Onthoofding Soldaat in Irak

Status
Not open for further replies.
Originally posted by ace_
hmm k had em gister al gezien. wel enorm ziek/zielig van die gasten hoor. O jij doet dit, dan doen wij dat. Lijken net kleine kinderen die hun zin niet krijgen...


Toch blijf ik erbij om gewoon bush voor zn flikker te schieten, en koste wat kost irak(midden-oosten) plat gooien, onschuldige mensen of niet, k zie het als potentiële terroristen. Dikke antimaterie bom erop en opzouten. Met een schone lei beginnen.



noem me rascist/radicaal maar dit is hoe ik er nu over denk. Ik blijf iig bij dat bush idee

mee eens

ik begin echt onderhand een grote hekel te krijgen aan moslims de rest boeit me niet.


gisteren ook weer ik was voor school een film aan het maken stonden we op het station beginnen er ineens paar van die marokken of wat dan ook daar te scheleden enzo tegen dus wij lekker boeie rijdt die trein weg flikkeren ze een cola blikje naar ons toe gelukkig mis enzo maar zo gaat het telkens en overal en ik trek dat niet

het zou toch eens moeten veranderen met die gasten of kunnen ze dat niet
net

ik heb trouwens een een zeer goede vriend die is turk en die doet teminste wel normaal dus het kan toch wel
 
Last edited:
Originally posted by Xander
Ik weet niet hoor. Maar dat filmpje was zo wazig dat ik geen kloot zag.

T*ring gast! Wat wil je zien dan? Het bloed zien spatten op DVD kwaliteit, en het gorgelen in 5,1 sound? Ook nog ondertiteling gewenst? :|

Komop zeg, het gaat toch om het hele idee, dat je halve nek door is gesneden, en je gewoon nog half leeft. Gewoon het idee erachter...dat er zoveel kwaad in een mens kan omgaan..ik vind het echt verschikkelijk, serieus. Ik moest niet kotsen ofzo, ik vind het niet zozeer bizar omdat het ranzig is, maar het is gewoon zo gruwelijk...weet niet echt hoe ik het moet beschrijven, maarja.
 
het filmpje vond ik niet zo erg kwa goorheid. Die russische soldaat filmpje was veel erger.

Maarja dit soort praktijken gebeuren nou eenmaal in oorlogen. En ik weet zeker dat de Amerikanen ook dit soort praktijken uitvoeren op hun vijand.
 
het zou je zoon maar zijn !

of je vader

waar ffies alles word doorgesneden
de tering he

en wat jij zegt wanksta ben ik het helemaal mee eens die gasten zoeken altijd rottigheid
het zit in het aard van het beestje het is niet discriminerend bedoelt maar loop maar een daggie hier in amsterdam door mijn buurt (amsterdam oost)als blanke nou dan voel je je vreemd in je iegen land en je mag blij zijn als je zonder kleer scheuren of iets anders thuis komt
en al je spullen nog hebt en niet op straat in elkaar geslagen bent omdat je toevallig hun kant op keek !


en het grappige is hoe die gasten gekleed zijn op die video zo lopen ze hier ook rond !!!!
 
Originally posted by wanksta1
mee eens

ik begin echt onderhand een grote hekel te krijgen aan moslims de rest boeit me niet.


gisteren ook weer ik was voor school een film aan het maken stonden we op het station beginnen er ineens paar van die marokken of wat dan ook daar te scheleden enzo tegen dus wij lekker boeie rijdt die trein weg flikkeren ze een cola blikje naar ons toe gelukkig mis enzo maar zo gaat het telkens en overal en ik trek dat niet

het zou toch eens moeten veranderen met die gasten of kunnen ze dat niet
net

Daarom heb ik het filmpje dus weggehaald...dit soort reacties had ik allang verwacht. Ik geef toe dat ik het persoonlijk gedeeltelijk met je eens bent, maar dat hoeft hier niet gezegd te worden. De eerstvolgende die ook maar iets racistisch durft te posten krijgt warningpoints als beloning, en een slotje op dit topic.
 
uiteraard ben ik het helemaal mee eens pronk

kom op jongens ffies weer recht zo die gaat !
laat je niet verlijden tot iets maar laat zien dat wij niet zo laag zijn om het daarover te hebben !

bleeeeeeeehhh vies man eet net een bakkie yoghurt !
moet de hele tijd eraan denken
 
nee hoezo wij kunne ons toch wel normaal gedragen of niet ?


maar btw wie is zo gek zeg om dit online te zetten dan heb je wel lef hoor he
 
heb hem net voor t eerst met geluid gezien, en inderdaad net voordat hij onthoofd werd, hoorde je iemand ook fucking hard schreeuwen :s

ik hoop zo dat hij er weinig van gemerkt heeft..

je moet er toch niet aan denken wat er in ZIJN hoofd omging de hele tijd..

het is te erg..

heb trouwens al 20 PM's gehad ofzo
 
mja bij mij zie je het beeld niet echt bewegen :?
alleen hoor ik iemand praten, en wanneer die gaat schreeuwen zie ik pas tien seconden daarna wat roods.....
 
1 ding staat voor mij al vast ik ga dit dus niet bekijken!!

Ik lees nu net even dit topic door en door alle reacties krijg ik al een vreemd gevoel in me maag.
 
gewoon te eng om naar te kijken! trek al je troepen terug en gooi er een paar dikke napalm bommen op! laat die smerige allah strijders maar lekker lijden EN HARD OOK!!!!! moet je nagaan wat het is voor die familie. gewoonweg geen respect die smerige zwijnen! laat al die ondankbare kk gasten maar lijden. en dan filmpjes ervan naar hun nabestaanden sturen :@ het was gvd nog niet eens een militair, het was een zakenman! o o o waar moet dit tog heen met deze wereld :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top