Onthoofding Soldaat in Irak

Status
Not open for further replies.
dat filmpje wat op kazaa ronddwaalt is denk ik die van unknown russian soldier , maar tis idd ziekelijk wat er gebeurt in dit filmpje bah
 
Originally posted by Yamaha Jog
houden zo, is veel te erg man.....

Ik keek 'm toen ik net aan het eten was. Had de hele dag geen honger meer. Maar er zijn meer van zulk soort filmpjes. Van nazi's en moslim extremisten. Ook van een americaan waarvan mijn vingertop werd afgeschoten door een pistool van een moslim
 
Net filmpje gezien,

gadverdamme, vooral dat ie nog ff een paar keer overnieuw moet beginnen omdat dat mes bot is, en je die amerikaan hoort gorgelen in zn bloed....

ziek
 
ik heb t filmpje op gegeven moment echt stop gezet. Wilde verder echt niet weten wat er gebeurde.. maar als ik zo de reply's lees ben ik ook blij dat ik niet verder heb gekeken. Zo ziek die gasten! :eek:
 
hmm k had em gister al gezien. wel enorm ziek/zielig van die gasten hoor. O jij doet dit, dan doen wij dat. Lijken net kleine kinderen die hun zin niet krijgen...

filmpje: tsjah, met een sterke maag is het te doen. Beeld is niet superscherp maar je ziet genoeg. Ik was er aangeslagen van maar niet zo van dat ik gelijk kots ideeen krijg.

Toch blijf ik erbij om gewoon bush voor zn flikker te schieten, en koste wat kost irak(midden-oosten) plat gooien, onschuldige mensen of niet, k zie het als potentiële terroristen. Dikke antimaterie bom erop en opzouten. Met een schone lei beginnen.

(midden-oosten plat? mooi benzine word ineens goedkoper :P)

noem me rascist/radicaal maar dit is hoe ik er nu over denk. Ik blijf iig bij dat bush idee
 
Filmpje stond al een tijdje op flabber.nl Maar die link was overbezet. Net bij me oom ff gekeken. ik waarschuwde nog dat het weleens smerig zou kunnen zijn maar hij leek niet aangedaan. Ik dacht dat zoiets met een bijl gebeurt. Maar die gast was smerig lang aan het snijden.
Mensen met een zwakke maag, niet kijken. Maar het is wel realiteit.
 
godverdomme dit haalt het bloed onder me nagels vandaan zeg

ik wist dat die gasten tot het laagste ras hoorde wat er hier op de aarde rond loopt maar dit de tyfes he

ik ben geen racist nou jah ik zeg van niet dan he maar dit is gewoon te erg dit wens je nog niet je ergste vijand toe !

waterstof bom op dat land oprotten tyfes molgolen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top