Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wat je met een goedkope scooters aan reparatie ed betaald is erg zonde. + dat je gewoon met een scooter wil rijden zonder probleem en gezeur. Dus je kan beter doorsparen voor een goede scooter waar je plezier van hebt!

Vanaaf maart is er een nieuwe scooter onderdelen site online.

Echter doen wij ook aan reparatie/en afstel werk en beschikken wij over testbank .

Onze site is www.TT-scooterparts.nl en www.online-scooterbanden.nl

Misschien gaan wij ons domein www.Cheapparts.nl ook gebruiken,(zullen wij de prijzen uiteraad op aanpassen)

Dit is voorbeeldje van onze site:(nog niet af prijzen kloppen niet, en design gaat nog iets aangepast worden)

Foto-KHDOJLXC.jpg

De site komt rond maart online, Met ongeveer 10.000 verschillinde onderdelen met foto's en zeer lage prijzen,
Wij kunnen wel zeggen dat wij de meest up-to date site hebben die er momenteel is. Onderdelen niet op vooraad? Site maakt de bestel lijst zodat, er geen mensenlijke fouten kunnen ontstaan en wij altijd zeer snel onze product bij de klanten kunnen leveren,

Levertijd proberen wij altijd binnen 72 uur te halen, mochten wij wegens een andere reden het niet halen krijgen jullie een mail met daarin 5% korting op de volgende aankoop.

En er komen nog paar dingen waardoor wij uniek zijn in de scooter wereld, maar dat zien jullie tegen die tijd wel, Hou het wel in de gaten want de eerste paar maanden stunten wij met de prijzen!!

Had me voetenplank stuk van de kymco overal bellen en vragen ,maar het koste overal tussen de 70 en 80 euro
En bij toeval kwam ik op de site van cityparts.nl uit.
Voor 56.50 inc had ik een originele voetenplank.
Werd ook nog even netjes gebeld en binnen 2 dagen had ik hem binnen
Zou er zeker weer bestellen ,want hij is goed koper als me dealer met het plaatwerk

http://www.cityparts.nl/index.php

@Aerox5384

Natuurlijk kan je een naaldlager bestelen via internet, en dan het dan heel aankomt,

De verkoper dient het het alleen goed intepakken zodat het niet kan bewegen in het pakket dus opvullen met papier/karton/bubbel folie,

@Aerox5384

Natuurlijk kan je een naaldlager bestelen via internet, en dan het dan heel aankomt,

De verkoper dient het het alleen goed intepakken zodat het niet kan bewegen in het pakket dus opvullen met papier/karton/bubbel folie,

maar hoef ik dan geen 6 of 7euro te betalen ? want dat vind ik een beetje onzin als ik alleen een naaldlager bestel :p snapje?

Meestal is dat dus wel het geval,

Bij ons is het iets anders geregelt,

Als je een naaldlager bestelt verzenden wij deze via de normale post de kosten bedragen hier voor slechts 2a3,-(Wij verzenden in evenloppen met bubbelfolie, en geen 6a7

Onder de 75,- zijn de verzendkosten bij ons slechts 3.95 boven de de 75a100(zijn nog in overleg) gratis

Je kan bij elke webshop een opmerking bij je bestelling vermelden. Dus zet er dan gewoon bij dat je het in een enveloppe opgestuurd wilt hebben en dat de bespaarde verzendkosten contant in de enveloppe worden bijgevoegd.

Wij hebben inderdaad gewoon een eigen voorraad

Echter kunnen wij niet een vergelijkbaar assortiment aan onderdelen zoals Jos Dijkman op voorraad leggen, Aangezien wij hier niet de middelen en het geld voor hebben
Wij proberen ons assortiment onderdelen die op voorraad zijn stap bij stap te vergroten.

Verder hebben wij alle courante onderdelen op vooraad, mocht het toch niet op vooraad zijn dan word het bestelt bij 1 van de importeurs in nederland/belgie

Wij beschiken wel over loods, en doen het niet via huis! zoals KS-PARTS bijvoorbeeld,

Die de prijzen van de producten helaas zo erg omlaag brengen dat de winstmarge's minimaal zijn.en voor andere bedrijven die in bezit zijn van bedrijfspand met persooneel bijna niet te doen zijn als ze de kosten er uit willen halen.

Last edited:
Thomas ik denk dat je mij hier mee bedoelt zie de tekst boven je,

Wij beschikken ook over een pand, hebben testbank alle benodigde appratuur beschikken over 1 van de meest geavenceerde site's die er momenteel is in de scooter wereld, echter willen wij wel de prijzen beetje tegen het normale aanhouden maar hierover zijn wij nog in gesprek, met diverse personen

Wij hebben inderdaad gewoon een eigen voorraad

Echter kunnen wij niet een vergelijkbaar assortiment aan onderdelen zoals Jos Dijkman op voorraad leggen, Aangezien wij hier niet de middelen en het geld voor hebben
Wij proberen ons assortiment onderdelen die op voorraad zijn stap bij stap te vergroten.

Verder hebben wij alle courante onderdelen op vooraad, mocht het toch niet op vooraad zijn dan word het bestelt bij 1 van de importeurs in nederland/belgie

Wij beschiken wel over loods, en doen het niet via huis! zoals KS-PARTS bijvoorbeeld,

Die de prijzen van de producten helaas zo erg omlaag brengen dat de winstmarge's minimaal zijn.en voor andere bedrijven die in bezit zijn van bedrijfspand met persooneel bijna niet te doen zijn als ze de kosten er uit willen halen.

Dan heeft KS-parts zijn kostenplaatje gewoon beter voor elkaar dan jullie. Zij kunnen het wel voor die prijs leveren en jullie niet. Het is gewoon een bewuste keuze die je maakt, over hoe je je merk in de markt positioneert met bijbehorende prijsstrategie. Als jullie je op prijs niet kunnen differenceren van bijvoorbeeld KS-parts, zal je de klant op een andere manier moeten overtuigen dat ze bij jullie komen.

Hallo, Tommy zover ik weet word jij gesponsort door ks-parts.nl

Ik denk dat Ks-parts straks niet leuk gaat vinden dan onze site online komt want ik denk dat wij zoizo de eerste maanden mooi onder hun prijs gaan zitten,Want ook voor ons is dat makelijk te doen.
Liever 10 klanten en 10% winst dan 2 klanten met 25% En geen foto's op de keukentafel;)of in het schuurtje van pa:$

Als je op een traag lopend onderdeel van cons. verkoop incl btw 169 euro een marge hebt van 27 euro waar al je kosten nog vanaf moeten. Ben je dan:

a: goed bezig, kostenplaatje prima op orde.
b: zelf niets aan het verdienen en meteen de markt voor dat onderdeel verkloot voor overige aanbieders.

Er zijn genoeg sites die (bepaalde) onderdelen bijna voor kostprijs de deur uit doen. Dat heeft niets te maken met kostenplaatje, maar is gewoon marktverkrachting. Zij verdienen er niets aan en voor andere aanbieders is het uberhaupt niet interessant om die onderdelen te verkopen (verkoopt niet of je moet ook 'niets' willen verdienen).

Als je graag kwartjes per product wilt verdienen begin dan een groothandel ofzo... Er zijn diverse lui die heel nodig de goedkoopste willen zijn in online verkoop, die race ga je toch niet winnen, daar zijn alleen verliezers.

Hallo, Tommy zover ik weet word jij gesponsort door ks-parts.nl

Ik denk dat Ks-parts straks niet leuk gaat vinden dan onze site online komt want ik denk dat wij zoizo de eerste maanden mooi onder hun prijs gaan zitten,Want ook voor ons is dat makelijk te doen.
Liever 10 klanten en 10% winst dan 2 klanten met 25% En geen foto's op de keukentafel;)of in het schuurtje van pa:$

De vraag is dan nog of de consument ook zo denkt, hebben jullie al een naam opgebouwd? Komt u betrouwbaar over ten opzichte van de concurrent. Bieden jullie goede service?

Soms kiest een consument voor een bedrijf waar hij iets meer moet betalen, maar wel goede service krijgt.

Jullie zullen het dan waarschijnlijk in het begin van de 'shoppers' moetten hebben die alle sites af gaan voor het goedkoopste product. Maar daar hou je geen vaste klanten aan over, die overigens voor het grootste gedeelte van de inkomsten moeten gaan zorgen ;) je moet een naam en betrouwbaarheid op zien te bouwen..

Last edited:
Als je op een traag lopend onderdeel van cons. verkoop incl btw 169 euro een marge hebt van 27 euro waar al je kosten nog vanaf moeten. Ben je dan:

a: goed bezig, kostenplaatje prima op orde.
b: zelf niets aan het verdienen en meteen de markt voor dat onderdeel verkloot voor overige aanbieders.

Er zijn genoeg sites die (bepaalde) onderdelen bijna voor kostprijs de deur uit doen. Dat heeft niets te maken met kostenplaatje, maar is gewoon marktverkrachting. Zij verdienen er niets aan en voor andere aanbieders is het uberhaupt niet interessant om die onderdelen te verkopen (verkoopt niet of je moet ook 'niets' willen verdienen).

Als je graag kwartjes per product wilt verdienen begin dan een groothandel ofzo... Er zijn diverse lui die heel nodig de goedkoopste willen zijn in online verkoop, die race ga je toch niet winnen, daar zijn alleen verliezers.

Het is onzin wat je zegt.. het product bijna tegen kostprijs weg doen is geen marktverkrachtinig.. het is nadenken..als je bepaalde producten bijna tegen kostprijs weg doet.. is de kans groot dat ze ook nog andere producten bij je gaan afnemen.. en daar moet jij dan je winst aandeel aan zien te verdienen... en misschien denkt een consument die een product bij een bepaalde web-shop tegen kostprijs heeft gekocht.. bij zijn volgende aankoop ik bestel weer daar, want ze boden goede service, product was snel binnen.. dus kortom heb je dan een soort van vaste-klant..

Uiteraard zullen de grotere 'web-shops' weinig last hebben van de kleine volgens jou marktverkrachters.. omdat de grotere web shops al een naamsbekend e.d. hebben

concurrentie is er ALTIJD ;)

Het is onzin wat je zegt.. het product bijna tegen kostprijs weg doen is geen marktverkrachtinig.. het is nadenken.. concurrentie is er ALTIJD ;)

Jij denkt puur in het straatje van jezelf als klant en eventueel shop eigenaar.
Ga eens praten met je leverancier of fabrikant, die is vast heel blij met jou als potentiele klanten afhaken doordat jij en je conculega's de prijs naar een oninteressant dieptepunt hebben geholpen.

Status
Not open for further replies.
Back