Groeten Uit Kirchberg In Tirol!!

SanderB

Well-Known Member
Hee jongens, ik denk zeg effe gedag vanuit oostenrijk, ik ben hier aan het wintersporten in kirchberg. tis hier fantastisch, en de foto's van mooie dames volgen zaterdagavond of zondag als het goed is!!

Nou ik ben weer weg, de groeten en ajuuuuus!
 
Advertisement - register to remove this

ik zit nu ff in italie in zo n internetcafetje. Scooterniveau valt zwaar tegen hier, bruutste die ik gezien heb was een zwart/witte gare sr, met een nrx (zijn pix van 8P), gewoon GEEN 1 winkel met tuningsstuff gezien en verder zie je hier allen maar scarabeo's rondcrossen en van die vespa pk's (heb nog een pic waarbij er een net gruwelijk is aangereden).

Zit nu in Viterbo en ben al in Venetie, Bologna, San Marino, Rome Mantua en Rimini geweest, zo nog naar Orvieto en dan gaan we weer op huis aan :)

zal morgen als ik thuis ben nog wat olijke pics posten.

Ook hier de greetings dus vandaan

mzzls
 
lees eens dewd :) k zit nu ff in viterbo dus, en ben in al die steden al geweest :)

voor t weer hoeven ze t niet te laten, is super mooi en 18 c
 
Nou ik ben weer thuis, na een lekker stukkie met de auto. Foto's volgen nog steeds, ik wil nu eerst weer even genieten van de nederlandse TV en een lekkere douche, en vanavond weer feesten in hilversum :D
Kan wel alvast verklappen dat ik 2 dames voor de foto aan het zoenen heb gekregen.
Ohja, en ik kan een beetje snowboarden :)
 
lomp ongeluk niet? :)

178-7835_IMG.JPG


had je van deze meid niet een betere foto kunnen nemen? :~
 
enkele fototjes:

gekke shit te koop in San Marino:
Mesjes.jpg

wow.jpg


net een scooter aangereden door auto :), niet verwonderlijk als je die rijstijlen ziet.
klap.jpg


Vette scooter 8P (de meest vette die ik in 10 dgn gezien heb)
brik.jpg



zijn er een paar, maar k heb geen zin om verder te uppen, heb net een busreis van 20 u achter de kiezen :). Tot zover dus
 
Originally posted by SanderB
http://www.xs4all.nl/~sbollen/wintersport2003/index.html

Er staan ook wat foto's tussen van een stel meiden uit het pension van 12 ofzoiets, die moet ik er wel opzetten omdat ik beloofd had de fotosite via e-mail te sturen... niks van aantrekken dus :)

Ik was dus met mn oom, tante, neefje en nichtje mee.

Sow, het was bij jullie niet erg koud heh? Toen ik vorige week was, was het zelfs in de zon nog -12 ofzo, oké wel op 3200m dan :).
 
Back
Top