Onthoofding Soldaat in Irak

Status
Not open for further replies.
slotje mag er best op nu, het is nu wel weer leuk geweest met al dat gescheld, en kankerlijers zijn mensen met die ziekte... zo ook gewoon nederlanders, en kleine kinderen, dus doe niet zo achtelijk wil je....
 
dit hadden de amerikanen trouwens allemaal gedaan.

[mopd edit] geen sicke shit meer posten [/mod edit]
(meer foto's dan op andere sites)
 
Het is zowiezo wel weer mooi geweest met het oorlogje spelen van meneer Bush.
En over dat filmpje, ik snap niet dat mensen erover door blijven gaan. Het is oorlog, en dan gebeuren dat soort dingen.
Iedere keer zullen ze verder gaan, alleen om te shockeren. Daardoor krijgen ze publiciteit en dat is het enigste wat ze willen.
Wat je verder bereikt door het kijken naar dat soort dingen, faces of death etc, snap ik ook niet maargoed.
I don't need that baggage...
 
26.jpg


Ben je dan een kansloze redneck of wat....

edit: rechtermuisknop, show picture.
 
Echt gruwelijk, mensen denken zelfs al dat de W.O 3 al is begonnen, moet er niet aan denken.
Maar nog zoiets wat ik maar niet begrijp van dat moslimgeloof, dan zie je zo'n imam in een volle moskee die mensen daar aan staan te sporen tot geweld enz. Zie je onze pastoor dat al doen :? ?

I.i.g erg dit!
 
Die moslims zijn gewoon helemaal achterlijk !

En al die mensen die zich zogenaamd politiek correct uitlaten over die foto's van die Iraakse gevangenen moet ook snel stil worden. "oooh wat erg, een gozer aan een hondenriem". Van zo'n riempje krijgen ze echt niks hoor..

Die Irakezen mogen blij zijn dat Amerika ze bevrijdt van die achterlijke Saddam, met z'n corrupte regime en miljoenen gemartelde en gedoode mensen.
 
Wel eerlijk gezegd kan ik die arabieren wel verstaan. Stel dat de amerikanen je zus verkrachten je moeder doden je broer mishandelen, wat heb je dan nog te verliezen? Ik zou gewoon wraak willen en de eerste beste amerikaan doden.
Ons verstand is dan ver te zoeken wanneer we maar aan wraak kunnen denken.
 
Originally posted by Tsjaap
Die moslims zijn gewoon helemaal achterlijk !

En al die mensen die zich zogenaamd politiek correct uitlaten over die foto's van die Iraakse gevangenen moet ook snel stil worden. "oooh wat erg, een gozer aan een hondenriem". Van zo'n riempje krijgen ze echt niks hoor..

Die Irakezen mogen blij zijn dat Amerika ze bevrijdt van die achterlijke Saddam, met z'n corrupte regime en miljoenen gemartelde en gedoode mensen.

Die iraakse gevangen worden echt wel mishandeld, er zijn erbij die gewoon van straat geplukt worden en niets misdaan hebben. Onlangs gelezen in interview met amerikaanse soldaat dat er 3 gevangen zaten die werden opgegeten door slangen. Die drie zaten vastgebonden en konden dus niks doen, die soldaat zei jah dat zijn er dan minder die ik moet patrouilleren. Sorry maar dit kan je niet vergelijken met "zo'n riempje"
 
Originally posted by Sr-Flame
Wel eerlijk gezegd kan ik die arabieren wel verstaan. Stel dat de amerikanen je zus verkrachten je moeder doden je broer mishandelen, wat heb je dan nog te verliezen? Ik zou gewoon wraak willen en de eerste beste amerikaan doden.
Ons verstand is dan ver te zoeken wanneer we maar aan wraak kunnen denken.

Beweer je nu dat de Amerikanen verkrachten, moorden en mishandelen?

(buiten het feit om dat ze natuurlijk wel soldaten doden die zich verzetten)
 
tsjaap ben je fakking retarded ofzo? Er zijn fotos en bewijzen dat amerikanen dat wel doen, in het nieuws en iedereen (met beeetje intelligentie) weet ervan.

verder vind ik dat de irakezen fokking hypocriet zijn.. De regering van saddam hoessein martelde haar burgers velen malen erger, grover en vaker. En nu vinden ze het opeens schokkend, schop die mensen die op die foto's staan weg, en verder nix.
 
Wel Amerika heeft sadam uit zijn land verdreven wordt het dan niet eens tijd dat ze het land terug aan de irakezen geven??? Want dat willen de extremisten gewoon hun land terug hebben
 
geloof dat ze dat 10 juni krijgen..
en ik geef me hier me mening niet meer over moslims
anders heb ik binnen 1 minuut een ban..
helaas maar vrijheid van meningsuitig is hier niet op het forum..
wat der allemaal momenteel in irak gebeurd is slecht, en ik be het der niet mee eens, maar denk wel dat ze het beter hebben dan onder saddam zijn regering.
 
je moet oppassen met Irak dat er niet weer een dictator terugkomt, maar misschien kan het ook niet anders in dat land. Er zijn 3 bevolkingsgroepen die elkaar het liefst uitmoorden en moet je wel een dictator hebben
 
Originally posted by haagze sf2
en ik geef me hier me mening niet meer over moslims
anders heb ik binnen 1 minuut een ban..
helaas maar vrijheid van meningsuitig is hier niet op het forum..
Jij hebt dus echt geen flauw idee wat vrijheid van meningsuiting inhoud. Typerend trouwens.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top