Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Beste Webshop = Euroscooters & Scooter Power Shop.
Vriendelijke mensen, altijd reactie, leveringen op tijd, scherpe prijzen.
En de site is altijd up to date.

Heb een keer een demper van een Yasuni besteld bij SPS, hier zat een deuk in.
Gelijk opgebeld, en het was geen probleem om hem terug te sturen.
Binnen 5 dagen had ik me nieuwe demper, + een brief waarin stond dat ze het spijtig vonden dat de andere demper kapot was en dit waarschijnlijk door TNT gebeurt is. (onder rembours besteld)

Gratis een Yasuni sticker extra gehad voor het ongemak.

Ook een keer hadden ze een kapje even niet op voorraad, deze heb ik toen na 2 weken netjes binnen gekregen.
Met ook weer een brief, dat ze het spijtig vonden dat het zo lang moest duren en daarom 10 % korting op het desbetreffende onderdeel gekregen.
Was maar 1.50 korting, maar toch!

Euroscooters, alles netjes binnen gekregen wat ik had besteld, binnen 5 dagen.

Er was alleen 1 min punt aan SPS, ze pakken de onderdelen gewoon tussen kranten in.
Euroscooters heeft van dat folie met die 'luchtbelletjes' erin.
Iets dat je onderdelen dus beter beschermt.

En voor Tomos onderdelen bestel ik altijd bij Scooter & Minibike Shop.
Snelle en goede levering, netjes ingepakt, etc.

Beste Webshop = Euroscooters & Scooter Power Shop.
Vriendelijke mensen, altijd reactie, leveringen op tijd, scherpe prijzen.
En de site is altijd up to date.

Heb een keer een demper van een Yasuni besteld bij SPS, hier zat een deuk in.
Gelijk opgebeld, en het was geen probleem om hem terug te sturen.
Binnen 5 dagen had ik me nieuwe demper, + een brief waarin stond dat ze het spijtig vonden dat de andere demper kapot was en dit waarschijnlijk door TNT gebeurt is. (onder rembours besteld)

Gratis een Yasuni sticker extra gehad voor het ongemak.

Ook een keer hadden ze een kapje even niet op voorraad, deze heb ik toen na 2 weken netjes binnen gekregen.
Met ook weer een brief, dat ze het spijtig vonden dat het zo lang moest duren en daarom 10 % korting op het desbetreffende onderdeel gekregen.
Was maar 1.50 korting, maar toch!

Euroscooters, alles netjes binnen gekregen wat ik had besteld, binnen 5 dagen.

Zet Easyparts daar ook bij. Reageren vaak dezelfde dag nog op e-mails. Levering gaat ook gewoon snel enzo. Als er een ding nog niet op voorraad is worden de andere onderdelen na 1,5 ongeveer alvast opgestuurd zodat je daarmee alvast aan de gang kunt.

Enigste minpuntje is dat ze geen stage 6 spul verkopen.

Waarom heb je eigenlijk de sitenaam tuning-parts.nl maar verwijst je domein door naar scooteronderdelenshop.nl, waar als titel/logo wel weer tuning-parts.nl staat?

Ps hier klopt het aantal mm niet (is het nou 28 of 30)
http://www.scooteronderdelenshop.nl....html?osCsid=935321692602ec49cc3aa050c1d99032 ;)

Bedankt typ foutje!
Verder over de naam, sja dat moet allemaal nog veranderd worden maar dat komt omdat ik meerdere domeinen bezit. En de oorspronkelijke naam ook gewoon Tuning-parts.nl is en blijft.

Als je op www.tuning-parts.nl of www.scooteronderdelenshop.nl kijkt zul je altijd op het zelfde komen, misschien beetje onlogisch maar zo is het nu eenmaal.

Maar bedankt voor je feedback!

Easyparts laatst weer goede ervaring mee gehad. 2 dingen besteld, helaas was 1 ding niet op voorraad. Dus kreeg het eerst al snel binnen, en na goede communicatie besloten om gewoon te wachten op het andere onderdeel, zou nog paar weken duren, maar viel opeens volgende dag al op de mat :+

Do Not Buy From PartsForScooters.com !! They sell very low quality, often defective, parts as "performance parts". They also do not accept returns on these so called "performance parts". Please don't waste your money! Shop elsewhere!!

It is true, they ship out the items extremely fast. Their OEM parts are of Chinese OEM quality. However, these are the only positive things I can say about them.

I ordered a so called "Malossi Performance Variator". I recieved it in three days after the order. The parstforscooters.com website listed Vento Triton under supported models for this particular variator. The part I received does not fit my Vento Triton!! It is a very cheaply made no-name brand, not Malossi. Now they don't want let my get a refund/exchange!!

CONCLUSION: Avoid partsforscooters.com unless you are ordering OEM cheap Chinese parts.
angry.gif
angry.gif

In Rotterdam zou ik gewoon naar de winkel van Fred Motoren gaan. Die vraagt over het algemeen de laagste prijzen net als Euroscooters, en ze kunnen aan alle originele onderdelen komen net als Easyparts.

Tsja Scootparts

Ik heb er tot nu toe geen probleem mee gehad en er toch al diverse keren onderdelen besteld .

en ook goede ervaringen heb ik met

Speedparts
Easyparts
Josdijkman

Bij scootparts een P1 vario'tje besteld, snelle service alleen de bevestigingsmailtjes werken niet, staat wel een leuk tabelletje met 'Product' 'Prijs' enzovoort, maar het tabelletje zelf is leeg, maar goed ik weet zelf wel wat ik besteld heb.

Even offtopic, wat een ding is dat P1 ding zeg.. erin gezet en het was meteen raak!
Mooie gelijke toeren, top zo'n 7 km/h omhoog en geen trillingen enzovoort meer (vorige vario was echt HARD versleten)
Optrekken ook fantastisch!

kon jij trouwens rijden met de rollen die erbij zaten? dan heb je zeker en vast geen krul? :P ik zelf koop echt noooit meer bij die kutshop niet dat ik daar belang bij heb ;) maar ik heb mijn spullen liever snel thuis dan dat ik 2 of 3weken moet wachten voor ik kan gaan sleutelen. :)

kon jij trouwens rijden met de rollen die erbij zaten? dan heb je zeker en vast geen krul? :P ik zelf koop echt noooit meer bij die kutshop niet dat ik daar belang bij heb ;) maar ik heb mijn spullen liever snel thuis dan dat ik 2 of 3weken moet wachten voor ik kan gaan sleutelen. :)

Nee, standaard Aprilia SR'tje AC, dus kon die 6,5 gram rollen mooi gebruiken! :)
Maar wat moet er verkeerd zijn aan de rollerbanen, want bij mij zijn ze echt heel mooi egaal..

En van scootparts had ik hem echt binnen 2 dagen binnen hoor :)

Status
Not open for further replies.
Back