Door alle thuis beuners in papa's schuurtje worden de prijzen gewoon vet omlaag gegooid omdat ze allemaal zo graag de goedkoopste willen zijn. Jammere is dan wel dat als je iets besteld het nog besteld moet worden... En dat het voor sommige bedrijven bijna geen doen is om de internet prijs aan te houden.
Jij denkt puur in het straatje van jezelf als klant en eventueel shop eigenaar.
Ga eens praten met je leverancier of fabrikant, die is vast heel blij met jou als potentiele klanten afhaken doordat jij en je conculega's de prijs naar een oninteressant dieptepunt hebben geholpen.
Hallo, Tommy zover ik weet word jij gesponsort door ks-parts.nl
Ik denk dat Ks-parts straks niet leuk gaat vinden dan onze site online komt want ik denk dat wij zoizo de eerste maanden mooi onder hun prijs gaan zitten,Want ook voor ons is dat makelijk te doen.
Liever 10 klanten en 10% winst dan 2 klanten met 25% En geen foto's op de keukentafelof in het schuurtje van pa:$
Wij zijn net begonnen en hebben inderdaad nog niet veel bekend heid echter alle mensen die met ons zaken hebben gedaan zowel via internet,als persoonlijk(wij doen ook reparatie.afstel werk/leveren nieuwe scooters op bestelling)
Zijn 100 procent positief over ons en over onze klantgerichtheid,
Ik ben het ook volkomen met Aidix eens dat sommige mensen het voor de anderen verkloten,
Ik heb nog eens nagedacht en met meerdere mensen overlegt en wij gaan de prijzen heel klein beetje leggen als de grotere bedrijfen, maar met andere dingen waardoor mensen naar ons gaan,
Mocht deze aanpak niet werken kunnen we altijd nog van plan wijzigen.
Jij kan in een glazen bol kijken? Mensen willen betrouwbaarheid, goed prijs/kwaliteit, bekende naam? Mond op mond reclame is de beste methode? Wle het goedkoopst ja.
Doelgroep is een stel pubers die heel impulsief zijn weinig centen hebben, dus misschien dubbeltje eerste rang willen zitten?
Mond op mond reclame is voor mij wel erg belangrijk
Ik heb nooit reclame gemaakt, en ik heb nu elke dag reparatie werk puur omdat mensen vertellen over ons en onze diensten.
Zolang je iedereen tevreden houd en mensen niet ziet als nummertjes komen de mensen wel,
En de meesste jeugd zit inderdaad op dubbeltje op de eerste rang en als je daar op inspeelt?
Niet accepteren, ze moeten onderdelen retour nemen binnen 7 werkdagen. Erg leuk die 'puber in vaders schuur shops' maar service moeten ze wel leveren.
nee mond op mond reclame is niet de beste methode.. maar een van de methodes die toegepast zullen worden, of je het wilt ofniet...
dus je moet betrouwbaar over komen anders gaan er verhalen in het rond dat je maar een beunhaas o.i.d. bent.. daarmee zul je niet meer klanten krijgen.. alleen maar minder...dus is het belangrijk om een positief imago te hebben..
het ligt eraan op welke doelgroep je je richt(daar kan ik niet over beoordelen,, dat is aan de webshop zelf de keuze) .. als je bijvoorbeeld ook sprint onderdelen aanbied zullen er niet alleen maar mannetjes komen die niet veel te besteden hebben.. je hebt verschillende consumenten.. en daar moet je op inspelen..
Mond op mond reclame is de beste reclame die er is, tevens ook nog de goedkoopste. Jij hebt zeker je cursus langs je liggen? Je praat erg theoretisch hier.
Als ik als klant ergens moet bestellen kijk ik meestal naar de naam, euroscooters, jos dijkman, allemaal bekende namen. Dus de kans dat ik lang moet wachten of in de zeik word genomen is dan echt minimaal.
Verder zal ik NOOIT iets bestellen bij iemand die iets verkoopt uit de schuur bij zijn thuis, die mensen hebben geen voorraad wat ervoor zorgt dat ik langer moet wachten. Ik betaal liever meer voor een snelle levertijd en een goede service, dan minder betalen, en minimale service en lange levertijd hebben na aankoop.
Verder snap ik ook waarom ik meer betaal in een goed functionerend bedrijf, ze hebben een pand, voorraad, personeel, allemaal hoge kosten. Maar dan verwacht ik wel bij de aankoop en na de aankoop nog professionalisme van de verkopers.
alleen met mond op mond reclame red je het niet.... maar ik ga hier niet verder op in zoals ik al zei...
:r tis half 5 en ikga naar huis.. morge weer een nieuwe dag..
owja geen cursus.. maar tijdens mijn opleiding leer ik ook wel 'iets'
Verder zal ik NOOIT iets bestellen bij iemand die iets verkoopt uit de schuur bij zijn thuis, die mensen hebben geen voorraad wat ervoor zorgt dat ik langer moet wachten.