Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Mijn ervaring met Euroscooters is gewoon goed verder :D goede service/Levering/enz.

Jrmotoren ook goede ervaring mee goede service/Levering/enz.

RR parts ook opzich goede ervaring mee goede service/Levering/enz.

Speed-parts ook goede ervaring mee goede service/Levering/enz.

ScooterXtreme heb ik slechte ervaring mee die duren veel te lang en als ze iets niet hebben hoor je gewoon nix meer van ze :S

Sp Parts ook slechte ervaring mee :S ik dacht dat ze beter waren omdat ik ze wel een beetje ken .
Maar nee helaas ik had iets voor mijn vakantie bestel en na mijn 8daagse vakantie had ik nog steeds nix :S en 2 weken daar na kreeg ik wel wat binnen maar niet wat ik besteld had :S Alles wat ik besteld was was verkeerd :S Speed zuiger besteld kreeg een Imitatie ding :S (waar ik wel gewoon 60 euro voor betaald had ) Stage 6 Lagers Kunstofkooi besteld Kreeg Metaalkooi :S
Mhr Naaldlager besteld kreeg een Stage 6 ding :S
Ik had wel een paar goede dingen gekregen .
Maar het ergste was nog met die paar dingen kwam ik onder de 75 euro dus was ik ook nog is 12,40 kwijt :S voor het heen zenden van de goede spullen en het terug sturen van de fout spullen en ik kreeg nix vergoed terwijl ik nix fout had gedaan :S:S erg slecht vind ik zelf !!
Zegt genoeg neem ik aan !

MzzL Jeroen W.

Easyparts

zondag een mailtje gestuurt om te vragen of ze kappen voor mijn next hadden. De volgende dag een mailtje terug gekregen met alle links erin. Nu staan ze 2 dagen op besteld, wrsch heb ik ze eind volgende week binnen als alles goed gaat :)

scootparts.nl

Niet overdreven, ze hebben er 4 weken over gedaan om een onderdeel te leveren voor mij. Ze hebben niet 1 keer uit zichzelf laten weten dat het wel eens wat langer zou kunnen duren. De laatste week voor de levering kwamen ze met een mail aanzetten dat de leverancier het product niet kon leveren, en of ik misschien een vergelijkbaar product wilde bestellen. Ik had hierop gereageerd met het vriendelijke verzoek om zsm mijn geld terug te sturen. Vanaf dat moment kreeg ik geen mail meer terug, ik nam dus aan dat mijn geld was terug overgemaakt, en had dus bij een andere site een "vergelijkbaar product" besteld. Een week later kreeg ik dus alsnog mijn bestelling van scootparts.nl binnen, en heb net op tijd mijn andere bestelling kunnen annuleren.

easyparts.nl

In tegenstelling tot scootparts.nl heb ik met deze site (ondanks soms lange laadtijden) wel positieve ervaringen. Ik heb 2 keer een bestelling hier gedaan, en 2 keer had ik het binnen 3-4 dagen na betaling binnen.

Dus na mijn mening, als je twijfelt tussen de 2 sites ivm een euro prijsverschil, denk ik dat het toch beter is om voor de 2de te kiezen na mijn ervaring.

Volgens mij moet jij een brilletje kopen...

Ten eerste: Ik zei dat ik niet over de bestellingen van de site ga. Maar dat ik je misschien kon helpen.
Ten tweede: Ik zei: Het pakket is verzonden. Wanneer heb ik je niet verteld.

Hier laat ik het bij, als je nog door wil zeuren doe het dan via pm.

Sorry voor het offtopic, maar wou het gewoon ff melden.

Wat ik ook wel grappig vond op de webshop van scooterpower:

Nadat ik mijn project had gepost op hun forum kwam ik iemand tegen die vertelde dat hij ook een chrome keihin kon kopen via scooter power.
nou, ik kijken op die website, wat bleek jullie hadden mijn foto uit mijn project genomen, jullie hadden tenminste een mailtje kunnen sturen erover. maar daar wil ik het niet over hebben.

Waar ik het wel over wil hebben is wat jullie nu verkocht hebben, aangezien het mijn carb was, en jullie die ook nog eens voor 240 euro ergens verkochten, mensen bestelden dus een chrome keihin, maar kregen deze (vast) niet in huis, maar wel een gewone "getunede"?

of zit ik verkeerd? leg mij dan even uit wat jullie precies hebben gedaan.

Meer mense mindere ervaringen met euroscooters?
Heb voor meer dan 1000 euro aan bestellingen gehad. In het begin ging ales goed, maar de laatste 2 bestellingen was een hoop gezever en er klopt steeds minder van.
Had drie remschijfbouten meebesteld, kreeg ik drie wielbouten. Groot verschil lijkt me. Achterwiel moer hadden ze blijkbaar niet meer op voorraad, hadden ze maar een ander moertje meegestuurt van vergelijkbare waarde, zodat ik achteraf niet kon zeuren over het verschil. Ook de rubbers voor in je remklauw tussen de twee delen die je aan elkaar bevestigd. Totaal verkeerd, rubbers waren bijna even groot als de remzuigers. Bij een andere bestelling ook gekloot met krukaslagers, dat was wel netjes opgelost en hun konden er wss niets aan doen, maar het heeft wel 2weken stilgelegen, wat dus onnodig was.

updatetje van mijn ervaring met easyparts:
had een paar vragen over m'n bestelling, dus ff mailtje gestuurd (wel raar dat ze geen telefoon nummer hebben :\), meteen binnen 15 minuten mail terug, heel beleefd en vriendelijk.
had vrijdag een bestelling geplaatst, nu zag ik op track & trace dat hij wordt gesorteerd en heel waarschijnlijk morgen aankomt, nu maar hopen dat alles goed is :)

Scootparts....

Bij mijn bestelling heb ik bij opmerkingen in HOOFDLETTERS erbij gezet dat ze me moeten bellen/mailen indien er iets niet op voorraad is.
Natuurlijk niet gedaan en na eindelijk anderhalve week gewacht te hebben is de order niet compleet geleverd.
Ze hebben mij ook de verkeerde lagers geleverd.
Ik heb de 'dure' afgedraaide mhr lagers 66-9743EA besteld en betaald maar de 'goedkope' normale mhr lagers 66-9743E gekregen.
Ik vind dit geen stijl en nu heb ik bij 1 order dus al meerdere problemen.
De lagers gaan dus retour,en ik hoop dat ik de afgedraaide wel snel binnen krijg.

Bij Euroscooters heb ik me order altijd na 2/3 dagen binnen,hun bellen netjes als er iets niet op vooraad is,maar die Scootparts kun je niet eens bellen.
Krijg echt altijd de voicemail.
Ik heb echt niks goeds over scootparts te zeggen,en het is de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Euroscooters is gewoon het beste voor mij.

Ik vind euroscooters nog altijd de beste, ik heb hier al meer dan 10x besteld en ik heb 't nog ALTIJD 3 dagen na bestelling binnen ( voor 12 uur smiddags overmaken en 't is 2 dagen later binnen )

2x hadden ze bepaalde dingen niet op voorraad, 1x een envelopje met geld terug gekregen omdat ze dit ding niet meer op voorraad kregen, en 1x een nabezorging gekregen 2 dagen later ( toen 't onderdeel wel binnen was )..
de kosten van de nabezorging waren natuurlijk voor hun...

Euroscooters, zeer goeie service en ZEER snelle levertijd..
als ik iets moet hebben haal ik 't ALTIJD bij euroscooters.nl

scootparts is drama!

bestel onderdelen versturen ze met selectmail wat opzich al drama is.
door mijn verhuizing heb ik het pakketje 2 maal niet aan kunnen nemen dus die selectmail stuurt het dan gewoon terug :S

na goed ik w8 op een mailtje oid van een annulering of wanneer ik het wil ontvangen maar krijg niks na 1.5 week dus de parts opnieuw bestelt bij die bestelling zat een brief over de vorige bestelling (lekker krom) daar stond in dat ik het oude pakket alsnog aan moest nemen of een bedrag over moest maken. door mijn verhuizing geen internet tot beschikking gehad voor een mail oid op school en werk is hotmail geblokt dus kon ook niet. bellen vinden ze moeilijk denkik? dat doen ze ook niet..

had ik eindelijk de gelegenheid om te mailen heb ik dit gedaan alles uitgelecht krijg ik als reactie kutsmoesjes en dag later lag er een brief op de mat van een incasso dat hun hebben ingehuurd die kut grap heeft me 95 euro gekost + het bedrag dat ze wilden voor het annuleren van mijn bestelling!!

BESTEL NOOIT OP SCOOTPARTS!! zoals ik al vaker vermeld heb hier is de service buitengewoon beroerd.

euroscooters blijft mijn voorkeur houden :)

Je hebt iets op internet besteld en je zou het betalen onder rembours?
Volgens mij had je het wel kunnen regelen dat je niets moest betalen aan het incasso bureau.

Je kan zoiezo zeggen dat je er niets van weet enz enz.
Ookal blijven ze erbij dat je het moet betalen... doe het niet, dan moeten ze gerechtelijke stappen ondernemen... dat kost een hoop tijd + geld en dat gaan ze niet doen voor een bedrag van 95€ te vereffenen denk ik.

Maargoed, erg kut.
Wel hatelijk dat ze een brief voor incassering van geld wel gewoon direct kunnen sturen.

Online shop SCOOTBIKE.NL

Scootbike.nl :
Goede service. Snelle levering (3 a 4 dagen) en heel belangrijk:
GOEDKOOP met heel veel spullen.
Ook bij vraagje per email netjes bericht terug.:winner:

Easyparts.nl:
Ook goede service en snelle levering. Is volgens mij met aantal zaken
net iets duurder maar heeft nog grotere voorraad.

JPS.nl:
is m.i meer voor echt snelle spul (race ed.)
Heeft voor mijn X8r weinig.

EasyParts: Goede ervaring mee, 2 originele kapjes besteld voor NRG, na 3 dagen in huis. Krijg alleen een irritante nieuwsbrief :p

JRMotoren: Doe ik ook zaken mee, zijn eerlijke en service gerichte mensen.

ScootXtreme: kan ik een boek over vol schrijven, maar persoonlijk zou ik niemand aanraden om daar iets te bestellen.

ScootXtreme: kan ik een boek over vol schrijven, maar persoonlijk zou ik niemand aanraden om daar iets te bestellen.
Ik raad het ook niet aan !!! :p

Easyparts : Heb 4weken moeten w8en ,en er was een kap slecht gespoten => gewoon terug gestuurt , hopelijk krijg ik men geld zo snel mogelijk terug :)

Euroscooters.nl : Niks op aan te merken , de beste gewoon :p

Status
Not open for further replies.
Back