groeten uit irak

@ insane: s'nachts (2 uur ofzo) is het wel wat koeler graadje of 15 overdag ( 1- 3) ongeveer 50 in de zon en rond de 40 in de schaduw

ik heb zelf nog niet hoeven schieten maar als je het nieuws gevolgd hebt dan is dat al wel gebeurd ja

@ stealth: het gebeid is reustiger geworden sinds een week wel hoor je af en toe schoten maar das dan niet tege ons maar gewoon in de lucht, das normaal hier als ze iets vieren ofzo

@ tim: ja om 11 uur s'morgens jah das wel als je tot 6 uur s'nachts gewerkt hebt

mzzl
 
Originally posted by cheese power

www.nldetirak.nl



ff voor de duidelijkheid
dit is een rpg

rpg7.jpg

RPG-NH75. Hoe komen die dudes daar allemaal aan :?

Saddam gebruikte toch geen soviet wapens?
 
Tijd van koude oorlog denks.

Amerikanen gingen landen steunen met wapens ---> Russen gingen ook landen steunen. En zo her en der duiken nog wel eens van die dingen op
 
Maarja. er zijn iets van een Miljard ( en ik overdrijf niet ) Kalashnikovs geproduceerd. Niet alleen destijds door de sovjet unie, maar ook door Tsjecho-Slowakije en China :)
 
Originally posted by SRurbanKID
Maarja. er zijn iets van een Miljard ( en ik overdrijf niet ) Kalashnikovs geproduceerd. Niet alleen destijds door de sovjet unie, maar ook door Tsjecho-Slowakije en China :)

Mr. Kalashnikov is daarmee ook de grootste moordenaar ter wereld :p

Maar daar gaat dit topic eigenlijk niet voer :rolleyes:
 
:)

alles wat we hier vinden is russisch materiaal....

dus binnen gesmokkeld of al aanwezig..

saddam gebruikte heel vel soviet wapens tanks/ rpg's / klein kaliber wapens / mortieren allemaal russisch

@ srurbankid

jij hebt verstand van dit spul ?
 
hallow

was ik weer

de laatste tijd is het hier erg rustig geweest gelukkig
zo rustig zelfs dat wre morgen een dagje gaan schieten

diemaco
minimi
mag
en TOW

erg leuk

ff voor de duidelijk heid dit is een tow

edit dit is de link ik begrijp geen hol van deze nieuwe site.....


tow.jpg


-edit- foto erop is gelukt alleen met veel gekut knippen plakken en gevloek dus hoe werkt dat normaal ?


greoten uit irak,
douwe
 
Last edited:
Aahhh Douwe.. we missen je zo erg Hier in Bussum :P

Mjah, alles heeft voor en na delen, nu je weg bent is Bussum verlost van de geluidsoverlast van jou scooters :D :P
 
ik zit normaal in seedorf daar krijg ik al buitenland toelage voor
die vervalt als ik hier zit
maar daar krijg ik vn toelage voor en gevaren toeslag

en deze maand vakantie geld :P
 
Last edited:
Back
Top