oorlog irak afgelopen?

wil nu eindelijk wel eens hard bewijs over chemische wapens zien anders is het pas zinloos.
had amerika ons net zo goed wat mhr cilindertjes kunnen sponseren in plaats van bommen gooien.
 
Originally posted by speedmember
wil nu eindelijk wel eens hard bewijs over chemische wapens zien

uhu... er zijn genoeg reportages waarin wapeninspecteurs beweerden dat de meeste ervan vernietigd waren ... dat was niet de reden van de oorlog...

ben benieuwd of het gaat eindigen zoals golf1

:|
 
ja klopt funk-master dat artikel stond vorig jaar ook al in de Revu heb ik ook gelezen... hij is ziek he die vent...niet normaal ik hoop niet dat hij kapot is anders kunnen ze hem niet meer martelen hehehe :P
 
ik heb nou nog geen een amerikaan zien lopen met een chemische bom van saddam. ik kan ook wel zeggen vanuh "he die gozer van nummer 138 heb een chemische bom" slaat nergens op ik wil harde bewijzen en anders slaat heel die f*cking oorlog nergens op.

en dat beeld van saddams onderarmen met zwaarden (wat er trouwens volop mooi uitziet) willen ze weghaalen omdat ze dan zogenaamd echt zouden hebben gewonnen. blijf dr lekker met je poten vanaf man als ik in amerika ben blaas ik het vrijheidsbeeld toch ook niet op??
 
Originally posted by Zip-Sptje
ze hebben er gewoon winkel straten er woonden meer dan een miljoen mensen dus er valt heus wel wat tehalen

ze hebben er vast meer dan waar jij woont

Ik meende dat er 5 miljoen mensen in bagdad wonen..
Als je na gaat, van het vliegveld net buiten de stad naar het centrum dikke 17km is..
 
Originally posted by Pronk
Stelletje debielen, jullie doen alsof het een live soap is ofzo man, denk ff na voordat je wat zegt. Ik was wel voor de oorlog, omdat er gewoon een einde aan saddam moest komen, maar leuk is het natuurlijk nooit he! :( :|

de oorlog is gewoon mooi en fasinerend om te zien, en dat heeft geen fuck met je denkwijze over de oorlog te maken .............het is toch een grote tour of duty wat wij te zien krijgen......dusss waarom er niet van " genieten "
 
Originally posted by speedmember
ik heb nou nog geen een amerikaan zien lopen met een chemische bom van saddam. ik kan ook wel zeggen vanuh "he die gozer van nummer 138 heb een chemische bom" slaat nergens op ik wil harde bewijzen en anders slaat heel die f*cking oorlog nergens op.

en dat beeld van saddams onderarmen met zwaarden (wat er trouwens volop mooi uitziet) willen ze weghaalen omdat ze dan zogenaamd echt zouden hebben gewonnen. blijf dr lekker met je poten vanaf man als ik in amerika ben blaas ik het vrijheidsbeeld toch ook niet op??

eehh.. net alsof het alleen om die chemische wapens gaat?
er zijn trouwens kern koppen gevonden onder een school in onder beton. was op nieuws. vrijdag of zo.
 
Gelijk flamen :|

Ik geef mijn mening. Ik zeg dat ik het leuk vind dat er wat op tv is. Ik zeg toch godverdomme niet dat ik oorlog leuk vind?

Ik volg discussie programma's e.d. Kijk naar CNN, BBC, enz. enz.

En ja dat is boeiend en interessant.

Jankerds....
 
speur hier weer aardig wat linkse wouter bos hielenlikkers op!!!!gvd allemaal v.n.-lulletjes hoeveel resoluties moesten er dan nog komen speedmember???als saddam nog 5 jaar aan de m8 was was er niemand meer om te bevrijden!!!:S:S:S maja ga maar lekker fijn demonstreren ofzo!!!en dat over die beelden slaat weer nergens op!!!je kan maar beter met je poten van het vrijheidsbeeld afblijven anders hak ik ze er persoonlijk af!!!gvd vuile moraalridder!!!
 
top2.statue.down.ap.jpg


8)
 
zo doe je dat jah!!!van mij mogen ze saddam fijn stukje voor stukje in mooie reepjes snijden ongeveer 1mm breed en over de lengte van ze lichaam!!!
 
Zie al die mensen die paleizen e.d. plunderen dan...

Tss het volk heeft zich, aan de beelden te zien, echt onderdrukt gevoeld en durven nu pas voor hun mening uit te komen. Ik dacht dat oorspronkelijk wel mee viel maar niet dus...
 
Nou Bush nog dood en we zijn van het grootste probleem af. Hij heeft een veel te grote bek en deze oorlog heeft meer gekost dan gepland. Zitten wij allemaal met een kuteconomie en minder geld te besteden omdat Bush de "grote bevrijder" wil spelen. wel leuk hoor dat die Irakezen nu vrij zijn maar het gaat Amerika natuurlijk alleen maar om de olie. Amerika heeft geen principes alleen maar belangen.
 
Back
Top