ben jij soms de eigenaar van scootbike ofzo? no offence maar zo komt het wel over
Easyparts.nl
19 oktober bestelling geplaatst. Gemaild voor een evt. levertijd gezien 3 van de zoveel artikelen niet op voorraad bleken te zijn en status "besteld" hadden. Krijg beleefd mailtje terug met uitvoerige uitleg maar uiteindelijk geen antwoord op mijn vraag. Niet eens een indicatie.
Dan maar een week gewacht, elke dag status van bestelde onderdelen checken: niets verandert.
Na een week weer gemaild, uitgelegd dat ik nu toch echt wel eens een indicatie levertijd wil hebben want ik rij nu met een lekke uitlaat. Weer ellenlange beleefde maar niets zeggende mailtjes terug gekregen, dus nog geen stap verder. Het enige wat ik had willen horen was iets van "we hebben bij leverancier geinformeerd maar die kan nog niets zeggen dus we houden je op de hoogte" ofzo en niet een lijst excuses en regeltjes. Op een gegeven moment had ik echt het idee dat ik een ingehuurd emailteam tegenover me had dat de hele dag niets anders deed dan mailtjes afketsen met standaard copy/paste replies ipv echt actie ondernemen om te achterhalen waar mijn onderdelen bleven...Dus dan maar elders besteld (zie boven) en gemaild dat de onderdelen die op voorraad waren opgestuurd konden worden en de rest gecancelled.
Krijg ik de volgende dag een telefoontje van de "grote baas" zoals hij zichzelf noemt :L, met de mededeling dat "we er geen zin meer in hebben" omdat ik teveel vragen stel en mailtjes stuur en dat stond m niet aan. De arrogantie spatte er vanaf en luisteren naar mijn kant van het verhaal wilde hij ook niet (kwam wéér aanzetten met diezelfde sh*t aan bureaucratie die ook in de mailtjes stond) dus uiteindelijk heb ik gezegd dat ik er dus ook geen zin meer in had zo en heb opgehangen. Oh en net DIE dag voordat hij me belde was de status van de onderdelen, met name de uitlaat, verandert naar "backorder" en kon meneer me ineens wel vertellen dat de uitlaat pas weer in december geleverd kon worden!
Echt te absurd voor woorden. Dus misschien als alles idd op voorraad is daar, dat alles dan goed gaat, maar wil je net ff dat beetje service en een duidelijk transparant antwoord op je vraag, forget it.
Hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik zit met een vrij groot probleem i.v.m. de webshop.
Dinsdag 31/07/07 heb ik een bestelling geplaatst en kreeg ik deze e-mail:
Woensdag 01/08/07 schreef ik het geld (219,00 euro) over, aangezien ik de AIM teller vrij dringend nodig had.
Zaterdag 04/08/07 kreeg ik een e-mail met een order status update.
Nieuwe status: in behandeling
Diezelfde dag kreeg ik een nieuwsbrief, waarin stond dat bestelde onderdelen afgehaald kunnen worden op meeting Heule en meeting Harelbeke.
Meteen een e-mail teruggestuurd en donderdag 09/08/07 kreeg ik antwoord:
Zondag 12/08/07 was ik aanwezig op meeting Heule, eens langsgegaan bij de shop om te vragen of de teller soms binnen was en of jullie hem meehadden. Jammergenoeg was hij nog steeds niet binnen.
Zondag 26/08/07 was ik ook aanwezig op meeting Harelbeke, eens langsgegaan bij de shop om te vragen of de teller soms al binnen was en of jullie hem meehadden. Jammergenoeg was hij nog steeds niet binnen.
Zaterdag 08/09/07 stuurde ik nogmaals een e-mail en kreeg ik helaas weer slecht nieuws i.v.m. de AIM teller:
Jammergenoeg brachten jullie mij een week later niet op de hoogte.
Donderdag 20/09/07 stuurde ik dus zelf een e-mail met de vraag naar meer nieuws.
Maandag 24/09/07 kreeg ik antwoord:
Aangezien ik enkel een AIM teller nodig had, stuurde ik een e-mail met de vraag of jullie het geld wouden overschrijven. In de e-mail gaf ik al mijn nodige gegevens op.
Zondag 30/09/07 kreeg ik een e-mail dat het geld wat overgeschreven:
Vrijdag 12/10/07 had ik nog steeds geen geld ontvangen, nochtans duurt het maar enkele (werk)dagen om een buitenlandse overschrijving te ontvangen. Tijd voor nog een e-mail te sturen:
Tussen 12/10/07 en vandaag (30/10/07) heb ik nog eens een e-mail gestuurd dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb en of jullie het nogmaals wouden controleren.
Op deze e-mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Hopelijk kan ik via deze weg alles inorde krijgen zoals het hoort.
Met vriendelijke groeten
Matthias De Ridder
is al opgelost! ontopic
[snapback]209847[/snapback]
@ Mennø: als ik morgen het geld niet ontvangen heb, dan ga ik er eens naar bellen.
Vandaag had ik ook al eens gebeld, maar er nam niemand op.
Als er morgen niets goed afgesporken en beloofd kan worden dat het SNEL inorde gemaakt zal worden, dan ga ik uiteraard verdere stappen nemen. Ik heb genoeg bewijsmateriaal, zij hebben geen poot om op te staan.
Waarmee precies zijn ze bezig?Ik wil geen goed woordje doen ofzo hoor, maar ik weet toevallig dat ze er mee bezig zijn.
Dat er niet opgenomen werd, heeft er mee te maken dat ze vanaf donderdag t/m zaterdag open zijn. en vanaf 1 december gewoon elke dag.
Misschien kan ik je er mee helpen. :#
Waarmee precies zijn ze bezig?
Woensdag 11/07/07 heb ik WEER een e-mail gestuurd:
"Beste,
Ondertussen zijn we weer één week verder. Dit lijkt mij voldoende om uitgezocht te hebben wat er is misgelopen met de terugbetaling. Ik hoop bij deze zo snel mogelijk (ten laatste morgen) hierover op de hoogte gebracht te worden.
Met vriendelijke groet,
Matthias De Ridder"
Donderdag 12/08/07 GEEN e-mail ontvangen dus heb ik zelf via telefoon contact opgenomen.
Ze vroegen om een e-mail te sturen. Ik zeg "ik heb u een e-mail gestuurd..."
Hij zegt: we zitten met computerstoornissen
Tjaaa, waarom vraagt hij dan om een e-mail te sturen als hij weet dat hij met computerstoornissen zit. Smoesjes vertellen kunnen ze goed.
Voor alle zekerheid meteen na het telefoongesprek dezelfde e-mail nogmaals doorgestuurd:
"Beste,
Aangezien u mij hierjuist aan de telefoon vertelde dat u computerstoringen heeft stuur ik de e-mail die ik u gisteren reeds stuurde nogmaals:
Ondertussen zijn we weer één week verder. Dit lijkt mij voldoende om uitgezocht te hebben wat er is misgelopen met de terugbetaling. Ik hoop bij deze zo snel mogelijk (ten laatste morgen) hierover op de hoogte gebracht te worden.
Met vriendelijke groet,
Matthias De Ridder"
Geen reactie meer op gekregen.
Nogmaals gebeld.
Morgen ging de administratie er zijn en gingen ze zowel telefonisch als per e-mail contact met me opnemen.
Vraag ik: ik dacht dat jullie meer een tweemanszaak hadden...?
Hij zegt: nee, we zijn best een aardig groot bedrijf.
Komop, net of er bij een online shop 200 mensen werken. Vandaar dat ze maar 3/7 dagen open zijn...
Vandaag geen e-mail nog telefoon gehad van hun.
Aangezien ze mij steeds afschepen en hun beloftes steeds NIET nakomen ben ik genoodzaakt verdere stappen te nemen.
Ik snap het ook niet goed, als ze met mijn probleem bezig zijn, dan kunnen ze het meteen oplossen. Dit sleept al meer dan een maand aan...Ik vind het egt wel een drama zaak daar man,wat een gezeik ,je zult wel spijt hebben gekregen of niet ....??