Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

die zouden tegenwoordig slecht afgewerkt zijn. ik moet trouwens ook 6,5 hebben ;) heb er nu 6,3 ofzo inzitten. trekt hij in het begin wel lekker mee op maar ik krijg altijd een dipje tusse de 40 en 50. niet dat ik dat erg vind wand harder dan dat doe ik eigenlijk weinig. (snap ook wel waarom dat komt ;))

toen ik dat blokkie kocht zaten er btw gemixed met 6,5 dacht 2 gewichtjes in die 7,5 wogen. toen trok die echt voor geen meter :p kwam ik later pas achter toen ik ze opde weegschaal legde lol.

bij mij zijn de banen ook netjes afgewerkt btw controleer men vario nu regelmatig en gewichtjes zijn buiten de randjes nog niks afgesleten. dat ze deze keer snel zijn zegt niks btw als je meer dan 1 onderdeel besteld en ze hebben dat niet op voorraad kan je meestal wachten. jij hebt gewoon geluk gehad. ;)

die zouden tegenwoordig slecht afgewerkt zijn. ik moet trouwens ook 6,5 hebben ;) heb er nu 6,3 ofzo inzitten. trekt hij in het begin wel lekker mee op maar ik krijg altijd een dipje tusse de 40 en 50. niet dat ik dat erg vind wand harder dan dat doe ik eigenlijk weinig. (snap ook wel waarom dat komt ;))

toen ik dat blokkie kocht zaten er btw gemixed met 6,5 dacht 2 gewichtjes in die 7,5 wogen. toen trok die echt voor geen meter :p kwam ik later pas achter toen ik ze opde weegschaal legde lol.

bij mij zijn de banen ook netjes afgewerkt btw controleer men vario nu regelmatig en gewichtjes zijn buiten de randjes nog niks afgesleten. dat ze deze keer snel zijn zegt niks btw als je meer dan 1 onderdeel besteld en ze hebben dat niet op voorraad kan je meestal wachten. jij hebt gewoon geluk gehad. ;)

Lekker slim, 6,5 met 7,5 mixen.. 0,25 mixen lukte bij m'n oude vario al nieteens. Ernstig trillen enzovoort.
Maar moet je ff nieuwe rolletjes kopen.. heb zelf nog een paar van motoforce liggen, maar die vond ik best snel slijten..

Maar om even weer OT te gaan. Zoals ik al eens eerder heb gezegd over scootparts was mijn eerste bestelling gewoon echt klote gedaan, verpakking was waardeloos deden moeilijk over een accu die eigenlijk 4AH was inplaats van de 5AH die ik besteld had..
Maar dit keer was het goed, maarja wat is er moeilijk aan een doosje van een vario in een ander doosje te stoppen en op te sturen, kun je moeilijk aan fout doen als winkel lijkt mij 8P

heb al gehoord dat ze soms verkeerde dingen opsturen hoor dus fout kan het altijd nog gaan. :P trouwens had dat blokje zo gekocht kwam ik later pas achter. ;) wou toen ook een p1 bestellen gelukkig eerst gekeken wat voor vario er in zat. anders had ik mn 30euro evengoed kunnen weggooien. :)

mijn ervaring met scooterspeed

ik had een zadelovertrek besteld moest eerst geld overmaken, Na een week eens een mail gestuurd en geld was nog niet binnen, na nog een keer een mail te hebben verstuurd met de medeling ik het bedrag zou retourneren hadden ze het ineens wel binnen. verzendkosten staan in de algemene voorwaarden maar dit klopt niet..
Toen bleek na betaling het overtrek niet op voorraad was en duurde 2 weken voordat ze eindelijk bij een leverancier dit wel hadden gevonden.
toen wisten ze mijn adres niet meer en toen ik dat mailde kreeg ik maar niets binnen. De scooterspeed man had het naar een heel ander nummer gestuurd.
Communicatie is heel slecht adminstratief is het een zooitje en volgens mij heeft deze man ook niets op voorraad maar doet hij het op zijn zolderkamer.. Een aanrader nee niet echt..
Inderdaad geeft deze man alleen maar antwoord als hij iets kan verkopen. of stuurt iedere keer de zelfde mails.
Dus voor mij nooit meer met deze tja hoe zal ik het noemen.. probeersel van verkopen op internet..

Ik heb vanmiddag zelf maar bij die mensen het pakje opgehaald en wat blijkt.. heb hij nog het verkeerde gestruurd ook ik heb duidelijk een duozit besteld wat krijg ik een mono en dat pas nie....... nou gaan we de strijd weer aan om het terug te sturen.. als hij antwoord..
anders ga ik wel een keer langs in Nijmegen.. ik heb het adres..

scooter-powershop.nl

levering duurde lang, en had bij opmerkingen gezet dat ik graag de prop(pen) uit mn uitlaat zou hebben..... geen gehoor aangegeven en dus geleverd inc. prop(pen)

scooter-powershop.nl

levering duurde lang, en had bij opmerkingen gezet dat ik graag de prop(pen) uit mn uitlaat zou hebben..... geen gehoor aangegeven en dus geleverd inc. prop(pen)

Dat is het probleem bij grotere shops, die hebben geen tijd en willen hier niet naar kijken.
Eerlijk gezegt had je dit ook wel kunnen verwachten, de garantie is dan gelijk weg en het kost veel tijd. wij rekenen voor de prop verwijderen 30 euro extra.

zijn gewoon stel oplichters van scooterpower.

had toen een 86cc 2fast mina besteld, na 4maanden bellen en mailen, stuurde ze me een 78cc versie op. denk in de hoop dat ik het niet zou snappen. ik gebelt en het terug gestuurd en ze zouden me gelijk de goeie opsturen. bleek na nogis 2maanden de kit niet leverbaar tezijn.

dus ik gevraagt of ze een 86 bb konden sturen met een kiesler as. kreeg ik een malossi as ipv de kiesler as binnen(wel gewoon voor betaald) en heb nog erg lang moeten zeuren voor mijn resterende geld.

vrienden van me hebben ook zulke dingen gehad met ze. dus ik zal nooit meer wat bij ze kopen.

Dat is het probleem bij grotere shops, die hebben geen tijd en willen hier niet naar kijken.
Eerlijk gezegt had je dit ook wel kunnen verwachten, de garantie is dan gelijk weg en het kost veel tijd. wij rekenen voor de prop verwijderen 30 euro extra.

ik had josdijkman een mail gestuurd of ze dit konden doen, en zij vonden dit geen probleem....

Dus ik ging er van uit, dat als ze het niet zouden doen, dat wel ff vermeld had kennen worden.

Ook 1x en nooit weer

Dennis M, niet voor het één of ander hoor.
Maar je probeert werkelijk waar overal waar je reageert een slaatje eruit te slaan.
Nou weet ik natuurlijk dat je pas sinds kort bezig bent met jou webshop, maar elke keer dingen aansmeren begint mij wel te irriteren zo langzaamaan.

Eerst ook al betreft die Sito +, en nu nog even na trappen. :X

Wesking:

Heb je het nou over Jos Dijkman of Scooter Power Shop?

Ik heb bij Scooter Power Shop 1x wat besteld, en ik had het binnen 5 werk dagen in huis.
Miste één kapje, maar dat stond ook netjes op het formulier.
Die zouden ze gaan bestellen, en zo snel mogelijk op sturen naar mij.
Dit duurde twee weken, en toen was hij in huis.

Al bij al, in die ene keer dat ik daar wat heb gekocht, en niet kijkende naar de reacties van anderen zou ik ze een 7 geven.
Want klantvriendelijkheid, service, contact, etc was wel dik in orde vind ik.
Je moet alleen veels te lang wachten, en dat is wel iets wat toch niet moet kunnen anno 2010.

Ik bestel ook altijd mijn spulletjes bij Euroscooters, vind ik nog steeds één van de betere webshops.
En alles wat ze niet hebben op Euroscooters, bestel ik dan via SPS.

En voor de standaard onderdelen, of mocht het op ES en SPS niet te vinden zijn: Easyparts!

Easyparts vind ik naar mijn mening iets té groot betreft assortiment, maar ze hebben daarintegen wel echt alles!
Vind het alleen zo kloote zoeken op die site.
Tegen de tijd dat je wat hebt gevonden wat je zocht, ben je al 10 windows tabbladen verder.

Wesking:

Heb je het nou over Jos Dijkman of Scooter Power Shop?

Ik heb bij Scooter Power Shop 1x wat besteld, en ik had het binnen 5 werk dagen in huis.
Miste één kapje, maar dat stond ook netjes op het formulier.
Die zouden ze gaan bestellen, en zo snel mogelijk op sturen naar mij.
Dit duurde twee weken, en toen was hij in huis.

Al bij al, in die ene keer dat ik daar wat heb gekocht, en niet kijkende naar de reacties van anderen zou ik ze een 7 geven.
Want klantvriendelijkheid, service, contact, etc was wel dik in orde vind ik.
Je moet alleen veels te lang wachten, en dat is wel iets wat toch niet moet kunnen anno 2010.

Ik bestel ook altijd mijn spulletjes bij Euroscooters, vind ik nog steeds één van de betere webshops.
En alles wat ze niet hebben op Euroscooters, bestel ik dan via SPS.

En voor de standaard onderdelen, of mocht het op ES en SPS niet te vinden zijn: Easyparts!

Easyparts vind ik naar mijn mening iets té groot betreft assortiment, maar ze hebben daarintegen wel echt alles!
Vind het alleen zo kloote zoeken op die site.
Tegen de tijd dat je wat hebt gevonden wat je zocht, ben je al 10 windows tabbladen verder.

Scooterpowershop, daar had ik het er dus bij gezet, maar ze konden niet even contact opnemen erover ofzo,

terwijl bij jos, het gewoon kon..... ook was de service bij deze shop erg goed en snel........ en hele gemakkelijke zaak, hoop alleen dat ze nog wat meer onderdelen in het assortiment nemen.... (weet niet of er meer is hoor.... maar lijkt zo weinig in vergelijking met andere shops.....

idd 30 euro voor prob is (te)veel, met een dremeltje was ik binne 5min klaar......

Scooterpowershop, daar had ik het er dus bij gezet, maar ze konden niet even contact opnemen erover ofzo,

terwijl bij jos, het gewoon kon..... ook was de service bij deze shop erg goed en snel........ en hele gemakkelijke zaak, hoop alleen dat ze nog wat meer onderdelen in het assortiment nemen.... (weet niet of er meer is hoor.... maar lijkt zo weinig in vergelijking met andere shops.....

idd 30 euro voor prob is (te)veel, met een dremeltje was ik binne 5min klaar......

Ik ben ook wel goed te spreken over Jos Dijkman.

En over hun assortiment. Niet alles wat ze kunnen leveren staat op de site.

Alles wat ik tot nu toe nodig was hadden ze 9||6

jos dijkman super tevreden van.
stage 6 voorvork was niet leverbaar voor bepaalde tijd
voor het bedrag en nieuwe besteling mogen doen of had het ook terug kunnen laten storten

Status
Not open for further replies.
Back