Groeten Uit Kirchberg In Tirol!!

Originally posted by SanderB
Het was 's ochtends om 9:30 4 graden in de plus op 1200m (hoogste punt daaro is iets van 1800m)

Hmz, daar word je ook nie vrolijk van :'(

Blij dattik een weekje eerder ben gegaan :P
Hoeveel dagen heb je uiteindelijk geskied/geboard dan?
Ennuh ben jij nou meer ven het type fanatiek skien of fanatiek apresskien? Elke nacht laat doorhalen en de volgende ochtend weer fanatiek doen, werkt nie echt bij mij :'(. Ik geef dus maar de voorkeur aan fanatiek skien :). Uiteraard ook wel apresskiën, maar niet al te extreem, want dat werd vorige week ook weer flink afgestraft de day after :(.
 
De sneeuw was nog goed hoor, vooral 's ochtends, en 's middags op de "rug" van de berg (waar de zon niet de hele dag op staat) ook. Op delen waar de zon de hele dag op stond te branden was het een beetje papperig, maar zeker nog goed te doen. Alle dalafdalingen waren t/m donderdag gewoon nog geopend.

Uiteindelijk heb ik van zaterdag t/m gisteren (vrijdag) kunnen skiën (4 dagen) en boarden (3 dagen les), vrij fanatiek, want veel later dan 1 uur heb ik het niet gemaakt. Was ook een beetje ziek, dus had mn slaap hard nodig.


Dr komen trouwens nog wat leuke filmpjes bij, en uiteraard mijn geweldige commentaar. Maar ik ga nu eerst lekker de boel op zn kop zetten in Hilversum, morgen ga ik wel weer aan 't werk!
 
Hier ben ik vanmiddag ook nog langs gereden
179-7946_IMG.JPG
 
Originally posted by Ruudt
lomp ongeluk niet? :)

178-7835_IMG.JPG


had je van deze meid niet een betere foto kunnen nemen? :~

WTF die dude op die foto met dat blokjes shirt komt uit wveen :| reinier vos en dat wijfie ernaast ook :|.
 
Damn, hoeveel dagen heb je kunnen boarden man? allemachtig wat veel foto's :)

deze dude heeft dezelfde snowboard jas als ik heb.. Hoi hoi :rolleyes:
177-7762_IMG.JPG


En was Fleur niet mee.. :p
 
beetje bikkel haalt op de wintersport ook gewoon door. Elke (ja elke) dag knallen tot uur of 3 en de volgende ochten om 8 op :)

Rare is nog dat ik het op wintersport gewoon makkelijk een week volhou, maar dan ben ik wel minaal 1 week uitgeschakeld als ik thuis ben :)
 
Originally posted by b0em
beetje bikkel haalt op de wintersport ook gewoon door. Elke (ja elke) dag knallen tot uur of 3 en de volgende ochten om 8 op :)

Rare is nog dat ik het op wintersport gewoon makkelijk een week volhou, maar dan ben ik wel minaal 1 week uitgeschakeld als ik thuis ben :)

Ik trek dat echt niet zonder "hulpmiddelen" :(. Oké het zou wel lukken, maar als je dan vergelijkt met hoe je er staat als je fit bent, dan heb ik daar toch meer voor over :). Ik kom nou eenmaal voor het knallen, en langsaufen is leuke bijkomstigheid :).
 
Originally posted by djmanta
Waha das zeker een speciale afslag voor die nieuwe auto's, die op electriciteit rijden ofzo :P

Neej.. is de broer van Binladen... :|


Leuke foto's sander.. Hoe heb je die 2 vrouwen zo op de foto gekregen ??
 
Originally posted by b0em
beetje bikkel haalt op de wintersport ook gewoon door. Elke (ja elke) dag knallen tot uur of 3 en de volgende ochten om 8 op :)
dat is helemaal waar, heb ik ook de hele week gedaan, en toch minimaal elke nacht zowat om 3 a 4 uur pitten :)

ben net terug uit Tjechie, Harrachov, wezen boarden. was echt supervet, heerlijk weer (helaas sneeuwde het snachts niet, maar je kan niet alles hebben) en leuke omgeving enzo :)

zal binnenkort ook welff een foto'tje posten...

btw, San marino is wel vet, maar dat hebben ze overal wel hoor, die shit, je moet gewoon beter zoeken ;)
 
Originally posted by |Roy|
Ik trek dat echt niet zonder "hulpmiddelen" :(. Oké het zou wel lukken, maar als je dan vergelijkt met hoe je er staat als je fit bent, dan heb ik daar toch meer voor over :). Ik kom nou eenmaal voor het knallen, en langsaufen is leuke bijkomstigheid :).
Ik alleen soms een red bulletje maar verder geen hulpmiddelen :D

Bij mij lijkt het vaker alsof het snowboarden een bijkomstigheid is :rolleyes:
Maar dat is het uiteindelijk niet, gaat niks boven een lekker potje knallen van de piste 8)
 
Originally posted by Boeie
dat is helemaal waar, heb ik ook de hele week gedaan, en toch minimaal elke nacht zowat om 3 a 4 uur pitten :)

ben net terug uit Tjechie, Harrachov, wezen boarden. was echt supervet, heerlijk weer (helaas sneeuwde het snachts niet, maar je kan niet alles hebben) en leuke omgeving enzo :)

zal binnenkort ook welff een foto'tje posten...

btw, San marino is wel vet, maar dat hebben ze overal wel hoor, die shit, je moet gewoon beter zoeken ;)
pics! :)
 
Back
Top