groeten uit irak

hallow was ik weer

me tijd zit er bijna op ik kan niet wachten :P

verder is er weinig te zeggen over het gbeied omdat er gewoon nix noemenswaardig is gebeurd :)

de temperatuur ligt nu op ongeveer 50 graden in de schaduw is dus best warm :)

als er nog vragen zijn laat maar komen.....

greets,
douwe
 
nja lekker weer

word net ff aangesproken dee de commandant met een vervelende mededeling...
is me oma vanochtend overleden...lekker dan me opa 2 maanden geleden al

moes het ff kwijt

greets
 
hej

thx iig

ik kan eerder naar huis maar dat doe ik niet..,
dat zou normaal voor een paar dagen zijn en dan weer trug maar in dit geval omdat ik al bijna weg ga zou ik thuis blijven, dan zou je denken is alleen maar beter maar dat is niet zo omdat ik dan de laatste weken en de hele afwikkeling mis ......

snappie ?

greets,
douwe
 
Gecondoleerd met het overlijden van je oma. Sterkte ermee.

maar ff een vraagje; is er onderling in je 'groep' of hoe het ook maar mag heten, een echte hechte band? zijn er vaak spanningen onderling (door dreiging of hitte o.i.d) of kunnen jullie het altijd goed met elkaar vinden?
greetz!
 
we hebben cker een hechte groep de band is ook sterker geworden sinds we hier zitten.

matuurlijk zijn er wel wat spanningen als er dreiging is maar bij gebrek aan dreiging de laatste weken :P is het mer de hitte die het hem doet al valt het nog erg mee, ik had verwacht dat we ons meer aan elkaar zouden gaan ergeren naar mate de tijd verstrijkt maar dat is helemaal niet zo bij ons in het peloton iig niet.

na de mortier beschieting die het nieuws ook gemeld heeft was het natuurlijk wel spannend maar ook toen bleef iedereen relaxed.

dus in princiepe kunnen we het altijd goed met elkaar vinden jah

de groeten,
douwe
 
cheese, hoe zit het daar eigenlijk met je voedsel etc?
Ben zelf nooit op uitzending geweest, ben alleen op kamp gewend tijdens mijn dienst periode.
 
we hebben een keukengroep bij ons die elke dag voor ons kookt en dat is tot nu toe goed te pruimen..natuurlijk zit er wel eens wat tusse wat je minder vind maar daar doe je nix tegen.

over het algemeen dus gewoon goed eten en standaard 1 keer in de week blauwe hap heh :)
 
hallo allemaal,

daar was ik weer uit het altijd zo zonnige irak

met temperaturen van 55 gradein in de schaduw en geen wind is het goed uit te houden.....oftewel het is fucking heet :)

magoed ik ben in een goede stemming, een paar dagen geleden is onze aflossing binnen gekomen dat wil zeggen dat ik bijna naar huis ga....jaaa nog maar 2 dagen dan vertrek ik hier van de base dan nog 3 dagen ergens anders vertoeven en dan trug in nl waar de zon weg is en het net zo hard regent als hier niet....dat zal wennen zijn ruim 3 maanden geen regen meer gezien :)

de groeten,
douwe
 
Back
Top