XoReP said:
Twee keer wat besteld:
Easyparts: Khad Lexus achterlichtje en een TNT koplampje besteld en nog wat kleine dingen. Lexus achterlicht was niet op vooraad en moest ik dus op wachten en toen gingen ze ook nog verhuizen en was het vakantie. Na de vakantie toen hij binnen kwam binnen 1a2 dagen in huis (rembours). Op emails werd niet gereageerd wat ik een beetje vreemd vind maarja. Ik denk dat ze hier weinig aan kunnen doen (verhuizing) dus neem ik ze niet echt kwalijk. Ik zou cker nog wel wat bij hun bestellen iig.
Easyparts,
bestel er toch ondanks ik niet erg tevreden ben over hun.
Je kan geen/bijna geen contact met ze opnemen, omdat ze geen telefoonnummer hebben en mail adres (ik heb wel hun TEL nr en MAIL(direct) adres :X :X :X :X die zet ik niet hier neer.... ).
En als je ze opbeld om te vragen of ze nog iets op voorraad hebben omdat je het snel nodig hebt (schokbreker) worden ze boos omdat je ze beld, en je ze alleen maar mag mailen. Dat vind ik dus gewoon minder.
Heb ze laatst ook een mail gestuurd of ze een koppeling blokkeersleutel hebben. 1 maand niets gehoord, en dan uit het niets ineens, staat bij toebehoren en dan gereedschap. Ik kijken, en daar staat dus alleen een varioblokkeersleutel. Ik terug mailen, en toen na 1 dag meteen mail terug (gister) dat ze het fout hadden, en dat ze die (nog) niet hadden.
Dat vind ik dan ook gewoon jammer dan het allemaal lang duurt.
Verder vind ik hun site wel zeer relexed, en aanbod.
En de levertijd duurt
te lang . Ene keer heb je het snel binnen andere keer 2 - 3 weken soms, terwijl op de site staat vrijdags versturen. Dus als ik het vrijdagavond bestel. en ze hebben het op voorraad, dan duurt het 10dagen voordat ik het op z'n vroegst thuis heb. Dat vind ik echt jammer.
De reden dat ik hier dus nog bestel is dat je hier originele parts gewoon kan bestellen en uitzoeken, en omdat ze veel kermis :X (neon, sirene, enz...) spullen voor scooter verkopen
Ging toen cilinder en carb bij hun bestellen. Meteen mail terug, iets van 5 op een dag ofzo, ging ook echt snel.
Toen had ik mijn spullen ook binnen 2 dagen binnen ofzo, echt wel beter.
Je kan ook gewoon je eigen spullen laten maken daar, dus ook custom logo's.
En je kan zelf kleur enzo kiezen, afmetingen, lettertype alles, dat vind ik echt het beste.
Het is wel wat aan de dure kant misschien, maar de stickers zijn ook wel van goed kwaliteit!