer het!!!
ik denk toch dat wij wel een stuk beschaafder zijn dan een stel irakesen die nog op handen en voeten lopen!
 
Originally posted by SRurbanKID
Tering man, echt ernstig. En dat Allah Akbar erbij irriteert me alleen nog meer. Die moslims zijn echt zo dom, het enige wat hun drijft is dat domme geloof van ze, dat in de middeleeuwen is blijven steken!

Ik vind dat de coalitie troepen NU weg moeten uit Irak, en laat die mensen maar de tering krijg in hun heilige woestijn!

ik kreeg de link van iemand in mn MSN, die site is tevens voor de rest ook kkranzig :r

Ik kreeg vorige week van iemand anders een filmpje, waarschijnlijk die van die russische soldaat die onthoofd werd. Ik waarschuw echt iedereen die shit

NIET TE KIJKEN

en ook niet op ogrish! Dan maar geen goed beeld van de werkelijkheid hoor! Ga ook dat filmpje van die amerikaan niet downen ... waarom zou je dat willen zien? T'is echt veel ranziger dan je denkt ofzo hoor ...
 
Dit is gewoon te fucking ziek, het zal toch gvd je kind zijn, en je zal dit filmpje op i-net te zien krijgen.. :|
 
Dit is echt zo fucking ziek.
Ik hoorde dat als de nederlanders niet terug getrokken worden uit irak dat er dan in Juni een aanslag in nederland wordt gepleegd. Is dit zo :?
Voor t eerst dat ik t hoorde maar als t zo is :eek:

Echt te erg dat filmpje, stel t is je vader en je krijgt ineens dit filmpje te zien ! :'(
 
Originally posted by Aprilia SR 2ooo

Ik hoorde dat als de nederlanders niet terug getrokken worden uit irak dat er dan in Juni een aanslag in nederland wordt gepleegd. Is dit zo :?

8P, Net alsof iemand dat weet :+
 
Originally posted by Lars#Dragster
8P, Net alsof iemand dat weet :+

Kan toch zijn dat iemand een vertaling ergens heeft gelezen van wat die gast allemaal zei in die video, en dattie t daarin heeft gezegt :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top