oorlog irak afgelopen?

ik doe wijs maar ik zeg de waarheid sommoge linkse hoerenlopers zien dat niet maar egt ontkenne kun je het niet!ik bedoel vraag aa mensen waarom ze voor de oorlog zijn en de redenen vliegen eruit.vraag de tegenstanders waarom ze tegen zijn en ze weten nix!!:S:S:S maja zal wel aan mij liggen ik ga me buurman weer terroriseren veel fun nog!!!
 
Originally posted by Mathieu
gast hoer op

Wie gaat er nou een oorlog beginnnen als daar geen steun voor is? Alles ligt daar aan puin en wie mogen weer bakken geld gaan sturen om alles op te bouwen? WIJ dus. Jij hebt je duidelijk te veel laten beinvloeden door de media.
 
Originally posted by DvO
I've Killed The Bastard!!!

saddam.jpg

OMG he killed Saddam!

You bastard! :P
 
nou willik weten welke mensen je bedoelt ook al heb ik al een idee!en kan er eigenlijk ni mee zitten ik weet waar ik over praat dus!!
 
roxio, hierbij een waarschuwing, er is al eerder aangegeven door mensen dat je niet zo wijs moet doen.

en leer 'gvd' eens normaal typen.

als er nog meer geflamed moet worden kan dit topic van mij lekker op slot, maar als er nou serieus over gepraat kan worden blijftie open.

ik vind het ook interessant, de oorlog, zeker de manier waarop het gebracht wordt.
 
Originally posted by Menn0
Wel stomme fout om die Amerikaanse vlag om Saddams kop te hangen :)
dat hoorde je ook op TV :) gelijk werden commentators/presentators weggedraait :P

wel meer van die dingen in de oorlog, van die 'mediafoutjes'. best wel grappig soms...
 
Ik vind sommige replies echt van matig niveau, moet ik zeggen... Persoonlijk hoop ik dat het gezeik daar snel afgelopen is, want ik vind die hele oorlog walgelijk...
 
Ik hoorde dat ze een soort bijltjes dag verwachten...

Dat er een hoop mensen wraak willen gaan nemen op leden van het regime van saddam zodra ze weten dat ie echt nietmeer terugkomt.

Ben trouwens meer benieuwd of ze hem uberhaupt nu te pakken hebben gehad. Ik hoop dat ze gauw alles onder controle hebben, zodat ze de stroom en water kunnen herstellen.
 
Als hij niet gepakt wordt, zul je zien dat hij weer ergens in een dorpje opstaat als leider, en dan met nog fanatieke aanhangers beetje bij beetje weer aan de macht komt.
Ze moeten nou gewoon afmaken wat ze in 1991 niet hebben gedaan.
Het duurt trouwens nog wel even voordat ze die hele stad in hebben genomen.
Als ze die minister van Informatie maar heel laten, dies echt :D
 
Originally posted by Jeebus
Wie gaat er nou een oorlog beginnnen als daar geen steun voor is? Alles ligt daar aan puin en wie mogen weer bakken geld gaan sturen om alles op te bouwen? WIJ dus. Jij hebt je duidelijk te veel laten beinvloeden door de media.

Oh nee hoor. ennuh 75% van de amerikaanse bevolking staat er achter mja geen steun.
 
:| Daarom was er ook zo'n gezeik in de VN Veiligheidsraad... Amerika heeft toen expres geen nieuwe resolutie voorgesteld omdat ze er toch geen steun voor zouden krijgen. Ze zijn op eigen houtje die oorlog begonnen dus ik vind dat ze het ook af moeten maken door dat land weer op te bouwen.
 
A. Saddam is helaas nog niet dood, en de VS heeft de oorlog nog lang niet gewonnen. Ze hebben nu gewoon een aantal wegen richting centrum compleet gebombardeerd met bommen (o.a. clusterbommen) en nu doen ze heel wijs alsof ze heel bagdad veroverd hebben terwijl ze misschien 2% ervan in handen hebben.
B. Het ging in eerste instantie wel om massavernietigingswapens, Bush is de oorlog hierom begonnen, tenminste, tenminste, dat heeft hij in het begin steeds tegen de VN volgehouden. Saddam moest weg omdat hij massavernietigingswapens had, dat was zijn nieuwe motto want anders kreeg hij niet genoeg steun om een oorlog te beginnen.
C. Tot nu toe hebben de VS alleen maar "oude bekende" chemische fabrieken en opslagplaatsen gevonden. De eerste chemische fabriek die ze schenen te hebben gevonden was al 12jaar bekend over de hele wereld :rolleyes:
 
tjah

precies LXspeedfightersz
persoonlijk vind ik deze oorlog echt nutteloos... het was allang bekend dat deze wapens er waren, en ik denk zelf dat bush nog steeds baalt dat hij osama bin laden niet heeft kunnen vangen, en zijn volk niet teleur wil stellen en daardoor een oude bekende vijand van het zo mooie belangrijke amerikaanse rijk aan te pakken en daarmee wat te doen om niet vergeten te worden. Iets in die richting.. zodat hij niet bekend komt te staan als : de president van amerika die niets voor elkaar kreeg.. etc.

Ik vind oorlogen zeer intressant en heb tour of duty altijd vol bewondering gevolgd, maar oorlogen zijn fout. Hoe dan ook.. dat ze er zijn getuigd van de simpelheid van de mens.

Als je er middenin zou zitten dan zou je pas ervaren wat oorlog is..Geen pretje. ik ben er van overtuigd dat wij enkel pro westerse beelden te zien krijgen. 100%.

Ze denken dat ze alles even snel oplossen en ik haat die amerikanen zo omdat ze alles zo erg onderschatten en zichzelf de grote oplosser vinden van het wereldwijde terroristen probleem. Perfecte voorbeelden van onderschatting van hun tegenspelers.

op nummer 1 staat Vietnam, Fillipijnen, korea, duitsland in wo2, en dan nog afghanistan en nu voor de 1e keer irak.

Ze vallen vietnam binnen, krijgen de vietcong niet te pakken, nou laten we al onze nieuwe wapens uitproberen die we hebben... napalm, ontblader chemische substanties, gassen, en de zwaarste niet nucleare bommen die er zijn. Heel dat oerwoud was daar verneukt. Prachtig land, helemaal kapot geschoten.

Ze komen afghanistan binnen en bombarderen de hele zooi gooien alles overhoop en wat hebben ze bereikt? Een paar boeren in aardappelzakken gemold en ze hebben de kern van het probleem niet eens na het leven van honderd duizenden mensen verneukt te hebben daar... zelfde gelde voor korea. Of ik weet niet of je het spoor gezien hebt wat ze achter gelaten in europa, berlijn.. daar was niets meer van over na wo2.. mede dankzei hitler maar toch... Nu is irak aan de beurt... gigantische steden bombarderen ze... doden mensen die enkel vechten voor iets waar ze van denken dat het goed is... Die mensen weten niet beter.. dus feitelijk zijn ze onschuldig.. Ik weet zeker dat ze die saddam niet vinden.. athans niet levend. hebben ze er nog niets aan.. Dat volk is onderdrukking zo gewend.. Er komt toch wel een 2e saddam opduikelen na deze...

Ik walg echt van amerikanen, het belangrijkste volk op deze aarbol
 
Last edited:
Back
Top