Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

scootparts is een bezeikte kut zaak.
vooral nu ze met selectvracht dingen versturen.
ze laten niks weten bellen kan niet en voor hun fouten kun je betalen.
nooit daar bestellen dus!!

euroscooters is een nette zaak word goed geholpen e.d.

@ Nizzel: Pm voor de grap eens je bestelnummer of naam.
Want smoesjes verzinnen gaat dus helemaal nergens over vriend.

Jammer dat de goeie bestellingen nooit in een topic komen.
En als iemand een slechte ervaring heeft, kan diegene dat nooit goed redeneren, "altijd kut smoesjes". Beetje jammer...

maar, eerst zeiden ze, het is verkeerd bezorgt
en volgende dag was de reden opeens, het pakje is kwijt

en de order nummer is
1870
ze zeiden, uiterlijk afgelope zaterdag
en dan zou ik me geld trug krijgen als het er niet was

maarja, nu antworden ze nie via e-mail
en via tel ook nie

Ook logisch dat het vandaag niet binnen kwam, want ze bezorgen niet op maandag. Ik heb tot nu toe goede ervaringen met sp-scooterdealer.nl.

Ook is easyparts.nl een pracht van een shop, altijd optijd, als het fout geleverd is niks te klagen. Goede shop/snelle levertijden.

Ik vind het wel toevallig dat precies de mensen met een band met scooter-power weer gaan roepen dat ze er een goeie ervaring mee hebben. Jullie snappen misschien wel dat jullie nu niet meteen de betrouwbaarste personen zijn met een positieve ervaring over scooter-power parts.

Ik vind het wel toevallig dat precies de mensen met een band met scooter-power weer gaan roepen dat ze er een goeie ervaring mee hebben. Jullie snappen misschien wel dat jullie nu niet meteen de betrouwbaarste personen zijn met een positieve ervaring over scooter-power parts.

Mij hoor je het niet roepen, maar als je het graag wilt weten: Mijn bestellingen gaan gewoon goed. (maar ik snap je punt.)

Maar het is gewoon jammer dat er alleen maar negatieve reactie's worden neergezet, terwijl bijna elke bestelling gewoon goed gaat...
Lijkt me vrij logisch dat ik er dan wat van zeg.
Vaak is het geld niet eens over gemaakt ofzo, en dan ons af lopen zeiken?
Sorry, maar daar kan ik echt pissig om worden, wij doen gewoon ons best om iedereen zo snel mogelijk hun bestelde spullen op te sturen.

En als er gelijk van die kinderachtige loze toevoegingen bij komen als: k*t winkel, nooit bestellen, blablabla, is het helemaal te laag voor woorden.

Een shop heeft aan 10 goeie reactie's niet zo veel, maar er hoeft maar 1 iemand zijn bek open te trekken dat het een k*t shop is en het hele beeld veranderd. Beetje jammer niet?

Amen.

Mij hoor je het niet roepen, maar als je het graag wilt weten: Mijn bestellingen gaan gewoon goed. (maar ik snap je punt.)

Maar het is gewoon jammer dat er alleen maar negatieve reactie's worden neergezet, terwijl bijna elke bestelling gewoon goed gaat...
Lijkt me vrij logisch dat ik er dan wat van zeg.
Vaak is het geld niet eens over gemaakt ofzo, en dan ons af lopen zeiken?
Sorry, maar daar kan ik echt pissig om worden, wij doen gewoon ons best om iedereen zo snel mogelijk hun bestelde spullen op te sturen.

En als er gelijk van die kinderachtige loze toevoegingen bij komen als: k*t winkel, nooit bestellen, blablabla, is het helemaal te laag voor woorden.

Een shop heeft aan 10 goeie reactie's niet zo veel, maar er hoeft maar 1 iemand zijn bek open te trekken dat het een k*t shop is en het hele beeld veranderd. Beetje jammer niet?

Amen.

ik heb geld wel overgemaakt

en nu weer, jij zegt dat ze gister weer gestuurd hebben

maar aan de telefoon zeiden ze, op vrijdag de 14e
we hebben hem net verzonden

en nu zeg jij, hij is gister verzonden

--------------
dat klinkt volgens mij best vaag
dus 1tje liegt van jullie
:S

jij ziet meer in die tekst dan ik :P
hij zegt toch helemaal niks over jou bestelling ?

volgens mij moet jij een dagje Hans Anders
en een nieuwe brilletje kope

want als je goed leest zie je wat ik bedoel

the don, zegt, dat ze hem gister verzonden hebben
en iemand anders van sp-parts zei, dat ze hem vrijdag hadden verzonden

dus 1 iemand liegt
want ze gaan er niet meerdere verzenden

euroscooters een keer wat besteld, opzich goede service en snel in huis...

maar 1 keer was mijn monoseat beschadigd en daar wouden ze niets mee doen ( toen ik hem uit de doos haalde was er een hoekje afgebroken )...

verder met marco ( xsh ) nooit problemen gehad, ook niet voordat ik hem kende...

Euroscooters heeft veel motorische spul op voorraad, en dat heb je ook snel binnen. Kiesler onderdelen ook en levering gaat snel. Hangt er ook beetje vanaf wat je besteld.

Easyparts heb ik ook wel goeie ervaring mee. Daar besel ik altijd mijn optische spul voor de scooter. Meeste hebben ze op voorraad. Laastens ook orginele sticker set besteld. Duurde een weekje bij mij samen met nog wat onderdelen.

JRMotoren ook goeie ervaring mee. Leveren snel, en als iets niet op voorraad is laten ze dat ook meteen weten. Had wel eens een verkeerd achterlicht gekregen. Had namelijk een Lexus look Led besteld en kreeg Lexus Look. Kon het terug sturen en kreeg zeer snel de goeie + de verzendskosten er bij terug.

SP-Parts trouwens geen ervaring mee. Maar ik zou daar niet zomaar gaan bestellen. Vind de prijzen wat aan de hoge kant, en vind de site wat vaag. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Euroscooters, altijd binnen de week binnen, zoniet laten ze het weten. Altijd bereikbaar via telefoon.

Xsh-parts, sja beetje sloom maar verder wel in orde.

SP-parts, had iets besteld en moest het dringend hebben. Op site stond verzonden maar kreeg het een week later nadat ik een mailtje had gestuurd. De spullen waren ook slecht ingepakt, had rollenset bestelt en die lagen over heel de doos + 1 rolletje was kwijt.

Euroscooters heb ik zelf goede ervaringen mee, inmiddels bij elkaar voor ca 1500E aan onderdelen besteld en was altijd lekker snel, het enige jammere vind ik dat bij mijn laatste bestelling mijn pakkingset niet mee kwam terwijl ik die echt toen nodig had. Nu moet ik er 2/3weken op wachten tot ze hun eigen levering binnen hebben.
Maarja is goed opgelost het werd netjes op de pakbon etc vermeld dus heb eigenlijk niks te klagen.

euroscooters nog steeds bovenaan bij mij..

Pas bij bestelling was iets niet op voorraad..
direcht emailtje ontvangen dat ze het begin volgende week binnen zouden hebben..

Dinsdag was alles binnen..
Perfect dus :+

volgens mij moet jij een dagje Hans Anders
en een nieuwe brilletje kope

want als je goed leest zie je wat ik bedoel

the don, zegt, dat ze hem gister verzonden hebben
en iemand anders van sp-parts zei, dat ze hem vrijdag hadden verzonden

Volgens mij moet jij een brilletje kopen...

Ten eerste: Ik zei dat ik niet over de bestellingen van de site ga. Maar dat ik je misschien kon helpen.
Ten tweede: Ik zei: Het pakket is verzonden. Wanneer heb ik je niet verteld.

Hier laat ik het bij, als je nog door wil zeuren doe het dan via pm.

Sorry voor het offtopic, maar wou het gewoon ff melden.

Status
Not open for further replies.
Back